Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το Facebook προσπαθεί σκληρά να προσελκύσει όσο το δυνατόν περισσότερους έφηβους χρήστες smartphone. Οι πρόσφατες προσπάθειές του, όπως το Lasso ή το Watch, είτε είχαν μικρή ανταπόκριση είτε δεν αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Παρ ‘όλα αυτά, φαίνεται ότι ο Mark Zuckerberg δεν έχει εγκαταλείψει ακόμα την προσπάθεια.
Σύμφωνα με μια έκθεση από τo TechCrunch, το Facebook δουλεύει κρυφά πάνω σε ένα νέο προϊόν, το οποίο θα βασίζεται σε βίντεο και θα στοχεύει κυρίως σε εφήβους και γενικά στο νεανικό κοινό. Το νέο προϊόν θα ονομάζεται LOL και το περιεχόμενό του θα αποτελείται από αστεία βίντεο και GIFs. Αυτή τη στιγμή γίνονται δοκιμές σε 100 μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με τη συγκατάθεση των γονέων τους.
Η έκθεση αναφέρει ότι το περιεχόμενό του θα είναι χωρισμένο σε διαφορετικές κατηγορίες. Μερικές από αυτές θα είναι: Animals, Fails, For You, Pranks. Είναι πιθανό, ότι αυτό το νέο meme hub θα πάρει το περιεχόμενό του από διάφορες δημοφιλείς σελίδες meme που υπάρχουν στο Facebook.
Προς το παρόν, το LOL δοκιμάζεται ως μια προσπάθεια αντικατάστασης του Facebook Watch, μέσα στην ίδια την εφαρμογή. Ωστόσο, δεν είναι ακόμα σαφές εάν το τελικό προϊόν θα αποτελεί μια νέα αυτόνομη εφαρμογή ή θα έχει κάποια θέση μέσα στην υπάρχουσα εφαρμογή του Facebook.
Το LOL, για πολλούς, θεωρείται σαν μια ακόμα απελπιστική προσπάθεια από το Facebook για να δελεάσει εφήβους, που φαίνεται να είναι τακτικοί χρήστες του Snapchat, του TikTok ή του Instagram.
Άραγε η νέα αυτή προσπάθεια του Zuckerberg θα είναι επιτυχής;