ΑρχικήinetΗ Apple προσπαθεί να υπερισχύσει από τις υπηρεσίες συνδρομών

Η Apple προσπαθεί να υπερισχύσει από τις υπηρεσίες συνδρομών

Η Apple τον τελευταίο καιρό φαίνεται να στρέφεται σε υπηρεσίες τύπου subscription, προκειμένου να αυξήσει τα κέρδη της. Πιο συγκεκριμένα, σχεδιάζει να κυκλοφορήσει μία συνδρομή που θα βασίζεται στην υπηρεσία των news, η οποία θα προσφέρει στους ήδη υπάρχοντες αναγνώστες κάποιες εκπτώσεις ενώ παράλληλα ο κύριος στόχος είναι να μοιράζεται τα κέρδη μαζί με τους εκδότες.

Apple

Σύμφωνα με ένα report από το Wall Street Journal, δεν φαίνεται να έχουν ενθουσιαστεί οι εκδότες με τους όρους που έχει θέσει η Apple, η οποία επιθυμεί το 50% των εσόδων. Η συγκεκριμένη υπηρεσία συνδρομής έχει ονομαστεί «Netflix for news», με πηγές που λένε πως οι διαπραγματευτές της Apple έχουν ήδη σχεδιάσει την τιμή των 10 δολαρίων ανά μήνα, όπως είναι άλλωστε και η προσφορά του Netflix για ένα άτομο. Επίσης, στη συγκεκριμένη τιμή, θα υπάρχει απεριόριστη πρόσβαση στο περιεχόμενο από τους εκδότες που θα δηλώσουν συμμετοχή.

Ουσιαστικά η Apple επιθυμεί το 50% από το συνολικό κέρδος και οτιδήποτε απομείνει θα μοιραστεί στους υπόλοιπους που έχουν συνεισφέρει. Πάνω σε αυτό, πολλές εφημερίδες όπως οι New York Times και Washington Post έχουν δηλώσει ανησυχίες για τέτοιες πολιτικές τόσο για την άνιση κατανομή εσόδων αλλά και για πιθανή απώλεια ελέγχου πάνω στα δεδομένα του συνδρομητή. Γιαυτό το λόγο και οι δύο εφημερίδες δεν έχουν συμφωνήσει για την ώρα τουλάχιστον να παραχωρήσουν το περιεχόμενό τους στην αναμενόμενη υπηρεσία της Apple. Προς το παρόν, γίνονται συζητήσεις αλλά δεν έχει πραγματοποιηθεί επισήμως κάποια συμφωνία μεταξύ της εταιρείας και άλλων εκδοτών.

Ειδικότερα, η Wall Street Journal έχει δηλώσει ανησυχίες πάνω στο ζήτημα αλλά έχει δηλωθεί πως υπάρχει σοβαρά το ενδεχόμενο συνεργασίας. Εκτός από αυτά, έχουν προκύψει και ορισμένα άλλα ζητήματα, καθώς η Apple απαιτεί τη δέσμευση των εκδοτών για τουλάχιστον ένα έτος ενώ οι εκδότες από τη μεριά τους έχουν ζητήσει συμβόλαια μικρότερου χρονικού διαστήματος. Όλοι μπορούν να κατανοήσουν τις ανησυχίες των εκδοτών κυρίως για τρεις λόγους. Ο ένας έχει να κάνει με το γεγονός πως υπάρχουν αρκετοί εκδοτικοί οίκοι που έχουν ήδη “καεί” από το Facebook, το οποίο παίζει ένα δυνατό ρόλο για να καθοδηγεί το κοινό ως προς το περιεχόμενο ενώ ταυτόχρονα έχει τον έλεγχο στη διαφήμιση μαζί με τη Google. Εκτός, από τις συνεργασίες που έχει το Facebook με πολλές εταιρείες, οι εκδοτικοί οίκοι έχουν μειωμένο κέρδος από τα διαφημιστικά έσοδα, τα οποία εισπράττει κυρίως το Facebook. Ένας δεύτερος λόγος είναι πως πολλές εφημερίδες χρεώνουν πάνω από δέκα δολάρια το μήνα για συνδρομές και αν η Apple αποφασίσει να περιορίσει το κόστος σε δέκα δολάρια το μήνα και το μοιράσει με τους υπόλοιπους με άνισο τρόπο, σίγουρα θα είναι μια κακή οικονομική απόφαση για τους εκδότες. Ο τρίτος λόγος είναι πως η Apple θα αποκτήσει το μονοπώλιο και θα μπορεί να διαχειρίζεται με όποιον τρόπο θέλει τους εκδοτικούς οίκους. Πέρα από όλες αυτές τις ανησυχίες, η Apple ήδη έχει ανακοινώσει επίσημα την ημερομηνία κυκλοφορίας της νέας υπηρεσίας, η οποία είναι στις 25 Μαρτίου. Σίγουρα έχουν ήδη δρομολογηθεί κάποιες συνεργασίες και αναμένονται ακόμα περισσότερες.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εφαρμογή πατήστε εδώ.

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS