Η Xiaomi ανακοίνωσε τη διεθνή έκδοση του Xiaomi 12 Pro, της πρώτης παγκόσμιας ναυαρχίδας της από τότε που εγκατέλειψε το brand «Mi». Όπως και με προηγούμενα τηλέφωνα της σειράς Mi, όπως το Mi 11 του περασμένου έτους, είναι μια συσκευή υψηλής ποιότητας που επιδιώκει να κερδίσει ανταγωνιστές όπως η Samsung σε σχέση τιμής-απόδοσης.
Δείτε επίσης: Xiaomi: Τα μελλοντικά τηλέφωνα θα έχουν 10% περισσότερη χωρητικότητα στο ίδιο μέγεθος μπαταρίας
Η σχεδίαση του τηλεφώνου είναι απλή αλλά ελκυστική. Το γκρι μοντέλο έχει ματ φινίρισμα στο παγωμένο γυαλί που είναι σχεδόν αδύνατο να μαρκαριστεί με δακτυλικά αποτυπώματα. Η οθόνη είναι μια ελαφρώς κυρτή οθόνη 6,73 ιντσών 120Hz 1440p LTPO OLED που φαίνεται υπέροχη. Όπως κάθε άλλη ναυαρχίδα του 2022, ο επεξεργαστής είναι Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1. Μπορείτε να αποκτήσετε 8 GB ή 12 GB μνήμης RAM και υπάρχει 256 GB αποθηκευτικού χώρου. Η μπαταρία είναι 4.600mAh και φορτίζει έως και 120W με καλώδιο και 50W ασύρματα.
Δείτε επίσης: MIUI 13: Ποιες συσκευές Xiaomi και Redmi θα το αποκτήσουν πρώτες
Mark Zuckerberg: Ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος
Ένα «νέο αστέρι» φωτίζεται στο νυχτερινό ουρανό
Mark Zuckerberg: Έγινε ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος! 💰💰
Το σύστημα κάμερας περιλαμβάνει τρεις αισθητήρες 50 megapixel. Ο κύριος αισθητήρας κάμερας είναι ένας 1/1.28” Sony IMX707, ενώ οι άλλες κάμερες είναι υπερευρυγώνιος 115 μοιρών και τηλεφακός 2x. Η selfie κάμερα είναι 32 megapixel. Η Xiaomi ισχυρίζεται ότι η κύρια κάμερα έχει 120 τοις εκατό βελτίωση στην ικανότητα συλλογής φωτός σε σχέση με το Mi 11, το οποίο ήταν αξιοπρεπές, αλλά χρησιμοποιούσε έναν αισθητήρα 108 megapixel που ήταν λίγο ξεπερασμένος ακόμη και όταν κυκλοφόρησε το τηλέφωνο. Το Xiaomi 12 Pro είναι το πρώτο τηλέφωνο που χρησιμοποιεί αυτόν τον νέο αισθητήρα IMX707.
Ενώ το Xiaomi 12 Pro δεν θα κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ και οι συγκεκριμένες τιμές θα διαφέρουν ανάλογα με το τοπικό νόμισμα, η Xiaomi λέει ότι η τιμή θα ξεκινά από 999 $.
Δείτε επίσης: Η Xiaomi θα δημιουργήσει ένα αναδιπλούμενο smartphone με αναδυόμενη κάμερα;
Το τηλέφωνο κυκλοφορεί ήδη στην Κίνα και η Xiaomi λέει ότι θα είναι διαθέσιμο και σε «παγκόσμιες αγορές, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, της Ευρώπης, της Νοτιοανατολικής Ασίας, της Αφρικής, της Μέσης Ανατολής και της Λατινικής Αμερικής».
Πηγή πληροφοριών: theverge.com