ΑρχικήbusinessTesla: Εμποδίζει το hack των αυτοκινήτων από τους ιδιοκτήτες

Tesla: Εμποδίζει το hack των αυτοκινήτων από τους ιδιοκτήτες

Η Tesla βάζει εμπόδια στις ιδέες ορισμένων από τους πελάτες της που ενδέχεται να μπουν στον πειρασμό να χρησιμοποιήσουν φθηνότερες υπηρεσίες από τρίτους για να αυξήσουν την απόδοση του οχήματός τους, αντί να αγοράσουν τις υπηρεσίες απευθείας από την εταιρεία.

Η πιο πρόσφατη ενημέρωση λογισμικού στο Tesla Model 3 εμφάνισε σε ορισμένους ιδιοκτήτες που χρησιμοποιούν το module Boost50 μια προειδοποίηση που έλεγε “ανιχνεύθηκε ασύμβατη τροποποίηση οχήματος”, μαζί με “πιθανό κίνδυνο ζημιάς ή διακοπής λειτουργίας”.

Το Boost50 αυξάνει την απόδοση του Tesla Model 3 Dual και παράγεται από την καναδική εταιρεία Ingenext. Συνδέεται στο όχημα και η συσκευή μειώνει το χρόνο επιτάχυνσης από 0 σε 100 km / h σε 3,8 δευτερόλεπτα από τα 4,4 δευτερόλεπτα που ήταν πριν. Το Boost50 περιλαμβάνει επίσης ορισμένες άλλες δυνατότητες, όπως την λειτουργία drift – μια ειδική λειτουργία οδήγησης που απενεργοποιεί τον έλεγχο πρόσφυσης, αλλά διατηρεί το ABS και το υδραυλικό τιμόνι.

Αφού αναβάθμισαν το όχημά τους στο λογισμικό Tesla 2020.32, οι αγοραστές του Boost50 ανέφεραν στο Reddit ότι η αυτοκινητοβιομηχανία εμπόδισε την λειτουργία του.

Η Tesla προσφέρει το δικό της επίσημο “Acceleration Boost” για το μοντέλο 3 Dual Motor. Κυκλοφόρησε πέρυσι και η δυνατότητα που είναι μια αναβάθμιση λογισμικού κοστίζει 2.000 $ και μειώνει το χρόνο επιτάχυνσης από 0 σε 100 km / h σε 3,9 δευτερόλεπτα.

Το Boost50 module που προσφέρεται από την Ingenext, από την άλλη πλευρά, έχει τιμή 1.433 $. Επομένως, είναι εύκολο να καταλάβουμε γιατί η προσφορά έχει προσελκύσει ορισμένους ιδιοκτήτες οχημάτων Tesla.

Tesla

Όσοι χρησιμοποιούν το “ανεπίσημο” module, ωστόσο, το κάνουν με δική τους ευθύνη. Είναι πιθανό ότι με κάθε ενημέρωση λογισμικού, η Tesla θα προσπαθεί να διορθώσει το hack και να απενεργοποιήσει τις λειτουργίες τρίτων, για να ενθαρρύνει τους ιδιοκτήτες να αγοράσουν τα δικά της προϊόντα.

Στην πραγματικότητα, η Ingenext διαθέτει μια ειδική σελίδα για να ενημερώνει τους πελάτες εάν η χρήση του Boost50 είναι ασφαλής στα διάφορα updates της Tesla. Προς το παρόν, η σελίδα συνιστά να περιμένετε επιβεβαίωση ότι η ενημέρωση 2020.32 είναι ασφαλής πριν από την εγκατάσταση του module.

Είναι μόνο θέμα χρόνου, ωστόσο, πριν οι τεχνικοί της Ingenext καταλάβουν πώς να αντιμετωπίσουν την ενημέρωση με το δικό τους patch.

Απομένει να δούμε αν οι πελάτες θα συνεχίσουν να επιλέγουν φθηνότερα, αλλά ελαφρώς λιγότερο αξιόπιστα module που παρέχονται από τρίτους ή θα επιλέξουν να αγοράσουν τις πιο ακριβές δυνατότητες που προσφέρονται επίσημα από την Tesla με κάθε αναβάθμιση λογισμικού.

Η επιτάχυνση δεν είναι η μόνη υπηρεσία που παρέχει η Tesla ως επιλογή επί πληρωμή. Η εταιρεία προσφέρει επίσης το Full Self-Driving (FSD) πακέτο που κοστίζει 8.000 $ του οποίου η τιμή αυξήθηκε 14% σε σύγκριση με την προηγούμενη τιμολόγηση.

Η Tesla δεν είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που προσφέρει πρόσθετα επί πληρωμή χαρακτηριστικά οχήματος με τη μορφή υπηρεσιών λογισμικού. Η BMW ανακοίνωσε πρόσφατα μια παρόμοια προσφορά, με επιλογές όπως “cruise control”, αυτόματα high-beams και ακόμη και θερμαινόμενα καθίσματα που πρέπει να πληρωθούν ως ξεχωριστά χαρακτηριστικά, εκτός από το ίδιο το αυτοκίνητο.

Το σχέδιο της BMW βασίζεται στις συνδρομές: οι πελάτες θα πληρώσουν για μια συνδρομή για να αποκτήσουν μια διαφορετική επιλογή – έτσι, για παράδειγμα, τα αυτοκίνητά τους θα μπορούσαν να εξοπλιστούν με θερμαινόμενα καθίσματα μόνο όταν είναι απαραίτητο τους χειμερινούς μήνες.

Με παρόμοιο τρόπο, ο Musk επιβεβαίωσε πρόσφατα ότι το Autopilot θα προσφέρεται τελικά ως συνδρομητική λειτουργία.

Οι πελάτες φαίνεται ότι διαμαρτύρονται ότι είναι πλέον υποχρεωμένοι να πληρώνουν για βασικές υπηρεσίες που θα έπρεπε να είναι ενεργοποιημένες από προεπιλογή.

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS