Η ανερχόμενη επιχείρηση του Facebook κυριαρχείται από ψηφιακές διαφημίσεις, αλλά έχει επίσης φιλοδοξίες hardware πέρα από το VR. Κατά τη διάρκεια της τελευταίας ενημέρωσης για τα κέρδη της εταιρείας, ο Διευθύνων Σύμβουλος Mark Zuckerberg δήλωσε ότι η επόμενη κυκλοφορία του Facebook θα είναι ένα ζευγάρι έξυπνων γυαλιών από την Ray-Ban.
Δείτε επίσης: Google/Facebook: Επιστροφή στα γραφεία μόνο για εμβολιασμένους
«Τα έξυπνα γυαλιά σας επιτρέπουν να κάνετε αρκετά όμορφα πράγματα», δήλωσε ο συνιδρυτής του Facebook. «Είμαι ενθουσιασμένος που θα δώσω στους ανθρώπους αυτά τα γυαλιά και συνεχίζω να σημειώνω πρόοδο στο ταξίδι προς τα γυαλιά πλήρους επαυξημένης πραγματικότητας.»
Τα γυαλιά του Facebook αποτελούν αντικείμενο φήμης από το 2019. Τότε, πηγές ανέφεραν ότι το Facebook συνεργαζόταν με τον ιδιοκτήτη της Ray-Ban EssilorLuxottica για γυαλιά AR με το παρατσούκλι «Orion». Τα γυαλιά αναφερόταν ότι είναι κάτι σαν πλήρης αντικαταστάτης του τηλεφώνου αφού θα μπορούσατε να λαμβάνετε κλήσεις, να βλέπετε πληροφορίες και ακόμη και να μεταδίδετε livestreams. Αυτό αναπόφευκτα προκάλεσε συγκρίσεις με το Google Glass (μια άλλη συνεργασία της Luxottica) αντί για τα Spectacles από την Snap. Πέρυσι, ο Hugo Barra, τότε VP VR στο Facebook Reality Labs, επιβεβαίωσε ότι τα γυαλιά θα κυκλοφορήσουν το 2021. Αλλά, από τότε δεν έχουν κυκλοφορήσει και πολλές πληροφορίες.
Μικροσκοπικός εξωπλανήτης βρέθηκε πολύ κοντά στη Γη
GR-2: Ανθρωποειδές ρομπότ με πιο "ανθρώπινη" κίνηση
Νέα στοιχεία για τον Χάροντα, το φεγγάρι του Πλούτωνα
Χρήσιμη πληροφορία: Facebook: Πώς να αρχειοθετήσετε posts σας (χωρίς να τα διαγράψετε)
Για το Facebook, τα γυαλιά κρατούν το κλειδί για το μέλλον του. Παράλληλα με την εικονική πραγματικότητα, η επαυξημένη πραγματικότητα (AR) είναι αναπόσπαστο κομμάτι για τη δημιουργία του «metaverse», είπε ο Zuckerberg. Στο μέλλον, το Facebook θα μετατραπεί σε μια κοινόχρηστη, liveable πλατφόρμα που σας επιτρέπει να «τηλεμεταφέρεστε» μεταξύ διαφορετικών κοινωνικών εμπειριών χρησιμοποιώντας VR και AR, εξήγησε ο Zuckerberg.
Ο όρος metaverse είναι η πιο πρόσφατη buzzword που χρησιμοποιήθηκε από τη Silicon Valley. Ενώ η ιδέα υπάρχει εδώ και μια δεκαετία, κέρδισε την έλξη μετά την επιτυχία των πλατφορμών δημιουργίας παιχνιδιών για πολλούς παίκτες όπως το Fortnite και το Roblox. Νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα, ο επικεφαλής της Microsoft, Satya Nadella, ανέφερε ένα «metaverse επιχείρησης» στην κλήση για τα κέρδη της εταιρείας του.
Για το Facebook, το metaverse είναι κάτι περισσότερο από μια μόδα. Η εταιρεία ξοδεύει δισεκατομμύρια για να χτίσει το διαδικτυακό αυτό σύμπαν, το οποίο θα συμπληρώνεται με χρήστες του Facebook και ψηφιακές διαφημίσεις, σύμφωνα με τον Zuckerberg. Για να γίνει πραγματικότητα, η εταιρεία χρειάζεται περισσότερους ανθρώπους για να αγοράσουν το υπολογιστικό της hardware. Επομένως, το σχέδιο είναι να καταστούν αυτές οι συσκευές πιο προσιτές.
Δείτε επίσης: Zuckerberg: Θέλει να μετατρέψει το Facebook σε “εταιρεία metaverse”
Τα γυαλιά ηλίου δεν είναι το μόνο hardware στο οποίο εργάζεται το Facebook. Πολλές αναφορές ισχυρίστηκαν ότι το Facebook αναπτύσσει ένα έξυπνο ρολόι με ενσωματωμένη σύνδεση κινητής τηλεφωνίας και μια αποσπώμενη οθόνη. Αρχικά, αναμενόταν ότι το ρολόι θα κυκλοφορούσε πρώτο, αλλά φαίνεται ότι ο Zuckerberg είχε άλλα σχέδια.
Πηγή πληροφοριών: techcrunch.com