Σύμφωνα με μια ανακοίνωση της Microsoft την Τρίτη, θα γίνει μια αλλαγή τις επόμενες εβδομάδες. Tο Exchange Admin Center θα έχει τη δυνατότητα να μετακινήσει το Google G ημερολόγιο, τις επαφές και τα δεδομένα του email στην υπηρεσία Office 365.
Αυτή η μετακίνηση θα γίνει με την ολοκλήρωση 10 βημάτων και μέσω του Exchange Admin Center, όπως αναφέρθηκε και παραπάνω. Μετά την ολοκλήρωση των βημάτων, το Exchange Admin Center ή το Exchange Online PowerShell θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη μεταφορά των Google G Suite items στο Office 365.
Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να δει τα απαραίτητα βήματα σε αυτό το έγγραφο της Microsoft.
Οι οργανισμοί και οι επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να κάνουν αυτή τη μετακίνηση, μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη μέθοδο «cutover migration», κατά την οποία γίνεται μετακίνηση όλων των στοιχείων ταυτόχρονα. Φυσικά υπάρχει και η δυνατότητα της σταδιακής μετακίνησης, η οποία παίρνει περισσότερο χρόνο μέχρι να ολοκληρωθεί και κατά τη διάρκειά της συνυπάρχουν και οι δυο υπηρεσίες email.
Ηλιακή καταιγίδα ίσως επηρεάσει την ανάκαμψη από τον τυφώνα
Αποκαλύφθηκαν τα Cybercab robotaxi και Tesla Robovan
Πώς τα εργαλεία της OpenAI επηρεάζουν τις εκλογές;
Η επιλογή ανάμεσα στην άμεση ή τη σταδιακή μετακίνηση εξαρτάται από το μέγεθος και το είδος των δεδομένων που πρέπει να μετακινηθούν.
Η διαδικασία μετακίνησης από το Google G Suite στο Office 365 είναι μια σχετικά αργή διαδικασία. Μπορούν να μετακινηθούν δεδομένα έως 2GB την ημέρα (για mailbox). Όσα δεν μεταφέρονται, αρχίζουν να μετακινούνται την επόμενη ημέρα.
Η Microsoft ανακοίνωσε ότι αυτό το όριο στο μέγεθος των δεδομένων έχει επιβληθεί από το Google G Suite και ότι ο ρυθμός με τον οποίο μπορούν να μετακινηθούν οι επαφές και τα δεδομένα ημερολογίου είναι κάπως ασαφής.
Ωστόσο, δεν θα μετακινηθούν όλα τα δεδομένα του Google G Suite. Μεταξύ αυτών που δεν θα μετακινηθούν είναι τα: φίλτρα, ρυθμίσεις, αυτόματες απαντήσεις, vacation settings, shared ημερολόγια, κρατήσεις δωματίων, tags για επαφές και δεδομένα Google Vault.
Επίσης, μπορείτε να μεταφέρετε μόνο 3 διευθύνσεις email για κάθε επαφή.
Συνολικά, το προεπιλεγμένο μέγεθος email που μπορεί να μετακινηθεί είναι 35 MB, αν και η προεπιλογή μπορεί να αλλάξει.
Όταν θα είναι διαθέσιμη η νέα δυνατότητα, θα εμφανιστεί στην καρτέλα “Migration tab in the Exchange Admin Center”.