ΑρχικήsecurityΗ αντιμετώπιση των phishing επιθέσεων απαιτεί πολυεπίπεδη προσέγγιση-Η εκπαίδευση δεν είναι αρκεί

Η αντιμετώπιση των phishing επιθέσεων απαιτεί πολυεπίπεδη προσέγγιση-Η εκπαίδευση δεν είναι αρκεί

phishing Το phishing είναι μια από τις πιο παλιές τεχνικές που χρησιμοποιούν οι hackers. Ωστόσο, εξακολουθεί να αποτελεί πολύ δημοφιλή επιλογή. Τα phishing emails χρησιμοποιούνται είτε ως βασική επίθεση, είτε σε συνδυασμό με άλλα κακόβουλα λογισμικά. Οι hackers στέλνουν emails και στοχεύουν τόσο μικρές όσο και μεγάλες επιχειρήσεις.

Ωστόσο, παρά τον μεγάλο κίνδυνο, οι επιχειρήσεις δεν δίνουν την απαιτούμενη προσοχή σε αυτή την απειλή. Τα phishing exploits εξακολουθούν να αποτελούν βασική απειλή κατά το 2019, επειδή οι hackers «μελετούν» καλά τους στόχους τους, προτού επιτεθούν. Βρίσκουν τα τρωτά σημεία κάθε επιχείρησης, όπως ευπάθειες στα συστήματα, και χρησιμοποιούν νέες τεχνικές που θα τους βοηθήσουν να παρακάμψουν τα προγράμματα ασφαλείας και να εισχωρήσουν στα συστήματα.

Ακόμα και οι πιο ενημερωμένοι και εκπαιδευμένοι υπάλληλοι μπορούν να πέσουν θύματα των hackers. Το social engineering είναι πολύ αποτελεσματικό στην εξαπάτηση του προσωπικού. Οι phishers χρησιμοποιούν ψυχολογικά κόλπα και πείθουν τους χρήστες να κάνουν πράγματα, που υπό άλλες συνθήκες δεν θα έκαναν.

Η ενημέρωση και η εκπαίδευση του προσωπικού δεν είναι αρκετές για την αποφυγή των phishing επιθέσεων. Για να είναι ασφαλείς οι επιχειρήσεις θα πρέπει να υιοθετήσουν μια πολυεπίπεδη προσέγγιση, η οποία θα συνδυάζει τους τεχνικούς ελέγχους με την εκπαίδευση των υπαλλήλων. Κάθε επίπεδο λειτουργεί ως δίχτυ ασφαλείας, σε περίπτωση που αποτύχουν τα υπόλοιπα επίπεδα.

Τα επίπεδα προστασίας είναι τα εξής:

Εφαρμογή τεχνικών ελέγχων για την προστασία των συστημάτων: Το πρώτο βήμα είναι η εφαρμογή λύσεων ασφαλείας, που θα εμποδίσουν τα κακόβουλα emails να φτάσουν στο inbox των υπαλλήλων. Αυτές οι λύσεις ασφαλείας περιλαμβάνουν το φιλτράρισμα περιεχομένου, τον έλεγχο ταυτότητας, προγράμματα ανίχνευσης απειλών και άλλα.

Εκπαίδευση προσωπικού: Η εκπαίδευση των υπαλλήλων στην αναγνώριση phishing emails είναι απαραίτητη. Σε περίπτωση που ξεφύγει κάτι από τους τεχνικούς ελέγχους, οι υπάλληλοι θα πρέπει να είναι σε θέση να το εντοπίσουν. Η εκπαίδευση και η ενημέρωση για τις νέες απειλές πρέπει να είναι μια συνεχής διαδικασία. Είναι σημαντικό να γίνονται συχνά test για την αξιολόγηση της απόδοσης των υπαλλήλων. Ωστόσο, αν γίνει κάποιο λάθος, οι εργοδότες δεν πρέπει να είναι εξαιρετικά αυστηροί με τους εκπαιδευόμενους. Αν οι υπάλληλοι φοβούνται, είναι πιθανό να μην αναφέρουν κάτι που τους φαίνεται ύποπτο γιατί φοβούνται μην ντροπιαστούν.

Ύπαρξη ενός σχεδίου σε περίπτωση που οι τεχνικοί και οι ανθρώπινοι έλεγχοι αποτύχουν: Όπως είπαμε και παραπάνω, η εκπαίδευση δεν είναι αρκετή. Αν όλοι οι έλεγχοι αποτύχουν και τα phishing emails πετύχουν το στόχο τους, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να έχουν ένα έτοιμο σχέδιο αντιμετώπισης της κατάστασης. Η απομόνωση του browser και ο έλεγχος ταυτότητας πολλαπλών παραγόντων μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση των επιπτώσεων μιας επιτυχημένης phishing επίθεσης. Η ύπαρξη ενός σχεδίου βοηθά στην γρήγορη ανάκαμψη της επιχείρησης.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS