Σε αναστολή των υπηρεσιών του προχώρησε το αυστραλιανό ανταλλακτήριο κρυπτονομισμάτων myCryptoWallet, για δεύτερη φορά μέσα σε έξι μήνες, επικαλούμενο μια … «σημαντική απώλεια».
Το ανταλλακτήριο κρυπτονομισμάτων myCryptoWallet πληροφόρησε τους πελάτες του, πριν από δύο ημέρες, ότι προχώρησε σε «αναγκαστικό περιορισμό των αναλήψεων», καθώς και σε «αναγκαστική αναστολή του προγράμματος myCryptoCard», σε συνέχεια απρόσμενου τερματισμού της σύμβασης με σημαντικό συνεργάτη, ο οποίος αποτελούσε και τον προμηθευτή της τεχνολογίας καταθέσεων του ανταλλακτηρίου.
Οι πελάτες του myCryptoWallet εκφράζουν την ανησυχία τους σχετικά με την απώλεια των χρημάτων τους, καθώς το ανταλλακτήριο έχει παράλληλα περιορίσει τον αριθμό ωρών λειτουργίας του τμήματος υποστήριξης πελατών, καθυστερώντας ή αφήνοντας πολλαπλά αιτήματα υποστήριξης αναπάντητα. Αρκετοί είναι και αυτοί που κάνουν λόγο για επίθεση hacking, ωστόσο η πληροφορία αυτή δεν έχει επίσημα επιβεβαιωθεί από την εταιρεία, ή από τρίτες πηγές.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που το myCryptoWallet αναγκάζεται να αναστείλει τις αναλήψεις, καθώς τον περασμένο Ιανουάριο, υπό παρόμοιες συνθήκες, η Εθνική Τράπεζα της Αυστραλίας έκλεισε ξαφνικά τους τραπεζικούς λογαριασμούς του ανταλλακτηρίου. Για την ιστορία, οι λογαριασμοί αποκαταστάθηκαν μετά από κάποιες ημέρες και οι χρήστες μπόρεσαν να προχωρήσουν κανονικά σε αναλήψεις.
Windows 10 τέλος, απομένει μόλις ένας χρόνος υποστήριξης
Κομήτης θα κάνει μια θεαματική προσέγγιση τον Οκτώβριο
Εκτόξευση του Europa Clipper για ανίχνευση ζωής στην Ευρώπη!
Αυτή τη φορά, το ανταλλακτήριο ενημέρωσε τους πελάτες του για την αναστολή των υπηρεσιών του μέσω email, εξηγώντας ότι εξαρτιόταν σε μεγάλο βαθμό από έναν τρίτο πάροχο υπηρεσιών, ο οποίος τερμάτισε απρόσμενα τη σύμβασή του στις 5 Ιουλίου. Στα θετικά(;) νέα, η αναστολή φαίνεται να είναι προσωρινή, σύμφωνα με το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που εστάλη.
“Δυστυχώς, οι συνεργάτες μας στο κομμάτι της τεχνολογίας των καταθέσεων αγνόησαν τις κλήσεις του Διευθύνοντος Συμβούλου μας σχετικά με καταθέσεις χρηστών που δεν μπορούσαν να αναληφθούν από τον τραπεζικό λογαριασμό του myCryptoWallet”, ανέφερε το email.
“Λάβαμε μια απάντηση από τον συνεργάτη μας την Παρασκευή 5 Ιουλίου, εκτός εργάσιμων ωρών, το οποίο μας ενημέρωνε για τον τερματισμό της μεταξύ μας σύμβασης, οδηγώντας το myCryptoWallet σε μια σημαντική απώλεια. Λόγω αυτής της απώλειας θα διακόψουμε το πρόγραμμα myCryptoCard και οι αναλήψεις μας θα περιοριστούν τις επόμενες εβδομάδες μέχρι να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε το θέμα”.
Οι πελάτες του ανταλλακτηρίου εξακολουθούν να βρίσκονται σε αβεβαιότητα εκφράζοντας μέσω διαφόρων forums και των social media την ανησυχία τους. Μένει να περιμένουμε για να δούμε πως θα εξελιχθούν τα πράγματα.