ΑρχικήsecurityZoom: Διακοπή λειτουργίας εμποδίζει την συμμετοχή σε meetings

Zoom: Διακοπή λειτουργίας εμποδίζει την συμμετοχή σε meetings

Οι χρήστες του Zoom προς το παρόν δεν μπορούν να συμμετάσχουν σε meetings και σεμινάρια μέσω του Zoom web client και του WebSDK, με τη διακοπή να μην επηρεάζει τους χρήστες που συμμετέχουν μέσω της εφαρμογής Zoom.

Ένα περιστατικό που δημοσιεύτηκε στη σελίδα κατάστασης του Zοom αναφέρει ότι η εταιρεία “εντόπισε το πρόβλημα που προκαλεί στους χρήστες να μην μπορούν να συμμετάσχουν σε meetings και σεμινάρια μέσω του web client και του WebSDK”.

Σύμφωνα με ορισμένες αναφορές, οι χρήστες βλέπουν σφάλματα όταν προσπαθούν να συμμετάσχουν σε Zoοm meetings λέγοντας ότι “Η σύνδεσή σας έχει λήξει και δεν μπορείτε να συμμετάσχετε στη σύσκεψη. Επαληθεύστε τη συνδεσιμότητα του δικτύου σας και δοκιμάστε ξανά.”

Zoom

“Η αιτία αυτού του ζητήματος είναι ότι οι Web SDK servers μας φτάνουν σε μέγιστη χρήση”, εξηγεί ένα μέλος του προσωπικού του Zοom. “Προσθέτουμε περισσότερη χωρητικότητα και θα σας ενημερώσουμε όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία.”

Το ίδιο μέλος του προσωπικού του Zoom λέει ότι το Zοom εργάζεται για να επιδιορθώσει αφού εντοπίσει το πρόβλημα πίσω από αυτήν τη διακοπή λειτουργίας του web client του Zoom.

Τον Απρίλιο, όταν το Zoom αντιμετώπισε παρόμοια διακοπή λειτουργίας, οι χρήστες ανέφεραν ότι δεν μπόρεσαν να χρησιμοποιήσουν τον web client του Zoοm ή να ξεκινήσουν και να παρακολουθήσουν διαδικτυακά σεμινάρια, αντί να βλέπουν σφάλματα «403 Forbidden».

Εκείνη την εποχή, το Zoοm συνέστησε την εγκατάσταση του desktop client για συμμετοχή σε meetings και σεμινάρια διαδικτύου, μια συμβουλή που θα βοηθήσει επίσης στην επίλυση της σημερινής διακοπής λειτουργίας.

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS