ΑρχικήTop Picks8 Τάσεις στο Instagram που πρέπει να προσέξετε το 2019

8 Τάσεις στο Instagram που πρέπει να προσέξετε το 2019

InstagramΣτις μέρες μας, αν θέλει κάποιος να «πετύχει» στο Instagram, πρέπει να σκεφτεί πολλά πράγματα. Καθώς ο ανταγωνισμός γίνεται όλο και πιο σκληρός, η χρήση έξυπνων hashtags και οι τακτικές δημοσιεύσεις δεν αρκούν. Εάν ενδιαφέρεστε πραγματικά να προσελκύσετε περισσότερους followers και likes – είτε επειδή θέλετε να γίνετε influencer είτε επειδή έχετε ένα λογαριασμό για την προβολή της επιχείρησής σας, πρέπει να γνωρίζετε όλα τα σωστά εργαλεία και τις τάσεις του Instagram.

Ας δούμε τις 8 κορυφαίες τάσεις στο Instagram, τις οποίες θα πρέπει να προσέξετε το 2019 και να θέσετε σε εφαρμογή.

1. Augmented Reality Story Filters

Ένας από τους πιο μοναδικούς και συναρπαστικούς τρόπους προώθησης  ενός brand είναι το διαπροσωπικό περιεχόμενο – και ξεκινώντας από το 2018, η πλατφόρμα δημιούργησε ένα κλειστό πρόγραμμα beta, για να επιτρέψει σε τρίτους (προσωπικότητες, brands κ.λπ.) να δημιουργήσουν τα δικά τους Augmented Reality φίλτρα, για τα Instagram Stories τους. Οι χρήστες του Instagram μπορούν στη συνέχεια να βοηθήσουν την εξάπλωση του brand σας, χρησιμοποιώντας και κάνοντας share το branded custom φίλτρο σας.

Με αυτό τον τρόπο τα brands διαθέτουν ένα καταπληκτικό νέο εργαλείο στη διάθεσή τους, για διαφήμιση και προώθηση στο Instagram.

2. Instagram growth tools

Όσο έξυπνη κι αν είναι η στρατηγική σας στα κοινωνικά δίκτυα, οι μεγαλύτεροι παίκτες χρησιμοποιούν εργαλεία ανάπτυξης για να αποκτήσουν περισσότερους followers και likes. Για να αυξήσετε το Instagram following σας, δοκιμάστε το SocialSteeze, το οποίο σας δίνει στοχευμένους, πραγματικούς followers – επιλέξτε εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να αναπτύξετε το προφίλ σας με πραγματικούς followers, δηλαδή πραγματικούς ανθρώπους που πιθανόν να ενδιαφέρονται για το brand και τα προϊόντα σας. Διαφορετικά, το να έχετε απλά πολλούς followers, δεν θα σας βοηθήσει πραγματικά να αυξήσετε τα αποτελέσματά σας στο Instagram, ιδιαίτερα τις πωλήσεις και την κινητικότητα.

3. Influencer authenticity

Όταν πρόκειται για συνεργασία με Influencers ως brand, η αυθεντικότητα πρέπει να είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη. Είναι εύκολο να αποκτήσετε πολλούς followers, αν το θέλετε πραγματικά, αλλά οι καλύτεροι Influencers είναι αυτοί που έχουν πραγματικούς followers, που ενδιαφέρονται πραγματικά για το περιεχόμενό τους: με άλλα λόγια, οι Influencers που έχουν πραγματική επιρροή στο κοινό τους.

Προτού συνεργαστείτε με έναν Influencer, αφιερώστε χρόνο για να κάνετε μια έρευνα γι’ αυτόν. Μη βλέπετε μόνο τον αριθμό των followers. Ενδιαφέρεται το κοινό του πραγματικά για αυτόν; Ποια άλλα brands συνεργάστηκαν στο παρελθόν μαζί του και πώς ήταν οι καμπάνιες; Και τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, είναι πραγματικά αυθεντικός;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία, όπως το Social Bakers, για να σας βοηθήσουν να βρείτε και να ερευνήσετε τους Instagram Influencers, με βάση τη θέση και το κοινό τους, καθώς και την κατηγορία τους (βάσει ενδιαφερόντων).

4. Αγορές απευθείας στο Instagram

Παλιότερα, εάν θέλατε να πουλήσετε ένα προϊόν με τη βοήθεια του Instagram, θα μπορούσατε να το διαφημίσετε στην πλατφόρμα και έπειτα οι αγοραστές να κάνουν κλικ σε έναν σύνδεσμο, για να το αγοράσουν στο website σας. Τώρα, όμως, με το Shopping Feature της πλατφόρμας, οι followers μπορούν να αγοράσουν προϊόντα απευθείας, το οποίο αυξάνει τις πιθανότητες να αγοράσουν από εσάς.

Αυτή είναι μια τάση που θα συνεχίσει να αυξάνεται το 2019 και τα επόμενα χρόνια. Η Millennials και η Generation Z θέλουν την ευκολία και τη δυνατότητα να αγοράζουν προϊόντα μέσω των πλατφορμών που χρησιμοποιούν: το Facebook Messenger, το Snapchat και άλλα κοινωνικά δίκτυα.

5. Instagram Story Ads

Τα Instagram Stories είναι πολύ δημοφιλή. Είναι καλή ιδέα λοιπόν, να τα χρησιμοποιήσετε για να προωθήσετε και να πουλήσετε τα προϊόντα σας. Περίπου 400 εκατομμύρια χρήστες βλέπουν Stories κάθε μέρα και το ένα τρίτο των πιο δημοφιλών Stories προέρχεται από brands.

Brands, όπως το Gap, για παράδειγμα, έχουν δει εκπληκτική επιτυχία από τις διαφημίσεις μέσω Instagram Story: 73% υψηλότερο ποσοστό αναλογίας κλικ / εμφανίσεων, σε σχέση με τις προηγούμενες καμπάνιες στο Instagram.

Για να ξεκινήσετε με τις δικές σας Instagram Story Ads, χρησιμοποιήστε το λογαριασμό σας στο Facebook Ads Manager για να δημιουργήσετε τη διαφήμισή σας.

6. Stories Highlights

Τα Instagram Stories είναι ωραία, αλλά σβήνονται μετά από 24 ώρες. Και εκεί έρχεται το χαρακτηριστικό “Stories Highlights”: μπορείτε να αποθηκεύσετε τα καλύτερα stories σας και να τα κρατήσετε στο λογαριασμό σας όσο θέλετε. Οι fans και οι followers σας (και όλοι όσοι επισκέπτονται το προφίλ σας στο Instagram) θα μπορούν να βλέπουν τα Stories Highlights στην κορυφή του προφίλ σας και να κοιτούν αυτά που τους ενδιαφέρουν.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αξιοποιήσετε αυτό το χαρακτηριστικό. Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε Stories που προωθούν το brand σας, Stories που προωθούν συγκεκριμένα προϊόντα ή events και Stories που εξηγούν σε τι αφορά το brand σας.

7. Cinemagraphs

Όσον αφορά στο περιεχόμενο των κοινωνικών μέσων, η καινοτομία και η πρωτοτυπία είναι εξαιρετικά σημαντικές. Υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός, όχι μόνο από άλλα brands, αλλά και από τους κοινωνικούς influencers αλλά και από τους φίλους και τις οικογένειες των ανθρώπων.

Και ένας από τους τρόπους για να ξεχωρίσετε και να βεβαιωθείτε ότι οι άνθρωποι δίνουν προσοχή στο περιεχόμενό σας και σας ακολουθούν, είναι να δημοσιεύσετε περιεχόμενο με ποικιλία και νέες μορφές. Μια τέτοια μορφή είναι το Cinemagraphs. Τα Cinemagraphs είναι ουσιαστικά εικόνες με λίγη κίνηση.

Για να δημιουργήσετε τα δικά σας Cinemagraphs, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια εφαρμογή όπως το PLOTAVERSE, το οποίο μπορείτε να βρείτε στο iTunes App Store, καθώς και στο Google Play Store.

8. IGTV και κατακόρυφο βίντεο

Η κοινή χρήση βίντεο στο Instagram είναι πολύ συχνή και αυτό κάνει το IGTV μια συναρπαστική τάση. Αυτή η πλατφόρμα βίντεο είναι ειδικά σχεδιασμένη για τη δημιουργία κάθετης αναπαραγωγής βίντεο, πράγμα που σημαίνει ότι είναι σχεδιασμένο για τη δημιουργία βίντεο μόνο για κινητά. Είναι η ιδανική εφαρμογή για το λογαριασμό σας στο Instagram.

Το Instagram ανακοίνωσε αυτό το νέο χαρακτηριστικό – και αυτόνομη εφαρμογή – το καλοκαίρι του 2018. Αν δεν γνωρίζετε, το IGTV είναι, όπως το θέτει το Instagram, “μια νέα εφαρμογή για να βλέπετε βίντεο σε κάθετη μορφή από τους αγαπημένους σας Instagram creators “. Δεν περιορίζεστε πλέον σε βίντεο διάρκειας 1 λεπτού, αλλά μπορείτε να δημιουργήσετε και να δημοσιεύσετε βίντεο που διαρκούν μέχρι και μία ώρα. Και παρόλο που υπάρχει ξεχωριστή εφαρμογή γι’ αυτό, οι χρήστες του Instagram μπορούν επίσης να δουν αυτά τα κατακόρυφα βίντεο μέσω της εφαρμογής Instagram, το οποίο είναι πολύ σημαντικό για τα brands, καθώς τους επιτρέπει να έχουν πρόσβαση στο τεράστιο κοινό του Instagram, δηλαδή σε περίπου 1 δις χρήστες .

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη λειτουργία για να δημιουργήσετε βίντεο μακράς διαρκείας που προωθούν το brand και τα προϊόντα σας, τονίζοντας συγκεκριμένα προϊόντα και τις χρήσεις τους, ανεβάζοντας βίντεο από τα events και χρησιμοποιώντας τη δημιουργικότητά σας για να φτιάξετε βίντεο που θα διασκεδάσουν και θα προσελκύσουν το κοινό σας.

Συμπέρασμα

Το 2019 θα είναι ένα πολύ συναρπαστικό έτος για τους Instagrammers και τα brands που χρησιμοποιούν το Instagram marketing.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS