ΑρχικήsecurityΠαραβίαση σε τράπεζα οδήγησε σε διαρροή στοιχείων καρτών πελατών

Παραβίαση σε τράπεζα οδήγησε σε διαρροή στοιχείων καρτών πελατών

καρτών

Οι hackers πίσω από το Maze ransomware δημοσίευσαν δεδομένα καρτών πληρωμής που έκλεψαν από την Τράπεζα της Costa Rica (BCR) και απειλούν να δημοσιεύουν παρόμοια αρχεία κάθε εβδομάδα. Οι hackers ισχυρίζονται ότι προχώρησαν σε αυτή την ενέργεια, επειδή είχαν παραβιάσει τα συστήματα της τράπεζας στο παρελθόν, αλλά η BCR δεν παραδέχτηκε ότι είχε δεχτεί κάποια επίθεση.

Τα αρχεία που έχουν διαρρεύσει περιέχουν έγκυρα στοιχεία

Σε μια ανάρτηση στο site τους αυτή την εβδομάδα, οι hackers της Maze ομάδας δημοσίευσαν ένα υπολογιστικό φύλλο μεγέθους 2 GB, που περιελάμβανε αριθμούς καρτών πληρωμής από πελάτες της τράπεζας της Costa Rica.

Οι επιτιθέμενοι λένε ότι κυκλοφόρησαν τα δεδομένα επειδή δεν θέλουν να αποκομίσουν κέρδη από αυτά. Αυτό που θέλουν είναι να επιστήσουν την προσοχή στην τράπεζα, ώστε να προστατεύει πιο αποτελεσματικά τις ευαίσθητες πληροφορίες των πελατών της.

Η ανάρτηση των hackers συνοδεύεται από αρκετά screenshots της βάσης δεδομένων, τα οποία εμφανίζουν μη κρυπτογραφημένους αριθμούς καρτών. Συνολικά, οι εικόνες περιέχουν δεδομένα για τουλάχιστον 50 κάρτες (μερικές αναφέρονται πολλές φορές). Προηγουμένως, είχαν δημοσιεύσει τμήματα από τους αριθμούς 100 πιστωτικών καρτών (είχαν αφαιρεθεί τα τελευταία τέσσερα ψηφία), ενώ αναγράφονταν και η ημερομηνία λήξης της κάρτας και οι κωδικοί επαλήθευσης.

Οι έλεγχοι, που έγιναν, έδειξαν ότι τα στοιχεία είναι έγκυρα, και ότι πρόκειται για χρεωστικές κάρτες Visa ή MasterCard που εκδόθηκαν από την τράπεζα BCR.

Τράπεζα

Στις 30 Απριλίου, οι hackers του Maze ransomware ισχυρίστηκαν ότι είχαν στην κατοχή τους περισσότερες από 11 εκατομμύρια κάρτες πελατών της τράπεζας BCR.

Η ομάδα Maze είπε ότι απέκτησε πρόσβαση στο δίκτυο της τράπεζας τον Αύγουστο του 2019 και τον Φεβρουάριο του 2020, για να ελέγξει αν η ασφάλεια είχε βελτιωθεί.

Επέλεξαν να εξέλθουν χωρίς να κρυπτογραφήσουν τα συστήματα τη δεύτερη φορά επειδή “ήταν τουλάχιστον λάθος κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας πανδημίας” και “η πιθανή ζημιά ήταν πολύ υψηλή”. Ωστόσο, δεν έμειναν εντελώς άπραγοι.

Το BleepingComputer επικοινώνησε με την BCR την 1η Μαΐου για να επιβεβαιώσει ένα από τα δύο περιστατικά, αλλά δεν έλαβε απάντηση. Ωστόσο, η τράπεζα εξέδωσε μια δημόσια δήλωση, εκείνη την ημέρα, λέγοντας ότι μετά από μια “εξαντλητική έρευνα” μπορούν να “επιβεβαιώσουν ότι τα συστήματα του ιδρύματος δεν έχουν παραβιαστεί”.

Σε απάντηση, η Maze κυκλοφόρησε τέσσερις ημέρες αργότερα ένα υπολογιστικό φύλλο με λεπτομέρειες σχετικά με συστήματα, που ισχυρίζονταν ότι προέρχονται από το δίκτυο της BCR. Στις 21 Μαΐου δημοσίευσαν και τα δεδομένα των καρτών.

Η τράπεζα έκανε μια άλλη δήλωση στις 22 Μαΐου, επαναλαμβάνοντας ότι πολλαπλές αναλύσεις από ειδικούς, εντός και εκτός της τράπεζας, επιβεβαίωσαν ότι δεν υπήρχε πρόσβαση στα συστήματα και ότι οι συναλλαγές των πελατών δεν επηρεάστηκαν.

Η Maze ομάδα ζήτησε λύτρα από την τράπεζα. Παρόλο που δεν προχώρησε σε κρυπτογράφηση των συστημάτων, ήθελε να τονίσει τα ευάλωτα σημεία στο δίκτυο της τράπεζας.

Digital Fortress
Digital Fortresshttps://www.secnews.gr
Pursue Your Dreams & Live!

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS