ΑρχικήinetΤο νέο λογότυπο της Amazon αλλάζει καθώς θύμιζε τον Χίτλερ

Το νέο λογότυπο της Amazon αλλάζει καθώς θύμιζε τον Χίτλερ

Στο στόχαστρο των χρηστών έχει βρεθεί το τελευταίο διάστημα η Amazon, λόγω του καινούριου της λογότυπου.

Amazon

Την τελευταία δεκαετία, κι άλλα λογότυπα έχουν επικριθεί, όπως αυτό της Airbnb, που συγκρίθηκε με οπίσθια, ενώ κάποιοι πίστευαν ότι το ανανεωμένο λογότυπο hashtag του Slack έμοιαζε με σβάστικα. Οι άνθρωποι εξεγέρθηκαν επίσης όταν το Instagram άλλαξε το λογότυπο της ρετρό κάμερας με μία απλοϊκή κάμερα.

Και η Amazon κατηγορήθηκε ότι το λογότυπό της ακούσια θύμιζε τον Χίτλερ.

Τον περασμένο μήνα, ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου κυκλοφόρησε μια ενημέρωση στην κορυφαία εφαρμογή αγορών του, με ένα ολοκαίνουργιο λογότυπο. Άλλαξε τη μακροχρόνια εικόνα του καλαθιού αγορών, η οποία ήταν σε ισχύ για περισσότερα από πέντε χρόνια, με το χαμογελαστό βέλος της Amazon πάνω σε ένα πακέτο που στο πάνω μέρος έχει ένα μπλε τετράγωνο με εγκοπές. Τοποθετημένο στην κορυφή της γραμμής του χαμόγελου, έμοιαζε λίγο με το μουστάκι του Γερμανού δικτάτορα Αδόλφου Χίτλερ, όπως επεσήμαναν οι χρήστες στο Twitter.

Η Amazon ενημέρωσε ξανά το λογότυπο της εφαρμογής της αυτήν την εβδομάδα, αναδιπλώνοντας το μπλε τετράγωνο προς τα πάνω.

λογότυπο

Ο εκπρόσωπος της Amazon Craig Andrews δεν αναφέρθηκε άμεσα στους ισχυρισμούς σύγκρισης του λογότυπου με τον Χίτλερ. «Σχεδιάσαμε το νέο εικονίδιο για να προκαλέσουμε αναμονή, ενθουσιασμό και χαρά όταν οι πελάτες ξεκινούν το ταξίδι αγορών τους στο τηλέφωνό τους, όπως κάνουν όταν βλέπουν τα κουτιά μας στην πόρτα τους», είπε σε δήλωσή του.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διευκολύνουν τους ειδικούς να ασκήσουν κριτική και να εξετάσουν τις εταιρικές εικόνες μία μάρκας. Αυτή η δημόσια ανατροφοδότηση, μπορεί πραγματικά να βοηθήσει στη διαδικασία σχεδιασμού, δήλωσε ο Jason Forrest, δημιουργικός διευθυντής της Digital Ink.

Δεν είναι απαραίτητο η ανταπόκριση σε όλες τις εταιρικές επωνυμίες να είναι καλή, είπε ο Forrest, αλλά η κατακραυγή σημαίνει ένα πράγμα: οι άνθρωποι επενδύουν συναισθηματικά σε μία μάρκα.

Αυτά τα λογότυπα είναι κυριολεκτικά μέρος της καθημερινής μας ζωής, είπε ο Jesse Reed, συνεργάτης στο γραφείο σχεδιασμού Order. Αυτό είναι πιο αληθινό τώρα από ποτέ, καθώς πολλοί άνθρωποι είναι συνδεδεμένοι με τα τηλέφωνά τους και βασίζονται σε αυτά για τη δουλειά, την επικοινωνία και την διασκέδασή τους κατά τη διάρκεια της συνεχιζόμενης πανδημίας.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS