ΑρχικήinetΗ Γαλλία επιβάλλει πρόστιμο 8 εκατ. ευρώ στην Apple για στοχευμένες διαφημίσεις...

Η Γαλλία επιβάλλει πρόστιμο 8 εκατ. ευρώ στην Apple για στοχευμένες διαφημίσεις στο App Store

Σήμερα, η γαλλική ρυθμιστική αρχή επέβαλε πρόστιμο ύψους 8 εκατομμυρίων ευρώ στην Apple για την παραβίαση των γαλλικών κανονισμών προστασίας με στοχευμένες διαφημίσεις στο App Store. Σύμφωνα με την Εθνική Επιτροπή για την Πληροφορική και την Ελευθερία (CNIL), η Apple δεν έλαβε άδεια από τους χρήστες iPhone στη Γαλλία πριν χρησιμοποιήσει αναγνωριστικά για την προβολή εξατομικευμένων διαφημίσεων στο πλαίσιο της ενημέρωσης iOS 14.6.

Γαλλία apple

Από προεπιλογή, η Apple συγκέντρωνε δεδομένα χρηστών χωρίς τη γνώση τους και τα χρησιμοποιούσε για διαφημίσεις. Η γαλλική ρυθμιστική αρχή CNIL κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι χρήστες έπρεπε να εκτελέσουν ένα συντριπτικό αριθμό βημάτων προκειμένου να απενεργοποιήσουν τη διαφήμιση στην ενότητα “Privacy” της εφαρμογής “Settings”, παραβιάζοντας έτσι το άρθρο 82 του νόμου περί προστασίας δεδομένων. Κατά συνέπεια, επιβλήθηκε στην Apple ένα βαρύ πρόστιμο συνολικού ύψους 8 εκατομμυρίων ευρώ.

Δείτε επίσης: Apple: Αύξηση τιμής της αντικατάστασης μπαταρίας iPhone

Σε μια επιθεώρηση, οι υπηρεσίες της CNIL αποκάλυψαν ότι στην έκδοση 14.6 του λειτουργικού συστήματος iPhone της Apple, συλλέγονταν αυτόματα προσωπικά αναγνωριστικά από κάθε χρήστη που είχε πρόσβαση στο App Store – για σκοπούς όπως η προσαρμογή των διαφημίσεων που εμφανίζονταν σε αυτό – χωρίς να ζητείται η προηγούμενη συγκατάθεσή του.

Η Apple εξέφρασε ανοιχτά τη δυσαρέσκειά της για την απόφαση και σχεδιάζει να την προσβάλει δικαστικά, τονίζοντας ότι λειτουργεί με προσωπικά δεδομένα μόνο για εξατομικευμένες διαφημίσεις. Ο Patrick McGee του Fortune αναφέρει τη δήλωση της Apple σχετικά με την απόφαση.

Μας λυπεί βαθύτατα αυτή η απόφαση, ειδικά από τη στιγμή που η CNIL έχει επαινέσει τις προσπάθειές μας να δώσουμε προτεραιότητα στο απόρρητο των χρηστών κατά την προβολή διαφημίσεων αναζήτησης στο App Store. Ως εκ τούτου, σκοπεύουμε να ασκήσουμε έφεση κατά της απόφασης αυτής.

Τα Apple Search Ads ξεχωρίζουν από όλες τις άλλες πλατφόρμες ψηφιακών διαφημίσεων δίνοντάς σας την ελευθερία να επιλέξετε αν θα εξατομικεύσετε ή όχι τις διαφημίσεις σας. Επιπλέον, η Apple Search Ads δεν παίρνει ποτέ τον έλεγχο των δεδομένων σας και δεν εντοπίζει τα ίχνη σας σε ιστότοπους τρίτων – χρησιμοποιεί πρωτογενείς πληροφορίες μόνο για σκοπούς εξατομικευμένης διαφήμισης. Θεωρούμε ότι η ιδιωτική ζωή αποτελεί έμφυτο ανθρώπινο δικαίωμα και ο καθένας θα πρέπει να έχει τη δυνατότητα να αποφασίζει ποια στοιχεία μοιράζεται με ποιον.

Δείτε επίσης: Apple: Τερματίζει την εφαρμογή καιρού Dark Sky

Μετά από καταγγελία της ένωσης France Digitale, η CNIL διεξήγαγε το 2021 ενδελεχή έλεγχο που κατέληξε στο σημερινό πρόστιμο. Η France Digitale, μια ομάδα λόμπι που εκπροσωπεί νεοφυείς επιχειρήσεις και εταιρείες επιχειρηματικών κεφαλαίων, δήλωσε ότι η ενημέρωση του iOS 14 δεν συμμορφώνεται με τις ευρωπαϊκές προστασίες για προσωπικά δεδομένα. Η Apple έκτοτε άλλαξε τον τρόπο λειτουργίας της στοχευμένης διαφήμισης και τις διαδικασίες opt-in και opt-out.

Πηγή πληροφοριών: macrumors.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS