ΑρχικήinetTo πρώτο τρένο «σφαίρα» της Ινδίας θα κυκλοφορεί κάτω από τη θάλασσα

To πρώτο τρένο «σφαίρα» της Ινδίας θα κυκλοφορεί κάτω από τη θάλασσα

China-america-underwater-train-θάλασσα

Η Ινδία θα αποκτήσει το πρώτο τρένο «σφαίρα» της, το οποίο θα συνδέει τη Mumbai με το Ahmedabad και θα περιλαμβάνει μία διαδρομή κάτω από το επίπεδο της θάλασσας, αναφέρει η Economic Times.
Με άλλα λόγια, οι επιβάτες θα έχουν τη δυνατότητα να βιώσουν τη συγκίνηση του να μετακινούνται κάτω από τη θάλασσα, ενώ ταξιδεύουν μεταξύ Mumbai και Ahmedabad.

Ένας ανώτερος αξιωματούχος του υπουργείου Σιδηροδρόμων που ασχολείται με το φιλόδοξο σχέδιο, είπε ότι η 508 χιλιομέτρων διαδρομή Mumbai-Ahmedabad μέσω ενός υψηλής ταχύτητας σιδηροδρομικού διαδρόμου, θα έχει ένα 21 χιλιομέτρων τούνελ κάτω από τη θάλασσα. Ενώ το μεγαλύτερο μέρος του διαδρόμου προτείνεται να είναι στο υπερυψωμένο κομμάτι, το υποβρύχιο θα βρίσκεται κοντά στο Thane, σύμφωνα με δημοσιεύματα.

Η απόσταση μεταξύ των δύο πόλεων θα πρέπει να καλύπτεται σε δύο ώρες χρησιμοποιώντας το νέο τρένο, με μέγιστη ταχύτητα 350 kmph και ταχύτητα λειτουργίας έως 320 kmph. Προς το παρόν, το Duronto Express χρειάζεται περίπου επτά ώρες για να καλύψει την απόσταση μεταξύ των δύο χρηματοοικονομικών κέντρων.

Τον Δεκέμβριο, ο Ιάπωνας πρωθυπουργός Shinzo Abe επισκέφτηκε την Ινδία και δεσμεύτηκε για 12 δισεκατομμύρια δολάρια σε δάνεια με ευνοϊκούς όρους για την κατασκευή του τρένου υψηλής ταχύτητας. Το επιτόκιο είναι μόλις 0,1 τοις εκατό με την αποπληρωμή σε πάνω από 50 χρόνια και ένα μορατόριουμ για 15 χρόνια. Το κόστος του έργου περιλαμβάνει πιθανή κλιμάκωση του κόστους, ενδιαφέρον κατά τη διάρκεια της κατασκευής και εισαγωγικούς δασμούς.

Άλλος εξοπλισμός, όπως το σύστημα σηματοδότησης και ενέργειας θα εισάγονται από την Ιαπωνία, σύμφωνα με τη σύμβαση του δανείου.

Σύμφωνα με την Press Trust της Ινδίας, η δανειακή σύμβαση με την Ιαπωνία είναι πιθανό να υπογραφεί μέχρι το τέλος του έτους και οι κατασκευαστικές εργασίες αναμένεται να αρχίσουν από το τέλος του 2018.

Για να είναι οικονομικά βιώσιμο, το νέα τρένο θα πρέπει να κάνει 100 διαδρομές ημερησίως, σύμφωνα με μια έκθεση από το Ινδικό Ινστιτούτο Διαχείρισης Ahmedabad (IIMA).

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS