Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) εισβάλλει τώρα ακόμη και στα πιο δημοφιλή προγράμματα ενδοεπιχειρησιακής επικοινωνίας, όπως το Slack, που ανήκει στην Salesforce – επιτρέποντας σύντομα στους συναδέλφους σας να χρησιμοποιούν το ChatGPT για να συντάσσουν απαντήσεις και σχόλια. Πώς θα καταλάβετε αν μιλάει ένα ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης ή ένας πραγματικός άνθρωπος; Το αφεντικό που επικοινωνεί μόνο περιστασιακά μπορεί τελικά να είναι μια μηχανή AI!
Δείτε επίσης: Fake ChatGPT apps/sites διανέμουν Windows & Android malware
Όλοι όσοι χρησιμοποιούν το Slack στον οργανισμό τους, σύντομα θα έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν μια απάντηση για τους συναδέλφους τους χρησιμοποιώντας το ChatGPT. Δεν μπορούμε να το αποφύγουμε άλλωστε- τώρα οι χρήστες του Slack μπορούν επίσης να έχουν πρόσβαση στην ενσωματωμένη εφαρμογή ChatGPT προκειμένου να συνοψίζουν θέματα ή να αναζητούν εξωτερικές πληροφορίες απευθείας από την ίδια την εφαρμογή. Όταν κάνετε κλικ στο εικονίδιο με την τριπλή τελεία μέσα σε ένα thread και επιλέγετε “Summarize thread” ή “Draft reply”, θα εμφανιστεί μία απάντηση ορατή μόνο στον χρήστη. Μετά από αυτό μπορείτε να επιλέξετε αν η δημοσιοποίηση της συνοπτικής σας δήλωσης ή αντίδρασης για όλους μέσα στο κανάλι της εταιρείας είναι κάτι που αξίζει να κάνετε!
Δείτε επίσης: Snapchat: Κυκλοφορεί AI chatbot με τη τεχνολογία του ChatGPT!
Ηλιακή καταιγίδα ίσως επηρεάσει την ανάκαμψη από τον τυφώνα
Αποκαλύφθηκαν τα Cybercab robotaxi και Tesla Robovan
Πώς τα εργαλεία της OpenAI επηρεάζουν τις εκλογές;
Η Salesforce είπε ότι το Slack ChatGPT θα είναι διαθέσιμο για λήψη στο Slack App directory. Μια λίστα αναμονής beta είναι διαθέσιμη εδώ.
Οι χρήστες του Slack μπορούν να πληκτρολογήσουν “@Einstein”, το όνομα του Salesforce AI, για να το κάνουν να παραθέτει πρόσφατες ειδήσεις ή άλλες εξωτερικές πληροφορίες που σχετίζονται με την εταιρεία. Το προσωπικό της Salesforce είπε κατά τη διάρκεια μιας ψηφιακής συνέντευξης Τύπου, ο ίδιος ο δημιουργός του ChatGPT, OpenAI, ήταν ο πρώτος που εφάρμοσε το διάσημο πλέον σύστημα GPT στην υπηρεσία συνομιλίας της εταιρείας. Παραμένει ασαφές εάν η Salesforce χρησιμοποιεί το πρόσφατα υλοποιημένο σχέδιο API της OpenAI ή κάποια άλλη συμφωνία. Η OpenAI υποσχέθηκε να μην χρησιμοποιήσει τα δεδομένα της εταιρείας – και κατ’ επέκταση τα δεδομένα των χρηστών – για το δικό του σύνολο δεδομένων.
Δείτε επίσης: Η Apple δεν ενημερώνει ένα email app με τεχνολογία ChatGPT λόγω ανησυχιών για την ασφάλεια
Η πλατφόρμα επιτρέπει στις εταιρείες να ενσωματώνουν άλλα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης τρίτων στο cloud software της, αλλά η OpenAI περιέχεται “out of the box”, σύμφωνα με την Salesforce. Με βάση την επίδειξη της εταιρείας, αυτό το νέο EinsteinGPT ενσωματώνεται στο σύστημα πωλήσεών του. Αυτό επιτρέπει σε εταιρείες και πωλητές να λένε στον “Einstein Assistant” να συντάσσει διαφημιστικά μηνύματα ή email πωλήσεων με σίγαση συναισθηματικής απόκρισης.
Από το 2016, η εταιρεία έχει χρησιμοποιήσει το μοναδικό μοντέλο Einstein για να προωθήσει τις προβλέψεις πωλήσεων, την εξυπηρέτηση πελατών και φυσικά τις επιλογές στόχευσης διαφημίσεων. Τώρα που ενσωματώνουν σύγχρονα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης σε αυτό το μείγμα, μπορείτε να προβλέψετε ότι μεγάλες εταιρείες θα επωφεληθούν από αυτά τα ισχυρά ρομπότ υποστήριξης πελατών με βάση την τεχνητή νοημοσύνη!
Η επίδειξη της Salesforce έδειξε πώς το καινοτόμο EinsteinGPT μπορεί να παρέχει πρόσθετη πρόσβαση σε ένα chatbot υποστήριξης πελατών με τεχνητή νοημοσύνη για πολλούς από τους χρήστες της σουίτας λογισμικού της. Συνδυάζοντας το μοντέλο εκπαίδευσης της OpenAI με εσωτερικά δεδομένα της εταιρείας, αυτό το ισχυρό εργαλείο είναι ικανό να παράγει δημιουργικές και ακριβείς λύσεις υποστήριξης πελατών. Τούτου λεχθέντος, εξακολουθεί να απαιτεί έναν ανθρώπινο πράκτορα να ελέγχει και να αναθεωρεί τις απαντήσεις που παράγει το σύστημα – κάτι που δεν μπορεί να αντικατασταθεί από την τεχνολογία.
Αν και οι έρευνες δείχνουν ότι οι περισσότεροι πελάτες τείνουν να αντιπαθούν τα chatbots υποστήριξης, ειδικά εκείνα που δεν διευκρινίζουν ότι είναι προγράμματα υπολογιστών, η χρήση της ψηφιακής εξυπηρέτησης πελατών ξεπερνάει γρήγορα τις υπηρεσίες που καθοδηγούνται από ανθρώπους.
Το Slack είναι μια πλατφόρμα συνεργασίας “όλα σε ένα” που επιτρέπει στις ομάδες να επικοινωνούν γρήγορα και αποτελεσματικά. Με το Slack, μπορείτε να δημιουργήσετε κανάλια για συγκεκριμένα θέματα ή έργα, δίνοντάς σας την ευελιξία να παραμένετε οργανωμένοι και ενήμεροι για όλα όσα συμβαίνουν στην επιχείρησή σας. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιείτε ιδιωτικά κανάλια για να συζητάτε ευαίσθητα θέματα ή να μοιράζεστε εμπιστευτικές πληροφορίες μόνο με ορισμένα μέλη της ομάδας σας. Επιπλέον, υπάρχουν αμέτρητες διαθέσιμες ενσωματώσεις για τα πάντα, από εργαλεία διαχείρισης έργων έως πλατφόρμες τηλεδιάσκεψης.
Πηγή πληροφοριών: gizmodo.com