ΑρχικήinetFastly: Ένας μόνο πελάτης προκάλεσε την διακοπή του διαδικτύου

Fastly: Ένας μόνο πελάτης προκάλεσε την διακοπή του διαδικτύου

Η παγκόσμια διακοπή του διαδικτύου που έριξε κάποια από τα μεγαλύτερα websites του κόσμου προκλήθηκε από ένα σφάλμα λογισμικού, ανέφερε η Fastly.

Fastly

Δείτε επίσης: RockYou2021: 8,4 δισεκατομμύρια passwords διέρρευσαν στο διαδίκτυο

Αμέσως μετά είπε ότι ένα πρόβλημα στο λογισμικό είχε προκληθεί όταν ένας από τους πελάτες του άλλαξε τις ρυθμίσεις του.

Όταν συνέβη αυτό, ξεκίνησε μια σειρά από προβλήματα που έριξαν πολλά από τα μεγαλύτερα website του κόσμου. Οι Reddit, Amazon, η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου και πολλά από τα μεγαλύτερα ειδησεογραφικά στον κόσμο δεν ήταν διαθέσιμα, με τους χρήστες να βλέπουν μια σειρά από μηνύματα σφάλματος.

Δείτε επίσης: Πώς να επιταχύνετε το Διαδίκτυο χρησιμοποιώντας CMD

«Αυτή η διακοπή ήταν ευρεία και σοβαρή και λυπούμαστε πραγματικά για τον αντίκτυπο που είχε στους πελάτες μας και σε όλους όσους βασίζονται σε αυτούς», δήλωσε σε μια ανάρτηση του ο Nick Rockwell, το ανώτερο στέλεχος μηχανικής και υποδομής της Fastly.

Είπε ότι το πρόβλημα έπρεπε να είχε προβλεφθεί.

Η Fastly διαχειρίζεται μια ομάδα από servers στρατηγικά τοποθετημένων σε όλο τον κόσμο για να βοηθήσει τους πελάτες να μετακινούν και να αποθηκεύουν περιεχόμενο κοντά στους «end users» τους γρήγορα και με ασφάλεια.

Η ανάρτηση της εταιρείας έδωσε ένα χρονοδιάγραμμα των γεγονότων και υποσχέθηκε να εξετάσει και να εξηγήσει γιατί η Fastly απέτυχε να εντοπίσει το σφάλμα λογισμικού κατά τη διάρκεια της διαδικασίας του testing.

Η Fastly είπε ότι το σφάλμα ήταν σε μια ενημέρωση λογισμικού που στάλθηκε στους πελάτες στις 12 Μαΐου, αλλά δεν ενεργοποιήθηκε μέχρις ότου ένας άγνωστος πελάτης πραγματοποίησε αλλαγές ρυθμίσεων που προκάλεσαν το πρόβλημα «που προκάλεσε το 85% του δικτύου μας να επιστρέψει σφάλματα».

Η Fastly παρατήρησε τη διακοπή μέσα σε ένα λεπτό που συνέβη στις 9.47 π.μ. και οι μηχανικοί έλυσαν το πρόβλημα στις 10.27 π.μ. Όταν απενεργοποίησαν τις ρυθμίσεις που προκάλεσαν το πρόβλημα, το μεγαλύτερο μέρος του δικτύου της εταιρείας ανέκαμψε γρήγορα.

Δείτε επίσης: iPhone/iPad: Πώς να ζητήσετε από τις εφαρμογές να μη σας παρακολουθούν στο Διαδίκτυο

«Μέσα σε 49 λεπτά, το 95% του δικτύου μας λειτουργούσε κανονικά», δήλωσε η εταιρεία.

Τα δίκτυά ανακτήθηκαν πλήρως στις 12.35μμ και άρχισε να κυκλοφορεί μια μόνιμη επιδιόρθωση λογισμικού στις 5.25μμ, είπε η Fastly.

Πηγή πληροφοριών: independent.co.uk

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS