Η Mixed Reality είναι μια σημαντική εξέλιξη της Augmented Reality (AR) – της τεχνολογίας του φαινομένου Pokémon GO του 2016. Σε ένα “υβριδικό” περιβάλλον, τα διαδραστικά εικονικά αντικείμενα μπορούν να αντιστοιχιστούν στο φυσικό περιβάλλον, συνδυάζοντας την πραγματική με την εικονική πραγματικότητα.
Ενώ η βασική προϋπόθεση των AR και MR είναι παρόμοια, η κρίσιμη διαφορά είναι η βασική τεχνολογία. Η MR λειτουργεί (προς το παρόν, τουλάχιστον) μέσω ενός headset, ενώ η AR λειτουργεί μέσω μιας επίπεδης οθόνης, όπως αυτή ενός smartphone ή tablet. Η MR είναι επίσης ενήμερη για τη γεωμετρία του περιβάλλοντος γύρω από εσάς – χρησιμοποιώντας την ως καμβά για να δημιουργήσει βάθος στο περιεχόμενο, που ορίζεται από τον χώρο που βρίσκεστε.
Η πρόσφατη κυκλοφορία του Magic Leap (ML) προκάλεσε μεγάλο ενδιαφέρον για τη MR, αλλά η τεχνολογία υπήρχε ήδη αρκετό καιρό – η Microsoft ξεκίνησε το HoloLens το 2016. Επί του παρόντος, η Microsoft επικεντρώνεται στην επίλυση των επιχειρησιακών αναγκών της, ενώ η ML εργάζεται στο να φέρει θαύματα στον κόσμο μας. Ωστόσο, με την πάροδο του χρόνου, η επιλογή της τεχνολογίας MR θα ξεπεραστεί και θα μας μείνει το πιο σημαντικό κομμάτι της, που είναι το περιεχόμενο.
Η MR υπόσχεται ότι θα είναι μια πραγματικά ανατρεπτική τεχνολογία
Ο κομήτης C/2024 S1 μπορεί να είναι ορατός με γυμνό μάτι
Πώς να Σαρώσετε με Ασφάλεια QR Codes;
OpenAI: Hackers παρεμβαίνουν στις εκλογές χρησιμοποιώντας AI
Τα smartphones άλλαξαν τη ζωή μας επειδή μας έδωσαν πρόσβαση σε κάτι που υπήρχε ήδη – το Διαδίκτυο – με έναν πιο βολικό τρόπο. Η MR πρόκειται επίσης να αλλάξει τη ζωή μας. Όχι παίρνοντας κάτι που υπάρχει ήδη και κάνοντάς το πιο βολικό, αλλά με μία πλήρη επανάσταση στο πώς βλέπουμε και αλληλεπιδρούμε με τον κόσμο.
Η δυνατότητα να αποδεσμεύσουμε τους εαυτούς μας από τα φυσικά όριά μας, θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο υπάρχουμε στον κόσμο.
Σκεφτείτε τις αλλαγές που θα προσφέρει στα ταξίδια. Εάν μπορούμε να κάνουμε μια συνάντηση σαν να είμαστε παρόντες μέσω μιας συσκευής MR, θα μειωθεί η ανάγκη για επαγγελματικά ταξίδια και μετακίνηση. Θα εξοικονομούσαμε πολύ χρόνο και χρήματα.
Αλλά και όσον αφορά την εκπαίδευση, εάν διαθέτουμε AI βοηθό που θα ξέρει τι προσπαθούμε να επιτύχουμε, ο τρόπος που αποκτάμε τις δεξιότητές μας θα αλλάξει επίσης. Φανταστείτε να ανοίξετε το καπό ενός χαλασμένου αυτοκινήτου και να ξέρετε ακριβώς τι πρέπει να κάνετε για να το διορθώσετε.
MR και επιχειρήσεις
Τον Μάιο του 2018, μια έρευνα της Toshiba διαπίστωσε ότι το 82% των επιχειρήσεων προβλέπουν ότι τα «έξυπνα γυαλιά AR» θα χρησιμοποιηθούν από τις επιχειρήσεις τους τα επόμενα τρία χρόνια. Η MR αποτελεί μια τεράστια ευκαιρία για την επίλυση επιχειρηματικών προβλημάτων – η δυνατότητα να δουν οι εταιρείες τι προσπαθούν οι καταναλωτές να κάνουν είναι πολύ ισχυρή σε ένα επιχειρηματικό πλαίσιο.
Ένα παράδειγμα αυτού είναι η γαλλική κατασκευαστική εταιρεία Renault Trucks. Σε συνεργασία με την εταιρεία τεχνολογίας Immersion, η εταιρεία χρησιμοποιεί ένα HoloLens στη μονάδα της στη Λυών, για να βελτιώσει τις διαδικασίες ελέγχου ποιότητας με τις λειτουργίες συναρμολόγησης του κινητήρα. Ένας μηχανικός που διηύθυνε το έργο δήλωσε: “Στην πράξη, οι χειριστές ποιοτικού ελέγχου θα φορούν τα Microsoft HoloLens στα οποία θα ενσωματωθούν όλα τα ψηφιοποιημένα τμήματα του κινητήρα. Μέσω των γυαλιών και της διασύνδεσης Mixed Reality, οι χειριστές θα δουν τις οδηγίες λήψης αποφάσεων που θα τους καθοδηγήσουν μέσω των πιο σύνθετων λειτουργιών ελέγχου. Επί του παρόντος, οι χειριστές που εργάζονται σε σημεία ελέγχου εξακολουθούν να χρησιμοποιούν γραπτές οδηγίες. ” Πρόκειται για ένα σαφές βήμα προς τα εμπρός όσον αφορά την ευκολία των εργασιών.
Ομοίως, η ThyssenKrupp, γερμανικός κατασκευαστής ανελκυστήρων και κυλιόμενων κλιμάκων, χρησιμοποιεί επίσης HoloLens. Οι τεχνικοί πεδίου χρησιμοποιούν τη συσκευή για να εξασφαλίσουν ότι διαθέτουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, κυριολεκτικά μπροστά στα μάτια τους, για να εξασφαλίσουν ότι μπορούν να στερεώσουν το μηχάνημα όσο το δυνατόν αποτελεσματικότερα.
Η BAE Systems, μια πολυεθνική εταιρεία άμυνας, ασφάλειας και αεροδιαστημικής, έχει επίσης χρησιμοποιήσει τα HoloLens στις διαδικασίες της για την κατασκευή ηλεκτρικών συσκευών πρόωσης. Μέσω της χρήσης της συσκευής, η εταιρεία έχει πραγματοποιήσει μείωση κατά 50% του χρόνου συναρμολόγησης.
Η MR στις επιχειρήσεις δεν περιορίζεται ωστόσο μόνο στα Microsoft HoloLens. Το 2014, οι πωλήσεις του Google Glass κατέρρευσαν για τους καταναλωτές, λόγω προβλημάτων ιδιωτικού απορρήτου, αλλά σε βιομηχανικό επίπεδο, η τεχνολογία άνθισε, με αποτέλεσμα το Google Glass Enterprise Edition. Η συσκευή βοήθησε επαγγελματίες από γιατρούς μέχρι μηχανικούς αυτοκινήτων. Τα εκπαιδευτικά βίντεο, οι εικόνες με σχόλια και οι πίνακες ελέγχου ποιότητας, μπορούν να προσεγγιστούν εύκολα, ώστε να διασφαλιστεί ότι οι εργασίες γίνονται με ασφάλεια και ταχύτητα. Τα γυαλιά μπορούν επίσης να προσφέρουν σύνδεση με συναδέλφους, ώστε να μπορούν να δουν τι βλέπετε μέσω μιας ζωντανής ροής βίντεο, για να επιτρέψουν τη συνεργασία σε πραγματικό χρόνο και την αντιμετώπιση προβλημάτων.
Η Deloitte προβλέπει ότι «περισσότερες από 150 εταιρείες σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένων 52 από τις Fortune 500, δοκιμάζουν ή έχουν αναπτύξει λύσεις AR / VR». Αυτό σημαίνει ότι πάνω από το 10% των εταιρειών Fortune 500, εξετάζουν νέες τεχνολογίες για να βελτιώσουν τις επιχειρήσεις τους. Ενώ μια πρόσφατη έκθεση από τη Forrester επιβεβαιώνει ότι μέχρι το 2025, περίπου 14,4 εκατομμύρια Αμερικανοί εργαζόμενοι θα φορούν έξυπνα γυαλιά.
Και αυτό είναι απλώς στις επιχειρήσεις. Η MR μπορεί και θα προσθέσει μαγεία και στην καθημερινότητά μας. Η MR μας επιτρέπει να γράψουμε τους δικούς μας κανόνες για το πώς οι άνθρωποι βλέπουν τον κόσμο και πώς αντιδρούν σε αυτόν. Με το να παντρεύουμε τα φυσικά και ψηφιακά με απρόβλεπτες μεθόδους, μπορούμε να αναζωογονήσουμε, να τονώσουμε και να εμπνεύσουμε. Οι πιθανότητες είναι ατελείωτες.