ΑρχικήinetTesla Model 3: Μέτρια βαθμολογία στο τεστ οδήγησης NCAP

Tesla Model 3: Μέτρια βαθμολογία στο τεστ οδήγησης NCAP

Το Πρόγραμμα Αξιολόγησης Νέου Αυτοκινήτου της Ευρώπης (NCAP) κυκλοφόρησε τη δεύτερη σειρά βαθμών υποβοηθούμενης οδήγησης. Παρόλο που το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Tesla έχει την καλύτερη τεχνολογία μέχρι στιγμής, το Model 3 έφυγε με μέτρια βαθμολογία στο τεστ.

Η εμπλοκή του οδηγού είναι ένας βασικός παράγοντας και το σύστημα Autopilot της Tesla «ενθαρρύνει τον οδηγό να εγκαταλείψει τον πολύ έλεγχο», σύμφωνα με τους υπεύθυνους δοκιμών.

Tesla Model 3: Μέτρια βαθμολογία στο τεστ οδήγησης NCAP

Τα αποτελέσματα από τη δοκιμή δε δείχνουν ότι τα συστήματα του είναι κακά, αντιθέτως. Η εταιρεία είχε την κορυφαία βαθμολογία στη βοήθεια οχημάτων, πράγμα που σημαίνει ότι το αυτόματο φρενάρισμα, η διατήρηση της λωρίδας και άλλα συστήματα λειτουργούν καλά.

Το Model 3, κέρδισε επίσης όλους τους αντιπάλους στην ενότητα «backup ασφαλείας», καθώς μπορεί να χειριστεί την αστοχία συστήματος, το μη ανταποκρινόμενο πρόγραμμα οδήγησης και την αποφυγή σύγκρουσης με το aplomb.

Σύμφωνα με το NCAP, ωστόσο, τα προβλήματα βρίσκονται σε μια κατηγορία που ονομάζεται «δέσμευση οδηγού». Οι δοκιμαστές δήλωσαν ότι το μάρκετινγκ δεν ταιριάζει με το εγχειρίδιο του οχήματος και θα μπορούσε να οδηγήσει τους οδηγούς να πιστεύουν ότι το Tesla Model 3 κάνει κάτι περισσότερο από απλή βοήθεια.

«Πολλές πτυχές του είναι παραδειγματικές. Η βοήθεια του οχήματος είναι το καλύτερο που είδαμε στις δοκιμές και επίσης κέρδισε το στοιχείο ασφαλείας,» έγραψε η Thatcham Research, μια ανεξάρτητη ομάδα που πραγματοποίησε τις δοκιμές.

«Ωστόσο, επιτυγχάνει μια μέτρια βαθμολογία για κακή εμπλοκή του οδηγού, με μια φιλοσοφία σχεδιασμού που αφορά πολύ το όχημα που κάνει την οδήγηση. Αυτό θα ήταν κατάλληλο για ένα αυτοματοποιημένο όχημα – αλλά αυτή η δοκιμή είναι για βοήθεια οχημάτων.»

Tesla Model 3
Tesla Model 3: Μέτρια βαθμολογία στο τεστ οδήγησης NCAP

Η Mercedes ’GLE, η BMW Series 3 και το Q8 της Audi, βγήκαν στην κορυφή της βαθμολογίας. Αν και δεν μπορούσαν να φτάσουν το επίπεδο τεχνολογίας του Model 3, πέτυχαν «μια καλή ισορροπία μεταξύ της προσφοράς ενός υψηλού επιπέδου βοήθειας, αλλά διατηρώντας τον οδηγό δεσμευμένο και στον έλεγχο της οδήγησης,» σύμφωνα με την ομάδα.

Το αυτοκίνητο της Tesla τοποθετήθηκε έκτο στα δέκα, πάνω από το Nissan Juke αλλά κάτω από το Passat της Volkswagen. Σε αυτή την περίπτωση, το NCAP ενισχύει όσα έχουν πει και άλλοι φορείς ασφαλείας: τα συστήματα αυτόματης οδήγησης της Tesla, ακόμη και το όνομα «Autopilot» θα μπορούσαν να δώσουν στους καταναλωτές τη λανθασμένη εντύπωση σχετικά με τις δυνατότητές του.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS