ΑρχικήHow ToΟδηγός: Πώς να επιταχύνετε το e-shop σας (Magento edition)

Οδηγός: Πώς να επιταχύνετε το e-shop σας (Magento edition)

Οι αργές ιστοσελίδες είναι ενοχλητικές και απόδειξη για αυτό αποτελεί το 40% των χρηστών που εγκαταλείπουν ένα e-shop εάν χρειάζεται περισσότερο από 3 δευτερόλεπτα για να φόρτωσει. Λόγω της αργής ταχύτητας του ιστότοπου, οι απώλειες σε εν δυνάμει πελάτες μπορούν να φθάσουν το 7%.

improve-your-magento-eshop-guide

Παρακάτω θα δούμε μια σύντομη επισκόπηση των τεχνικών και των εργαλείων που θα σας βοηθήσουν να επιταχύνετε το e-shop σας.

Το Magento είναι μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου ανοικτού κώδικα γραμμένη σε PHP. Είναι ένα από τα πιο δημοφιλή ανοικτά συστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου στο δίκτυο.

  1. Η σωστή πλατφόρμα για γρήγορη λειτουργία του ιστότοπου.

Όλες οι σύγχρονες ηλεκτρονικές μηχανές αγορών είναι αρκετά γρήγορες. Αυτό όμως ισχύει μέχρι την στιγμή που μπαίνουν σε κανονική λειτουργία.

Η ταχύτητα του ηλεκτρονικού καταστήματος δεν εξαρτάται από έναν μόνο παράγοντα, αλλά από τον server, την πληρότητα τους, το σχεδιασμό τους και πολλά άλλα. Ως εκ τούτου, μεταξύ αρκετών συστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου είναι καλύτερο να επιλέξετε το ταχύτερο, ακόμη και αν θα είναι λίγο πιο ακριβό.

Σχεδόν όλοι οι προγραμματιστές παρέχουν δοκιμαστικές εκδόσεις των πλατφορμών τους. Για να ελέγξετε την ταχύτητα της δοκιμαστικής σας έκδοσης, ανοίξτε το εργαλείο Google – PageSpeed ​​Insights και εισάγετε τη διεύθυνση του ιστότοπου σας στο πεδίο. Το εργαλείο θα σας δείξει την ταχύτητα φόρτωσης του e-shop σας.

  1. Η σωστή επιλογή hosting.

Η πλατφόρμα για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα Magento είναι απλά ένα πρόγραμμα. Για να το χρησιμοποιήσετε, πρέπει να το εγκαταστήσετε στον υπολογιστή σας. Στην περίπτωσή μας – στον server.

Οι πλατφόρμες ηλεκτρονικού καταστήματος συνεργάζονται στενά με τον server, οπότε είναι σημαντικό ο ίδιος ο server να είναι παραγωγικός και το λογισμικό του να είναι ενημερωμένο ​​και σωστά ρυθμισμένο ώστε το e-shop να είναι γρήγορο.

Κατά την επιλογή μιας υπηρεσίας hosting, δώστε προσοχή σε αυτά τα σημεία:

  • Σε ποια χώρα βρίσκεται ο server. Επιλέξτε τη χώρα των πιθανών πελατών σας. Εάν αυτό δεν είναι δυνατό, επιλέξτε τον πλησιέστερο σε αυτούς server.
  • Δυνατότητα αναβάθμισης του hosting. Εάν σχεδιάζετε να επεκτείνετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα στο μέλλον, σκεφτείτε την αναβάθμιση του hosting. Ίσως χρειαστεί περισσότερη μνήμη RAM, χώρο στο σκληρό δίσκο και πιο ισχυρό επεξεργαστή για να επιταχύνετε τον ιστότοπό σας. Για να γίνει αυτό, ο hosting provider σας θα πρέπει να σας επιτρέπει να μετακινηθείτε από έναν virtual server σε έναν dedicated, για παράδειγμα.
  • Τύποι σκληρών δίσκων που χρησιμοποιεί ο server. Επιλέξτε ένα server με δίσκους SSD. Είναι πολύ ταχύτεροι από τους συμβατικούς σκληρούς δίσκους. Οι SSD είναι το κλειδί για ένα γρήγορο ηλεκτρονικό κατάστημα.
  • Χρήσιμα εργαλεία και υπηρεσίες για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Πρώτα απ’ όλα, είναι σημαντικό να υπάρχει υποστήριξη πιστοποιητικού SSL. Είναι απαραίτητο για ασφαλή μεταφορά δεδομένων μεταξύ του server και του προγράμματος περιήγησης του αγοραστή.
  1. Η βελτιστοποίηση εικόνων αυξάνει την ταχύτητα του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.

Κατά τη μεταφόρτωση εικόνων στο e-shop, προσέξτε το μέγεθος και τη μορφή της εικόνας.

Οι εικόνες που είναι πολύ μεγάλες θα χρειαστούν πολύ χρόνο για να φορτώσουν και θα επιβραδύνουν τον ιστότοπο.

Για παράδειγμα, αν προσθέσετε ένα banner σε ένα blog page του e-shop σας ή σε οποιαδήποτε άλλη σελίδα, μειώστε το πλάτος του ώστε να είναι το ίδιο με το πλάτος της σελίδας.

Δεν αρκεί απλώς να καθορίσετε το πλάτος στις ιδιότητες της εικόνας και να ορίσετε μια τιμή που αντιστοιχεί στο πλάτος της σελίδας. Σε αυτήν την περίπτωση, το πρόγραμμα περιήγησης συμπιέζει την εικόνα στο επιθυμητό μέγεθος, αλλά η ταχύτητα λήψης δεν αυξάνεται. Αντιθέτως, μπορεί να επιδεινωθεί ακόμη περισσότερο, επειδή το πρόγραμμα περιήγησης επεξεργάζεται τον πρόσθετο κώδικα.

Το ελαφρύτερο format εικόνας είναι το JPEG. Ωστόσο, οι εικόνες σε αυτή το format είναι συνήθως κακής ποιότητας. Ως εκ τούτου, για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσετε το PNG format. Τέτοιες εικόνες έχουν λιγότερο μέγεθος, αλλά η ποιότητα τους διατηρείται.

Είναι καλύτερο να ξεχάσουμε τις βαρύτερες, αλλά υψηλότερης ποιότητας εικόνες σε μορφή BMP και TIFF.

Αυτό είναι ίσως το μόνο που μπορείτε να κάνετε για την ταχύτητα του e-shop σας από μόνοι σας. Για μεγαλύτερη ταχύτητα, θα χρειαστείτε βαθύτερες γνώσεις για την βελτιστοποίηση του κώδικα και του server.

Παρακάτω θα δούμε και άλλες ενέργειες που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε την ταχύτητα του e-shop σας:

  • Ελαχιστοποίηση αιτημάτων HTTP:

Κατά τη φόρτωση μιας σελίδας, το 80% του χρόνου χρησιμοποιείται για τη φόρτωση διαφόρων στοιχείων της σελίδας – εικόνες, scripts, styles. Για τη φόρτωση κάθε στοιχείου εκτελείται ένα αίτημα HTTP. Όσο λιγότερα στοιχεία στη σελίδα – αιτήματα που εκτελούνται – τόσο πιο γρήγορα γίνεται η φόρτωση της σελίδας.

  • Μείωση χρόνου απόκρισης διακομιστή:

Ο χρόνος απόκρισης του server δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 200 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Ελέγξτε τον ιστότοπο σας μέσω του εργαλείου Google PageSpeed ​​και ακολουθήστε τις προτάσεις της Google μετά τον έλεγχο.

  • Συμπίεση σελίδων:

Όσο μικρότερη σε μέγεθος είναι η σελίδα, τόσο πιο γρήγορα μεταδίδεται από τον διακομιστή στο πρόγραμμα περιήγησης του χρήστη. Για να συρρικνώσετε το μέγεθος μιας σελίδας, πρέπει να την συμπιέσετε. Για να γίνει αυτό, ο διακομιστής πρέπει να διαθέτει το εργαλείο Gzip ή κάποιο παρόμοιο.

  • Ενεργοποίηση προσωρινής αποθήκευσης (caching):

Όταν ένας πελάτης εισέλθει στο e-shop σας για πρώτη φορά το πρόγραμμα περιήγησής του, φορτώνει πολλά στοιχεία από τον διακομιστή: HTML, styles, javascript, εικόνες και πολλά άλλα. Χρειάζεται χρόνος για να γίνει αυτό. Για να βεβαιωθείτε ότι τα πάντα φορτώνονται ταχύτερα στις επόμενες επισκέψεις στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, πρέπει να ενεργοποιήσετε το σύστημα προσωρινής αποθήκευσης. Με την προσωρινή αποθήκευση, ορισμένα από τα φορτωμένα στοιχεία αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης του πελάτη, οπότε όταν γίνει εκ νέου εισαγωγή στοιχείων από τον διακομιστή, δεν φορτώνονται όλα τα στοιχεία της σελίδας, αλλά μόνο ένα μικρό μέρος.

  • Συνδέστε ένα δίκτυο παράδοσης περιεχομένου (CDN):

Τα δίκτυα CDN αποθηκεύουν το στατικό περιεχόμενο του ιστότοπου σας στους διακομιστές τους και το παραδίδουν γρήγορα στους επισκέπτες σας.

Για παράδειγμα, ο διακομιστής του καταστήματος σας βρίσκεται στη Ρωσία και έχετε συνδέσει ένα δίκτυο παράδοσης περιεχομένου με διακομιστές στις Η.Π.Α. Όταν ένας πελάτης των Η.Π.Α. εισέλθει στο κατάστημά σας, το στατικό περιεχόμενο δεν θα μεταφορτωθεί από τον διακομιστή του καταστήματος, αλλά από τον διακομιστή CDN, ο οποίος είναι πολύ πιο γρήγορος.

Ελπίζουμε τα παραπάνω να σας βοηθήσουν να επιταχύνετε το e-shop σας και να προσφέρετε στους πελάτες σας την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη.

SecNews
SecNewshttps://secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS