Σε λιγότερο από ένα μήνα, η εμπειρία παρακολούθησης βίντεο στο YouTube σε υπολογιστή, θα βελτιωθεί δραματικά. Και το καλύτερο; Δεν θα χρειαστεί καν να αγοράσετε συνδρομή premium! Το YouTube θα απαλλαγεί από τις overlay διαφημίσεις (overlay ads) και θα σας προσφέρει μια βελτιωμένη εμπειρία χρήσης. Οι overlay διαφημίσεις είναι τα pop-ups που εμφανίζονται στο κάτω μέρος ενός βίντεο σαν banners και εμφανίζονται αποκλειστικά στην desktop έκδοση του YouTube. Χρησιμοποιούνται συχνά για τη διαφήμιση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, αλλά μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για την προβολή των αξιών μιας εταιρείας ή για την προώθηση μιας εκδήλωσης.
Δείτε επίσης: YοuTube: Πατέρας υπέβαλε καταγγελία γιατί συλλέγει παράνομα δεδομένα παιδιών
Μετά τις 6 Απριλίου 2023 το Youtube θα σταματήσει αυτόν τον τύπο διαφήμισης. Φαίνεται πως το YouTube θέλει να βελτιώσει την εμπειρία των θεατών και να μετατοπίσει το engagement σε μορφές διαφήμισης υψηλότερης απόδοσης σε desktop και mobile συσκευές. Η εταιρεία επιβεβαίωσε την απόφαση σε μια ανάρτηση στο YouTube Help Forum, καθώς κατέληξε στο ότι αυτή “μορφή διαφήμισης παλαιού τύπου” ενοχλεί τους θεατές.
Όπως είπαμε και παραπάνω, οι overlay διαφημίσεις εμφανίζονται μόνο στη desktop έκδοση του YouTube και όχι στη mobile, όπου τα ads εμφανίζονται πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το βίντεο και συχνά μπορούν να παραβλεφθούν.
Μικροσκοπικός εξωπλανήτης βρέθηκε πολύ κοντά στη Γη
GR-2: Ανθρωποειδές ρομπότ με πιο "ανθρώπινη" κίνηση
Νέα στοιχεία για τον Χάροντα, το φεγγάρι του Πλούτωνα
Δείτε επίσης: Τα Podcasts έρχονται στο YοuTube Music
Είναι σπάνιο μια διάσημη πλατφόρμα όπως το YouTube να παραδέχεται ανοιχτά ότι οι διαφημίσεις της διαταράσσουν την εμπειρία του χρήστη. Ωστόσο, είναι αξιέπαινο το γεγονός ότι ανακοίνωσε την απόσυρση αυτών των διαφημίσεων.
Για τους creators του YouTube, η ανάρτηση λέει ότι η απόφαση θα έχει “περιορισμένο αντίκτυπο για τους περισσότερους δημιουργούς καθώς η engagement μετατοπίζεται σε άλλα ad formats“. Τα άτομα που δημιουργούν βίντεο για το YouTube, θα μπορούν να ενεργοποιούν overlay διαφημίσεις στο YouTube Studio μέχρι τις 6 Απριλίου. Μετά από αυτή την ημερομηνία, η λειτουργία δεν θα είναι διαθέσιμη.
Δείτε επίσης: Το YοuTube δοκιμάζει μια επιλογή αναπαραγωγής «1080p Premium»
Προς το παρόν, δεν έχουν ανακοινωθεί αλλαγές για άλλες μορφές διαφήμισης στο YouTube.
Η πραγματοποίηση αυτής της αλλαγής θα ωφελήσει αναμφίβολα τους θεατές σε υπολογιστές, καθώς τα παρεμβατικά αυτά στοιχεία δεν θα κρύβουν πλέον ούτε θα συγκρούονται με το περιεχόμενο βίντεο!
Πηγή: www.androidpolice.com