ΑρχικήbusinessApple: Πως να ξεχωρίζετε ένα νόμιμο email από ένα phishing email

Apple: Πως να ξεχωρίζετε ένα νόμιμο email από ένα phishing email

Η Apple δημοσίευσε πρόσφατα ένα νέο έγγραφο υποστήριξης, όπου προειδοποιεί τους πελάτες για απάτες μέσω phishing emails, παρέχοντας συμβουλές που θα τους βοηθήσουν να εντοπίσουν τα νόμιμα emails από το App Store ή το iTunes Store.

Πιθανότατα να έχετε ακούσει ήδη για τους online απατεώνες και τους hacker που χρησιμοποιούν phishing emails τα οποία μοιάζουν με τα νόμιμα της Apple, με στόχο να σας κλέψουν προσωπικά και οικονομικά στοιχεία και αρχεία.

Λοιπόν, εάν λάβετε ένα τέτοιο email και δεν είστε βέβαιοι εάν είναι νόμιμο ή όχι, η Apple διαθέτει τώρα ένα νέο έγγραφο υποστήριξης που σας διδάσκει πώς να δείτε τη διαφορά μεταξύ μιας γνήσιας επικοινωνίας που προέρχεται από το App Store, το iTunes Store, το iBooks Store, και ενός phishing email.

«Οι απατεώνες προσπαθούν συχνά να σας εξαπατήσουν να μοιραστείτε προσωπικές ή οικονομικές πληροφορίες, στέλνοντάς σας μηνύματα ή συνδέσμους σε ιστότοπους που μοιάζουν με εκείνους της Apple, αλλά ο πραγματικός σκοπός τους είναι να κλέψουν τις πληροφορίες του λογαριασμού σας.» τόνισε η Apple.Apple

Στο έγγραφο υποστήριξης, η Αpple δήλωσε ότι υπάρχουν μερικά στοιχεία που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν δέχεστε email που φαίνεται να προέρχεται από το App Store, το iTunes Store, το iBooks Store ή την Apple Music. Αρχικά, προσπαθήστε να θυμηθείτε αν κάνατε μια πρόσφατη αγορά στην ιστοσελίδα της Αpple ή σε ψηφιακά καταστήματα της.

Εάν δεν θυμάστε να κάνετε μια πρόσφατη αγορά, αρχίστε να ψάχνετε αν το συγκεκριμένο email περιλαμβάνει την τρέχουσα διεύθυνση χρέωσής σας ή όχι, καθώς οι hacker πιθανότατα να μην έχουν τη διεύθυνσή σας. Επίσης, θα πρέπει πάντα να έχετε κατά νου ότι τα emails της Apple δεν θα σας ζητήσουν ποτέ τον αριθμό κοινωνικής ασφάλισης, τον πλήρη αριθμό ή / και τον κωδικό CCV της πιστωτικής σας κάρτας ή το πατρικό όνομα της μητέρας σας.

Μερικές φορές, η Αpple μπορεί να σας ζητήσει να ενημερώσετε το λογαριασμό σας ή τα στοιχεία πληρωμής. Εάν λάβετε ένα τέτοιο email και δεν είστε βέβαιοι ότι προέρχεται από την Αpple ή όχι, η εταιρεία προτρέπει τους πελάτες της να ενημερώσουν αυτές τις πληροφορίες μόνο μέσω της εφαρμογής “Ρυθμίσεις” στο iPhone, iPad και iPod touch ή μέσω του iTunes σε Mac και Windows.

Το ίδιο ισχύει και για τον κωδικό πρόσβασης του Apple ID που χρησιμοποιείτε για αγορές, τα οποία μπορούν επίσης να αλλάξουν μέσω της εφαρμογής “Ρυθμίσεις” στη συσκευή σας ή στο appleid.apple.com. Να σημειώσουμε ότι η Αpple ζητά από τους πελάτες που έλαβαν ένα ύποπτο email να το διαβιβάσουν στο reportphishing@apple.com το συντομότερο δυνατόν.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS