ΑρχικήUpdatesΗ Dbrand Καταθέτει Αγωγή Κατά της Casetify

Η Dbrand Καταθέτει Αγωγή Κατά της Casetify

Η εταιρεία παραγωγής αξεσουάρ Dbrand κατέθεσε μια αγωγή ύψους «πολλών εκατομμυρίων δολαρίων» κατά της Casetify, κατηγορώντας την ότι αντέγραψε τα σχέδια των προϊόντων «Teardown» της που είναι «διαφανή». Τα skins και οι θήκες, που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με τον YouTuber Zack «JerryRigEverything» Nelson, σχεδιάζονται να μοιάζουν με τα εσωτερικά της συσκευής στην οποία εφαρμόζονται, όπως smartphones, laptops και gaming συστήματα. Η Dbrand και ο Nelson υποστηρίζουν ότι η Casetify έκλεψε αυτά τα σχέδια για τη γραμμή της “Inside Out.”

Δείτε επίσης: Samsung Black Friday – Τηλεοράσεις, Laptops, Οθόνες και Smartphone Προσφορές!

Σύμφωνα με τον Nelson, αυτός και η Dbrand “καταβάλλουν άκρα μέτρα για να εξασφαλίσουν ότι κάθε Teardown skin και θήκη είναι μια ακριβής αναπαράσταση” των εσωτερικών κάθε συσκευής. Ωστόσο, σε ένα βίντεο και ένα νήμα στο X (πρώην Twitter), οι συνεργάτες επισημαίνουν ότι προσθέτουν αρκετά “Easter eggs” για τους οπαδούς τους.

Ανάμεσα σε άλλα, υποστηρίζουν ότι οι θήκες Inside Out της Casetify έχουν μια κακά μεταμφιεσμένη έκδοση μιας ετικέτας που βρίσκεται στα προϊόντα Teardown που περιλαμβάνει τη φράση υπογραφής του Nelson «το γυαλί είναι γυαλί, και το γυαλί σπάει.» Ο Nelson κάνει ακόμα πιο καυστικό σχόλιο για την ποιότητα εκτύπωσης των θηκών της Casetify, λέγοντας ότι είναι «εξαιρετικά υποτυπώδεις.» Ακόμα και το λογότυπο της Dbrand, υποτίθεται, εμφανίζεται σε μια θήκη της Casetify.

Δείτε ακόμα: Η MediaTek Παρουσιάζει νέο Chip για Smartphone

Στο βίντεο του, ο Nelson λέει ότι η συνέχεια της ιστορίας φέρνει πίσω στις αρχές του έτους, όταν ένας χρήστης του X ισχυρίστηκε ότι η Casetify πουλούσε μια «διαφανή» θήκη για ένα τηλέφωνο Samsung που εμφανίζει τα εσωτερικά ενός iPhone. Η Dbrand πείραξε την Casetify για αυτό το φαινομενικό λάθος. Η Casetify αργότερα κυκλοφόρησε τη γραμμή Inside Out, που φαινόταν να έχει πιο ακριβείς αναπαραστάσεις των εσωτερικών των συσκευών που διαφημίζονται. Ο Nelson επισημαίνει ότι μετά από χρήση ενός υψηλά λεπτομερούς σαρωτή για να δημιουργήσουν αντίγραφο των εσωτερικών μιας συσκευής, η ομάδα Teardown ξοδεύει αρκετές ώρες για τον καθαρισμό της σάρωσης. Ακόμη παίρνει και κάποιες δημιουργικές ελευθερίες, όπως το να αποκαλύπτει ένα καλώδιο φόρτισης για να καταστήσει μια θήκη πιο ελκυστική. Σύμφωνα με τον Nelson και την Dbrand, τα skins και οι θήκες Inside Out της Casetify ταιριάζουν ακριβώς με τα τροποποιημένα σχέδια που χρησιμοποίησαν για τη σειρά Teardown.

Στην αγωγή τους, την οποία κατέθεσαν αυτή την εβδομάδα σε ένα δικαστήριο του Τορόντο, η Dbrand υποστηρίζει ότι η Casetify παραβίασε τα πνευματικά της δικαιώματα με 45 προϊόντα Inside Out. Ζητεί αποζημίωση για αδιευκρίνιστες αντικειμενικές και παραδειγματικές ζημίες, μεταξύ άλλων.

Δείτε επίσης: TransUnion και Experian: Χάκερς απαιτούν λύτρα ύψους 1,1 δισεκατομμυρίου από τις εταιρείες

Μέχρι το απόγευμα της Πέμπτης, λίγες ώρες μετά τη δημοσίευση των κατηγοριών από τον Nelson και την Dbrand, η Casetify είχε αφαιρέσει κάθε προϊόν Inside Out από τον ιστότοπό της. Παράλληλα, η Dbrand και ο Nelson εκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία για να αποκαλύψουν μια νέα σειρά δερμάτινων θηκών X-ray.

Πηγή: engadget.com

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS