Το 12Cilindri είναι το νέο, μοντέρνο αυτοκίνητο της Ferrari, το οποίο διαδέχεται το 812 Superfast και το F12 Berlinetta και εντάσσεται στη σειρά GT με μπροστινό κινητήρα.
Ο Enzo Ferrari τόνισε τη σημασία του 12κύλινδρου κινητήρα, αναφέροντας ότι πάντα θα είναι η αυθεντική Ferrari, την εποχή που πούλησε τα αυτοκίνητά του σε βασιλιάδες και πρίγκιπες.
Μία από τα ίδια, λοιπόν;
Διαβάστε επίσης: Εκατομμύρια αυτοκίνητα Kia ευάλωτα σε hack λόγω ευπάθειας
Windows 10 τέλος, απομένει μόλις ένας χρόνος υποστήριξης
Κομήτης θα κάνει μια θεαματική προσέγγιση τον Οκτώβριο
Εκτόξευση του Europa Clipper για ανίχνευση ζωής στην Ευρώπη!
Η Ferrari 12Cilindri διατηρεί τη βασική συνταγή της, αλλά προσφέρει μια διαφορετική γεύση, με έμφαση στην άνεση και τον σχεδιασμό, χωρίς να θυσιάζει τις δυναμικές επιδόσεις των V12. Η σχεδίαση προκαλεί ανάμεικτες αντιδράσεις, με τον επικεφαλής σχεδιασμού Flavio Manzoni να αναγνωρίζει ότι κάποιοι θεατές μπορεί να είναι μπερδεμένοι. Εμπνευσμένη από κλασικές γραμμές, η νέα Ferrari διαθέτει χαρακτηριστικά όπως η μπροστινή πλευρά που θυμίζει την 365 GTB4 Daytona, ενώ η πίσω σχεδίαση και οι γεωμετρικές αναλογίες της προσφέρουν μια τολμηρή και προκλητική εμφάνιση.
Α ναι, ο κινητήρας…
Η νέα εκδοχή του 812 Competizione συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε η περιορισμένη εκτέλεση του, κάτι που έχει προκαλέσει κάποιες αντιδράσεις στους διαδικτυακούς παρατηρητές. Φυσικά, διατηρεί την ίδια ισχύ εξόδου – 819 ίππους – και τα συρόμενα δαχτυλίδια του συστήματος βαλβίδων, επικαλυμμένα με Diamond-Like Carbon για τη μείωση της τριβής, παραμένουν κοινά. Οι τιτανένιοι ράβδοι που χρησιμοποιήθηκαν στο 812 Competizione, μέρος ενός πακέτου που στοχεύει στη μείωση του βάρους και της αδράνειας των κινητήρων, διατηρούν τη θέση τους. Επιπλέον, μια διαφορετική ποιότητα αλουμινίου έχει μειώσει το βάρος των εμβόλων, ενώ ο στροφαλοφόρος άξονας έχει γίνει τρία τοις εκατό ελαφρύτερος.
Δείτε σχετικά: 2025 Porsche 911 GTS: Με νέα υβριδική φιλοσοφία T-Hybrid
Η Ferrari δεν σκοπεύει να κάνει πίσω στην καινοτομία καθώς παρουσιάζει τα επόμενης γενιάς μοντέλα της, και αυτός ο κινητήρας συνεχίζει να προσφέρει εντυπωσιακή απόδοση, τόσο υβριδικά όσο και χωρίς turbo.
Τι γίνεται με το hardware που το περιβάλλει;
Το νέο πλαίσιο είναι 15% πιο άκαμπτο από το 812 Superfast, κατασκευασμένο από ανακυκλώσιμο αλουμίνιο, με μειωμένες εκπομπές CO2. Έχει μικρότερο μεταξόνιο και προσφέρει μεγαλύτερη ακαμψία, βελτιωμένα επίπεδα NVH και ασφάλεια. Οι αεροδυναμικές σχεδιάσεις περιλαμβάνουν ενεργά πτερύγια που προσαρμόζονται ανάλογα με την ταχύτητα. Το αυτοκίνητο παραμένει σε χαμηλή οπισθέλκουσα για μέγιστη ταχύτητα, προσφέροντας περισσότερο χώρο αποσκευών χωρίς την ανάγκη για μεγάλο πίσω φτερό. Είναι μια εξελιγμένη και έξυπνη Ferrari για τον δρόμο.
Διαβάστε ακόμη: Aston Martin DB12 Volante: Ίσως το Καλύτερο Aston, και Κάμπριο
Η Ferrari φαίνεται να έχει δημιουργήσει το πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητό της μέχρι σήμερα. Αν και δεν διαθέτει την ίδια εξωστρέφεια που είχαν οι προκάτοχοί του — κάτι που μπορεί να ενοχλήσει ορισμένους παραδοσιακούς οπαδούς — αυτό δεν μειώνει καθόλου την εμπειρία που προσφέρει το 12Cilindri. Είναι απίστευτα χαρισματικό, εξαιρετικά κατασκευασμένο και χαρακτηρίζεται από κορυφαίο σχεδιασμό και προηγμένη τεχνολογία.
Πηγή: topgear