ΑρχικήUpdatesAds έρχονται στα αποτελέσματα αναζήτησης του TikTok

Ads έρχονται στα αποτελέσματα αναζήτησης του TikTok

Οι χρήστες του TikTok που αναζητούν στην εφαρμογή συγκεκριμένα βίντεο θα αρχίσουν να βλέπουν χορηγούμενο περιεχόμενο στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Δείτε επίσης: Το TikTok στην Ευρώπη θα αποκτήσει ‘For You’ feed χωρίς τον αλγόριθμό του TikTok

Η εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα ότι οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν να τοποθετήσουν διαφημίσεις δίπλα σε οργανικό περιεχόμενο που εμφανίζεται κατά την αναζήτηση στην εφαρμογή. Όταν ο χρήστης κάνει κλικ σε μια διαφήμιση, μπορεί να συνεχίσει να κάνει scroll στην οθόνη για να δει τα αποτελέσματα της αναζήτησης σε μορφή feed. Οι διαφημίσεις προέρχονται από άλλα βίντεο που η εταιρεία εκτελεί στην πλατφόρμα.

Οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται δίπλα στον οργανικό περιεχόμενο που εμφανίζεται όταν ο χρήστης αναζητά στο TikTok, με ένα ημιδιαφανές tag “sponsored” στη μικρογραφία του βίντεο. Οι διαφημίσεις ήδη εμφανίζονται ως βίντεο ανάμεσα στον οργανικό περιεχόμενο στο feed “For you” των χρηστών με την ίδια ετικέτα “sponsored”. Οι διαφημίσεις αναζήτησης ορίζονται ως “ενεργές” από προεπιλογή για τους διαφημιζόμενους.

Η απόφαση του TikTok να εμφανίζει διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης ήταν αναπόφευκτη. Νωρίτερα μέσα στην χρονιά, το Instagram έκανε το ίδιο, τοποθετώντας χορηγούμενο περιεχόμενο που σχετίζεται με την αναζήτηση ενός χρήστη. Οι διαφημίσεις αναζήτησης του Instagram εμφανίζονται όταν ένας χρήστης κάνει κλικ σε μια ανάρτηση και αρχίζει να κάνει scroll από άλλο περιεχόμενο.

Δείτε επίσης: Η Σομαλία μπλοκάρει TikTok και Telegram λόγω φόβων ότι χρησιμοποιούνται από τρομοκράτες

Οι διαφημίσεις που καταλαμβάνουν τις σελίδες αναζήτησης του TikTok μπορεί να υποδεικνύουν ότι είναι μια πολύτιμη θέση για τους διαφημιζόμενους. Οι νέοι χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο το TikTok ως αντικατάσταση της Google για να αναζητούν συστάσεις προϊόντων, εστιατορίων ή προγραμμάτων προς παρακολούθηση. (Λειτουργεί καλύτερα από ό,τι αναμενόταν.)

Ωστόσο, η αναζήτηση στο TikTok δεν είναι τόσο ανεπτυγμένη όσο η αναζήτηση στην Google, και οι αναζητήσεις με λέξεις-κλειδιά και hashtags συχνά είναι αρκετά άχρηστες, τουλάχιστον από την προσωπική μου εμπειρία. Στο παρελθόν, το TikTok είχε επίσης δυσκολίες με την παρακολούθηση περιεχομένου που εμφανίζονταν προεξέχοντα στα αποτελέσματα αναζήτησης – πέρυσι, η πλατφόρμα απέσυρε αρκετά βίντεο που προώθησαν τη χρήση συνταγογραφούμενων φαρμάκων ως διαφημίσεις για απώλεια βάρους, αφού ερευνητές διαπίστωσαν ότι το TikTok τα προβάλλε στην αναζήτηση.

Πηγή πληροφοριών: theverge.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS