Η Spotify Technology SA, ο γίγαντας της streaming μουσικής, ανακοίνωσε μια εκπληκτική αύξηση στους συνδρομητές της που υπερέβη τις προσδοκίες.
![spotify επιτυχές τρίμηνο](https://www.secnews.gr/wp-content/uploads/cwv-webp-images/2024/02/spotify-επιτυχές-τρίμηνο.png.webp)
Ο αριθμός των premium συνδρομητών αυξήθηκε στα 236 εκατομμύρια κατά το τέταρτο τρίμηνο, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας την Τρίτη. Αυτός ο αριθμός ξεπέρασε τον μέσο όρο των 235 εκατομμυρίων εκτιμήσεων από τους αναλυτές του Bloomberg. Οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες αυξήθηκαν κατά 23% φτάνοντας τα 602 εκατομμύρια, που αποτελεί το δεύτερο μεγαλύτερο κέρδος που έχει καταγράψει ποτέ η Spotify για ένα τρίμηνο.
Δείτε ακόμη: Spotify: Οραματίζεται αγορές εντός εφαρμογής
Το Spotify εργάζεται τον περασμένο χρόνο για να μειώσει το κόστος και να γίνει πιο αποτελεσματικό και κερδοφόρο. Τον Δεκέμβριο, απέλυσε περίπου 1.500 άτομα. Μετά από πολλά χρόνια επένδυσης στα podcast, το Spotify επιλέγει να περιορίσει τις επενδύσεις του, ακυρώνοντας εκπομπές, μειώνοντας το προσωπικό και αλλάζοντας τη στρατηγική του. Οι κάποτε αποκλειστικές εκπομπές είναι τώρα πιο ευρέως διαθέσιμες σε ανταγωνιστικές πλατφόρμες, με στόχο να αυξηθούν τα έσοδα από διαφημίσεις και να επεκταθεί το κοινό.
Προκειμένου να προσελκύσει περισσότερους συνδρομητές, η εταιρεία αποφάσισε να προσφέρει στους πελάτες της σε ορισμένες χώρες, 15 ώρες ακρόασης ηχητικών βιβλίων, συμπεριλαμβανομένων στη μηνιαία συνδρομή τους.
Οι μετοχές ανέβηκαν κατά 0,8%, φτάνοντας τα 223,70 δολάρια.
Το Spotify κατέγραψε 618 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες κατά το πρώτο τρίμηνο, με 239 εκατομμύρια από αυτούς να είναι συνδρομητές premium. Οι πωλήσεις ανήλθαν σε 3,6 δισεκατομμύρια ευρώ για την ίδια περίοδο, κάτι παραπάνω από τις εκτιμήσεις που έκαναν λόγο για 3,64 δισεκατομμύρια ευρώ. Η εταιρεία προέβλεψε λειτουργικά έσοδα ύψους 180 εκατομμυρίων ευρώ, υπερβαίνοντας τις προβλέψεις.
Την προηγούμενη εβδομάδα, η εταιρεία ανακοίνωσε τη συμφωνία αδειοδότησης με τον Joe Rogan, ο οποίος είναι ο πιο δημοφιλής παρουσιαστής podcast στον κόσμο.
Διαβάστε επίσης: Σύγκριση Spotify Free και Premium: 6 καλοί λόγοι για να πληρώσετε
![spotify επιτυχές τρίμηνο](https://www.secnews.gr/wp-content/uploads/cwv-webp-images/2024/02/spotify-τρίμηνο.png.webp)
Οι εταιρείες μουσικής ώθησαν την εταιρεία να αυξήσει τις τιμές της, με αποτέλεσμα να αυξηθούν κατά 1 δολάριο πέρυσι στις ΗΠΑ. Επιπλέον, ενθάρρυναν το Spotify να αναπροσαρμόσει τον τρόπο πληρωμής των κατόχων δικαιωμάτων, οδηγώντας φέτος σε αλλαγές στο μοντέλο της ροής.
Πηγή: bloomberg.com