Η Intel ξεκίνησε να θέτει τα θεμέλια για την υποστήριξη Linux στα επερχόμενα GPU.
Το Phoronix επισήμανε ότι η Intel παρέχει 42 κόμβους και 4000 σειρές κωδίκων στους υπάρχοντες οδηγούς γραφικών του Linux. Το ακριβές περιεχόμενο των ενημερώσεων δεν πρόκειται να ενθουσιάσει τον μέσο καταναλωτή, αλλά έχει κεντρική σημασία για την προετοιμασία “επερχόμενων συσκευών με τοπική μνήμη συσκευής”. Και όπως η Intel καθιστά σαφές στο παρακάτω tweet, αυτό είναι σημαντικό για τις μελλοντικές κάρτες γραφικών της.
Our journey toward a new visual computing experience is underway, and that includes a commitment to the #OpenSource community. Local memory implementation is the first of many steps toward robust Linux support for our future discrete graphics solutions. https://t.co/AUFTA1zo1V pic.twitter.com/G3POZXYW6H
— Intel Graphics (@IntelGraphics) February 15, 2019
Τι πρέπει να κάνει η Intel μέχρι το 2020;
Η Intel γνωρίζει καλά ότι πρέπει να κάνει πολλά για να κατανοήσει και να κατακτήσει την ενθουσιώδη gaming κοινότητα. Για το σκοπό αυτό, η Intel έχει ενισχύσει τις προσπάθειές της για τη συλλογή εποικοδομητικού feedback και προσπαθεί να κατανοήσει τι πραγματικά θέλουν οι gamers. Δεν την αφορά τόσο ο gamer που αγοράζει ένα φθηνό desktop ή laptop και παίζει εύκολα και απλά παιχνίδια όπως το League of Legends με ενσωματωμένα γραφικά. Την ενδιαφέρει το είδος του gamer που ζητάει πιο πολλά, που ενδιαφέρεται για οθόνες των 144Hz και GPUs υψηλού επιπέδου και κατανοεί τη σημασία του TFLOPS.
Η Intel έχει επίσης αυξήσει το ρυθμό κυκλοφορίας των οδηγών της για προϊόντα με ενσωματωμένα γραφικά, υπενθυμίζοντας στους πιθανούς καταναλωτές τις επερχόμενες dedicated κάρτες της, που θα ανταγωνιστούν επάξια την AMD και τη Nvidia.
Ένα ενημερωτικό πακέτο με 4000 σειρές κώδικα μπορεί να φαίνεται αρχικά βαρετό, αλλά είναι αρκετά για ελκυστικό για gaming και επαγγελματική υποστήριξη γραφικών στο Linux.