Το Gargoyles, που βγήκε το 1995, θα αποκτήσει έκδοση Remaster σύμφωνα με ένα κομμάτι από το δελτίο τύπου της Disney.
Η Disney είχε ένα μεγάλο event την περασμένη εβδομάδα. Ένα πράγμα που δεν κάλυψαν ωστόσο και το οποίο θα ήταν καλύτερο με πολύ περισσότερες λεπτομέρειες, ήταν τα εξαιρετικά νέα ότι το κλασικό platformer Gargoyles αποκτά ένα remaster.
Κυκλοφορώντας το 1995 για το Genesis, το Gargoyles βασίστηκε στην ομώνυμη σειρά κινουμένων σχεδίων όπως και πολλά άλλα παιχνίδια της Disney εκείνης της εποχής —ειδικά ο Aladdin και ο Βασιλιάς των Λιονταριών, παρόλο που αναπτύχθηκαν από διαφορετικά στούντιο— ήταν διάσημο όχι μόνο για τη δράση του στο platforming, αλλά για το πόσο όμορφο ήταν.
Δείτε επίσης: Sony σε Microsoft: Αναμένουμε ότι τα Activision games θα παραμείνουν multiplatform
Τα πάντα σχετικά με το Gargoyles είναι «Sega Genesis», η τελειότητα στα μέσα της δεκαετίας του ’90. Ο τρόπος με τον οποίο τυλίγονται τα backgrounds γύρω από τον παίκτη, το τρεμόπαιγμα του φακού, το scroll στο level του τρένου, όλα είναι τόσο υπέροχα. Και το animation! Είναι απλά εκπληκτικό.
Αυτό το παιχνίδι ήταν υπέροχο, αλλά το Gargoyles δεν ήταν ποτέ τόσο δημοφιλές και έτσι αυτό το licenced adaptation δεν ήταν ούτε και αυτό, ενώ παρά την παρόμοια γενεαλογία της, δεν το θυμήθηκε κανείς ποτέ τόσο στοργικά όπως, ας πούμε, το Aladdin.
Ίσως αυτό πρόκειται να αλλάξει, ωστόσο, επειδή στο συνοπτικό δελτίο τύπου της Disney από την περασμένη εβδομάδα είναι κρυμμένο το ακόλουθο:
Gargoyles Remastered: Το κλασικό platformer της δεκαετίας του '90 έρχεται σε σύγχρονες κονσόλες και υπολογιστή με ενημερωμένα visuals και controls σε συνεργασία με το Empty Clip Studios.
Δείτε επίσης: The Last of Us Part I: Είναι σαν ένα Remaster αλλά όχι Remake
Αυτό είναι πολύ ωραίο! Πρέπει να είμαστε πάντα επιφυλακτικοί με τις προσπάθειες στις οποίες παίρνουν κλασικά παιχνίδια, όπως το Gargoyles,και τους προσφέρουν «ενημερωμένα γραφικά» —ιδίως τα φίλτρα αναβάθμισης—έτσι ελπίζουμε ότι θα υπάρξει μια επιλογή για να το παίξει κανείς όπως αναπτύχθηκε και σχεδιάστηκε την πρώτη φορά. Αν σκεφτούμε όμως, τα controls και η κίνηση του πρωτότυπου παιχνιδιού αισθάνονται επίσης clunky, επομένως οι προσπάθειες προσθήκης «ενημερωμένων controls» δεν θα είναι τόσο αμφιλεγόμενες.
Πηγή: kotaku.com