ΑρχικήReviewsAston Martin DB12 Volante: Ίσως το Καλύτερο Aston, και Κάμπριο

Aston Martin DB12 Volante: Ίσως το Καλύτερο Aston, και Κάμπριο

Κατά τη διάρκεια της τεχνικής ενημέρωσης για το 2024 Aston Martin DB12 Volante, ένας εκπρόσωπος της εταιρείας σημείωσε ότι η απόδοση έχει γίνει πιο σημαντικός παράγοντας από ποτέ για την Αγγλική αυτή αυτοκινητοβιομηχανία. Και ως αποτέλεσμα, στοχεύει πλέον στα επίπεδα των Ferrari και Lamborghini αντί για τη Bentley. Αυτό είναι σίγουρα ένας πολύ καλός στόχος για μια μάρκα που οφείλει το κύρος της τόσο στο μηχανοκίνητο αθλητισμό όσο και στον James Bond.

Δείτε επίσης: Aston Martin Vantage: Το νέο Safety Car της Formula 1

Advertisement

Η απόδοση ήταν πάντα σημαντικό στοιχείο των οχημάτων της Aston Martin. Ωστόσο, εκτός από μερικές εξαιρέσεις, όπως το Valkyrie, τα οδικά της αυτοκίνητα έχουν τάση να προσανατολίζονται περισσότερο προς το grand touring παρά προς την απόλυτη απόδοση.

Για παράδειγμα, το τελευταίο Aston Martin DB11 – επίσης ένα Volante με V8 – είχε την έλξη και την υπερπολυτέλεια που θα περιμένατε από μια Aston Martin, αλλά όταν έφτασε η στιγμή να κυνηγήσει ένα Porsche 911 στις κοιλάδες, το αυτοκίνητο τελικά ένιωθε εκτός στοιχείου. Ένα πιο πρόσφατο ταξίδι με ένα Aston Martin DBX707 είχε παρόμοια αποτελέσματα. Ενώ ο βελτιωμένος 4,0-λιτρος παρέδωσε εντυπωσιακή επιτάχυνση, η σχετικά μαλακή ρύθμιση του σασί απλά δεν μπορούσε να αναπαράγει την ασυνήθιστη σύνθεση ενός Lamborghini Urus Performante όταν έφτανε η στιγμή να επιτεθεί σε μερικές στροφές. Και αυτό ήταν εντάξει, γιατί η τελευταία λέξη στο sport δεν ήταν ποτέ αυτό που περιμένατε από μια Aston Martin. Αλλά αυτή η τελευταία δήλωση αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού. Αν η εταιρεία σκοπεύει να ανταγωνιστεί από ίσο με ίσο με τα καλύτερα στην αγορά της απόδοσης, πρέπει να είναι σωστή.

Δείτε ακόμα: Το νέο Mercedes-AMG GT 43 ανταλλάσσει τον V8 για 4 κυλίνδρους

Aston Martin DB12

Μολονότι τα cabrio αυτοκίνητα θεωρούνται συνήθως ως πιο μαλακά, περισσότερο επικεντρωμένα στον τρόπο ζωής αυτοκίνητα αντίθετα με τα coupe – και συχνά ένα είδος σχεδιασμού που έχει δημιουργηθεί σαν μεράρτημα του – το Aston Martin DB12 Volante καταφέρνει να αποφύγει αυτές τις πιθανές παγίδες. Όπως και ο προκάτοχός του, το DB11, το DB12 Volante διαθέτει μια την οροφή κρυμμένη κάτω από το καπάκι του αναιρούμενου καλύμματος, δημιουργώντας μια οπτική εντύπωση που τονίζει τις δυνατές γραμμές στον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Η υφασμάτινη οροφή ανοίγει σε 14 δευτερόλεπτα, κλείνει σε 16 και μπορεί να λειτουργήσει με ταχύτητες έως και 55 χλμ/ώρα. Μπορεί ακόμα να ενεργοποιηθεί απομακρυσμένα μέσω του κλειδιού του αυτοκινήτου, αποτρέποντας την ανάγκη να κοιτάξετε το κενό όπως περιμένετε να ξεκινήσετε.

Δείτε επίσης: Το νέο Audi S3 είναι το ισχυρότερο που κατασκευάστηκε ποτέ

Aston Martin DB12

Με ένα βάρος κάτω από 1815 κιλά, το DB12 Volante σίγουρα είναι περίπου 200 κιλά πιο βαρύ από ένα Porsche Boxster, αλλά θα διέφερε στην αίσθηση του στο δρόμο. Υπάρχει μια αίσθηση αμεσότητας και ακρίβειας στον τρόπο που αντιδρά στις εισροές. Αυτή η συμπεριφορά σηματοδοτεί ένα αντιληπτό βήμα προς τα εμπρός από το DB11 Volante.

Aston Martin DB12

Το μεγαλύτερο μέρος του καθήκοντος ανήκει στον ανανεωμένο σκελετό (σασί) του DB12, μια δομή αλουμινίου που επωφελείται από βελτιώσεις της στροφικής ακαμψίας καθώς και μια νέα, μη απομονωμένη κολόνα τιμονιού και συνεπώς μηχανισμό διεύθυνσης, τα οποίο εφαρμόστηκαν για να βελτιωθεί τόσο η αίσθηση όσο επίσης και στο εκτός κέντρου κομμάτι. Αλλά ο πραγματικός MVP, είναι τα νέα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, τα οποία διαθέτουν σημαντικά μεγαλύτερη δυναμική περιοχή από τους προκατόχους τους. Αυτή η δυναμική περιοχή επιτρέπει στα αμορτισέρ να παρέχουν περισσότερη συμμόρφωση στην πιο απαλή τους ρύθμιση και περισσότερη στερεότητα στο αθλητικό άκρο του φάσματος. Αυτή η επιπλέον ευελιξία επιτρέπει στην ανάρτηση να παρέχει περισσότερα από ό,τι απαιτεί η κάθε κατάσταση χωρίς να οδηγεί τον οδηγό σε ποιότητα οδήγησης που να αισθάνεται πολύ ανατριχιαστική ούτε υπερβολικά σκληρή στην προεπιλεγμένη κατάστασή της. Η Aston λέει ότι οι μικρές ρυθμίσεις στα πίσω αμορτισέρ και στο ποσοστό ελατηρίου αποτελούν τις βασικές διαφορές μεταξύ του DB12 Volante και του coupe.

Δείτε ακόμα: Audi RS6 Avant GT: Η Απόλυτη Έκδοση με Έμφαση στην Απόδοση

Ένα βελούδινο Θηρίο

Ένα πάτημα του γκαζιού αρκεί για να καταλάβει κανείς γιατί η ρύθμιση του σασί έχει γίνει σημαντικά πιο εστιασμένη στην απόδοση στο DB12. Ενώ δεν θα σας κατηγορούσα αν δίνατε πολλά για τη μνήμη του αγαπημένου αποσυρμένου δίδυμου του, του 5.2λίτρου turbo V12, που κίνησε το κορυφαίο DB11, το 4.0-λιτρο twin-turbo V8 που προέρχεται από την AMG και φιλοξενείται κάτω από το μυώδες καπό του DB12 δεν είναι μια απλή ευχαρίστηση.

Aston Martin DB12

Με 671 ίππους και 590 λίβρες-πόδια ροπής, όχι μόνο νικά το V8 του DB11 κατά 143 ίππους και 77 λίβρες πόδια ροπής, αλλά ξεπερνά ΚΑΙ το V12 κατά 41 ίππους και 74 λίβρες πόδια ροπής. Αλλά πέρα από τους κορυφαίους αριθμούς, το 4.0-λιτρο αποδεικνύει πραγματική αξία του με τον τρόπο που αποδίδει αυτή την ισχύ. Χωρίς αντιληπτή καθυστέρηση από το turbo και την πλούσια ροπή στις χαμηλές στροφές, το twin-turbo V8 της Mercedes που τροφοδοτεί το DB12 Volante, προσφέρει τριψήφια νούμερα παντού και παράλληλα προσφέρει ένα μυώδες άγριο ήχο από την ενεργή εξάτμιση της Aston Martin.

Δείτε επίσης: Ford Mustang Mach-E 2024: Καλύτερη Αυτονομία & Έκδοση Rally

Το τριών πτυχών σύστημα εξάτμισης φέρνει πολύ περισσότερο χαρακτήρα στον ήχο του DB12 από οποιαδήποτε οχήματα της Mercedes-AMG. Όταν είναι κλειστή η οροφή με τα οκτώ στρώματα κάνει εξαιρετική δουλειά στο να καταστείλει τον θόρυβο απο τον δρόμο, προσφέροντας σχεδόν πλήρη απομόνωση όπως και σε ένα coupe, αλλά θα βρίσκεται τον εαυτό σας με την οροφή κατεβασμένη για το μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής στο DB12 Volante επειδή ο ήχος της εξάτμισης είναι εξαιρετικός. Απο την άλλη πλευρά όταν θέλετε να χαλαρώσετε, αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να πατήσετε ένα κουμπί στο κέντρο του πίνακα ελέγχου για να φέρετε τις μπούκες τις εξάτμησεις στον ψίθυρο.

Aston Martin DB12

Σε αντίθεση με μερικά προηγούμενα DB, αυτό πραγματικά αγαπά να οδηγείται μέσα από τις στοφές των κοιλάδων. Ακόμη και σε στενά, τεχνικά τμήματα όπου τα grand tourers δεν ξεχωρίζουν τυπικά, το DB12 Volante εντυπωσίασε χάρη στην τεράστια μηχανική πρόσφυση, το γρήγορο τιμόνι και τα εξαιρετικά κολλώδη Michelin Pilot Sport S 5 καλοκαιρινά ελαστικά. Τα κατασκευασμένα απο κεραμικο άνθρακα δισκόφρενα παρείχαν εξαιρετική, συνεπή δύναμη φρεναρίσματος, αν και γίνονται λίγο φασαριόζικα όταν τα χρησιμοποιείτε εντατικά. Συνδυάστε τα με οδήγηση σε υψηλές ταχύτητες και κατάλληλο προγραμματισμό κιβωτίου ταχυτήτων σε λειτουργία Sport+ και θα αρχίσετε να ρωτάτε του εκπροσώπους της Aston Martin αν υπάρχουν διαθέσιμα bucket sport καθίσματα.

Δείτε επίσης: Αποκαλύφθηκε το Mercedes-AMG E53 Hybrid 4Matic+ του 2025

Ένα Τεράστιο Βήμα Μπροστά

Εάν υπάρχει ένας τομέας όπου τα σύγχρονα Aston Martin έχουν συνεχώς περιορισμούς, αυτός είναι η τεχνολογία. Η αυτοκινητοβιομηχανία στηρίζονταν προηγουμένως στη Mercedes-Benz για την παροχή των συστημάτων infotainment της, αλλά οι Γερμανοί δεν ήταν διατεθειμένοι να δώσουν στην Aston τα πιο πρόσφατα και καλύτερα τους, οπότε τα τελευταία χρόνια, η βρετανική μάρκα είχε περάσει σε συστήματα που ήταν πρακτικά ξεπερασμένα για την εποχή τους. Ευτυχώς, αυτή η εποχή έχει περάσει.

Τα DB12 και DB12 Volante φέρνουν ένα εντελώς νέο σύστημα που κατασκευάστηκε από την Aston Martin. Αν και υπάρχουν ακόμα μερικές ατέλειες – η ασύρματη Apple CarPlay αναμένεται να έρθει αργότερα φέτος ως ενημέρωση. Για παράδειγμα η 10,25” ιντσών οθόνη αφής είναι ένα τεράστιο βήμα προς τα εμπρός από οτιδήποτε έχει χρησιμοποιήσει ποτέ η Aston στο παρελθόν. Είναι γρήγορο στο να ανταποκρίνεται, τα γραφικά είναι ευκρινή, και έχει ακόμα και τις εντυπωσιακές λεπτομέρειες όπως το subtle, haptic feedback και όπως το bass tone που σας ενημερώνει όταν έχετε νέες ειδοποιήσεις στο τηλέφωνό σας.

Μπορεί να φαίνεται σαν μια σχετικά μικρή αλλαγή στο μεγάλο σχέδιο των πραγμάτων, αλλά το σύστημα infotainment είναι κάτι που οι άνθρωποι θα χρησιμοποιούν σχεδόν κάθε φορά που θα μπαίνουν στο αυτοκίνητο. Αυτομάτως κάνει το DB12 Volante να είναι εξαιρετικά μοντέρνο. Η Aston ευτυχώς απέφυγε επίσης τον πειρασμό να εγκαταλείψει τους φυσικούς ελέγχους. Υπάρχουν hard buttons για πράγματα όπως η ένταση της εξάτμισης, η σκληρότητα του αμορτισέρ και η λειτουργία εκκίνησης/διακοπής, ενώ τα κεραμικά μεταλλικά κουμπιά σάς επιτρέπουν να ρυθμίζετε τη θερμοκρασία, την ταχύτητα του ανεμιστήρα και την ένταση του ήχου.

Δείτε επίσης: 2025 BMW Z4 M40i: Τώρα και με Χειροκίνητη έκδοση Handschalter

Φανταστικά Ολοκληρωμένο

Αυτές οι λεπτομέρειες μιλούν επίσης για την ολοκλήρωση του DB12 Volante.

Aston Martin DB12

Τόσο συχνά στο παρελθόν, τα Aston Martin έδειχναν σαν να ήταν κατά 95% εκεί, και οι άνθρωποι ανέχονταν τις ατέλειες λόγω του ονόματος και του χάρματος οφθαλμών που προσφέρουν τα μοντέλα της. Αυτές οι επιφυλάξεις είναι τώρα περασμένες. Φυσικά, υπάρχουν ακόμα μερικές μικρές παραξενιές, όπως το γεγονός ότι υπάρχει ένα κουμπί στο τιμόνι για να προχωρήσετε στο τραγούδι προς τα εμπρός, αλλά κανένα για να πάτε πίσω.

Το 2024 Aston Martin DB12 Volante είναι ένα φανταστικό αυτοκίνητο απόδοσης, και προσφέρει ένα είδος αισθησιακής εμπειρίας οδήγησης που οι Ιταλοί χάνουν γρήγορα έπειτα απο την επίτευξη καταγραφής των χρόνων στους γύρους.

Πηγή: thedrive

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS