ΑρχικήbusinessFacebook: Οι επιχειρήσεις απαντούν πλέον σε πελάτες μέσω Messenger!

Facebook: Οι επιχειρήσεις απαντούν πλέον σε πελάτες μέσω Messenger!

 Facebook Messenger

Το Facebook εγκαινιάζει ένα νέο inbox στο Messenger για να διευκολύνει τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να απαντούν στα μηνύματα πελατών τους εύκολα και γρήγορα, από την ίδια εφαρμογή που χρησιμοποιούν για να στέλνουν μηνύματα στους φίλους και την οικογένειά τους. Ουσιαστικά, αυτή η ενημέρωση θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται όλες τις επικοινωνίες τους (προσωπικές και επαγγελματικές) από μία μόνο εφαρμογή. Δεν θα χρειάζεται να μεταβαίνουν σε άλλες εφαρμογές για να απαντούν στους πελάτες.

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε το Facebook, πάνω από το 90% των διαχειριστών επιχειρήσεων χρησιμοποιεί συχνά το Messenger για να συνομιλεί με φίλους και οικογένεια. Έτσι, η εταιρεία σκέφτηκε ότι θα ήταν καλό να προσθέσει τη δυνατότητα επικοινωνίας και με πελάτες.

Το Facebook είχε ανακοινώσει το σχέδιό του για την κυκλοφορία ενός ειδικού inbox στο Messenger, από τον Μάιο.

Το νέο αυτό χαρακτηριστικό έρχεται σε μια περίοδο, που η ηλεκτρονική επικοινωνία μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών είναι αυξημένη λόγω COVID-19. Λόγω της κατάστασης, οι πελάτες μπορεί να έχουν πολλές ερωτήσεις σχετικά με τις επιχειρήσεις και τις υπηρεσίες τους. Και οι ερωτήσεις αυτές χρειάζονται άμεση απάντηση.

επιχειρήσεις

Για τις μικρές επιχειρήσεις, η δυνατότητα γρήγορης απάντησης στα μηνύματα των πελατών είναι απαραίτητη, προκειμένου να μην χάνουν πωλήσεις.

Το Facebook σημειώνει ότι το νέο inbox στο Messenger για επιχειρήσεις, δεν θα αντικαταστήσει το Facebook’s Page Manager app. Οι επιχειρηματικοί χρήστες μπορούν ακόμη να χρησιμοποιούν το app για να διαχειρίζονται τις αναρτήσεις τους στο Facebook, να δημιουργούν διαφημίσεις, να βλέπουν τις πληροφορίες της σελίδας τους και να απαντούν σε μηνύματα, αν το επιθυμούν. Απλά, θα μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν και το Messenger business inbox για να απαντούν άμεσα στους πελάτες, μιας και οι περισσότεροι εργαζόμενοι έχουν ήδη το Messenger στο κινητό τους.

Οι επιχειρήσεις δεν χρειάζεται να κάνουν κάτι για να μπορέσουν να χρησιμοποιήσουν το νέο χαρακτηριστικό. Θα κυκλοφορήσει αυτόματα, αρκεί ο προσωπικός λογαριασμός Facebook να είναι συνδεδεμένος στη σελίδα Facebook της επιχείρησής τους. Όταν οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων πάνε να απαντήσουν σε ένα μήνυμα, μπορούν να επιλέξουν αν θα απαντήσουν ως χρήστης ή ως επιχείρηση.

Το Messenger business inbox είναι ήδη διαθέσιμο στο iOS και θα φτάσει και στο Android μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

Digital Fortress
Digital Fortresshttps://www.secnews.gr
Pursue Your Dreams & Live!

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS