Πρόσφατα, στο επίσημο Developer portal της, η Apple ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την κυκλοφορία της νέας υπηρεσίας του iOS 14, η οποία θα αναγκάζει τις εφαρμογές να ζητούν δικαιώματα από τους χρήστες, για να μπορούν να καταγράφουν την ψηφιακή τους ζωή.
Αν και πολλοί δεν γνωρίζουν, οι διάφορες πληροφορίες σχετικά με τους χρήστες είναι πολύ σημαντικές για εταιρίες όπως Facebook και Twitter. Για παράδειγμα, ακολουθώντας τις αναζητήσεις μας στο διαδίκτυο, το Facebook μπορεί να εμφανίζει διάφορες διαφημίσεις σχετικά με τα πράγματα τα οποία έχουμε αναζητήσει.
Επομένως, προσθέτοντας τη νέα υπηρεσία στις συσκευές τις, η Apple θα επηρεάσει μεγάλο ποσοστό των εισοδημάτων των διάφορων social-media εταιριών. Για τον ίδιο λόγο, οι εκπρόσωποι του Facebook δημιούργησαν ένα νέο blog, στο οποίο αναφέρουν πως η νέα υπηρεσία της Apple θα επηρεάσει και πολλές άλλες εταιρίες, οι οποίες βασίζονται στη συλλογή και στη διαχείριση δεδομένων.
Λίγο αργότερα, η Apple ανακοίνωσε ότι η νέα υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη στις αρχές του 2021. Καθυστερώντας την κυκλοφορία της, η εταιρία θέλει να δώσει χρόνο στους διαχειριστές των διάφορων εφαρμογών, έτσι ώστε να έχουν κάνει τις απαραίτητες παραμετροποιήσεις όταν η υπηρεσία κυκλοφορήσει.
Windows 10 τέλος, απομένει μόλις ένας χρόνος υποστήριξης
Κομήτης θα κάνει μια θεαματική προσέγγιση τον Οκτώβριο
Εκτόξευση του Europa Clipper για ανίχνευση ζωής στην Ευρώπη!
Μετά από την ενεργοποίηση της υπηρεσίας, οι εφαρμογές θα εμφανίζουν ένα παράθυρο, στο οποίο οι χρήστες θα μπορούν να επιτρέψουν ή και να απαγορέψουν στην εφαρμογή να μαζεύει πληροφορίες. Επιπλέον, για να διευκολύνουν την επιλογή, οι εφαρμογές θα πρέπει να ενημερώνουν τους χρήστες γιατί, πως και ποια στοιχεία θα συλλέγουν.
Αν και η υπηρεσία δεν επηρεάζει άμεσα τις εταιρίες, δίνει το δικαίωμα στους χρήστες να αποτρέψουν μεγάλο ποσοστό της συλλογής δεδομένων, κάτι το οποίο θα οδηγήσει σε μεγάλες χρηματικές απώλειες τόσο το Facebook όσο και πολλές άλλες διαφημιστικές εταιρίες.
Σε ανακοίνωση, η Apple σύστηνε στους διαχειριστές να περιγράφουν αναλυτικά τους λόγους για τους οποίους οι εφαρμογές μαζεύουν τα στοιχεία μας. Σύμφωνα με την εταιρία, η πιθανότητα αποδοχής αυξάνεται σημαντικά, όταν ο χρήστης γνωρίζει τον λόγο παρακολούθησης με λεπτομέρειες.