Το Microsoft Teams εκτός λειτουργίας. Επιτυχής αποκατάσταση
infosec

Το Microsoft Teams εκτός λειτουργίας. Επιτυχής αποκατάσταση

Ο μεγάλος ανταγωνιστής του Slack της Microsoft, το Microsoft Teams, βρέθηκε εκτός λειτουργίας χτες. Οι χρήστες αντιμετώπισαν προβλήματα σύνδεσης με...
Read More
infosec

Hacked από Ινδούς το website του Υπουργείου Εξωτερικών του Πακιστάν

Εν μέσω έντονων εντάσεων μεταξύ Ινδίας και Πακιστάν μετά από τη θανατηφόρα επίθεση Pulwama στις 14 Φεβρουαρίου, το Σάββατο, ο...
Read More
infosec

Η Google προσπαθεί να προστατεύσει το password σας από hackers

Οι μαζικές παραβιάσεις των password είναι πάρα πολύ συνηθισμένες αυτές τις μέρες. Γι’ αυτό η Google προσπαθεί να επιδιορθώσει το...
Read More
infosec

Instagram: Bug επηρεάζει τους λογαριασμούς των Kylie Jenner, Ariana Grande και Selena Gomez

Bug στο Instagram κατέστησε τους λογαριασμούς της Kylie Jenner και των τραγουδιστριών Ariana Grande και Selena Gomez κατά 3 εκατομμύρια...
Read More
infosec

Κακόβουλα αρχεία Windows EXE μολύνουν τους χρήστες macOS

Ερευνητές ασφαλείας, ανακάλυψαν πολλά αρχεία Windows EXE, που χρησιμοποιούν κακόβουλα payloads για να μολύνουν τους χρήστες macOS με infostealers και...
Read More
Latest Posts

Τα μισά βιντεοπαιχνίδια του Steam κυκλοφόρησαν από το 2017 και μετά

ΒιντεοπαιχνίδιαΜετά από σχεδόν μια δεκαετία που αναπτύσσει βιντεοπαιχνίδια, η Valve ξεκίνησε να τα πουλάει το 2003, όταν το Day of Defeat, Mafia, και οι ενημερωμένες εκδόσεις του Half-Life και Counter Strike ήταν το είδος των παιχνιδιών που μπορούσε να βρει κανείς στη νέα -τότε-υπηρεσία Steam (και εξακολουθούν να πωλούνται εκεί).

Το 2019 και συγκεκριμένα τις τελευταίες εβδομάδες, το εξαιρετικά δημοφιλές online κατάστημα διαθέτει περίπου 30.000 βιντεοπαιχνίδια – συγκεκριμένα 29.892. Και αν συμπεριλάβουμε και το DLC και άλλα λογισμικά που προσφέρονται, ο αριθμός αυτός υπερβαίνει τα 50.000 προϊόντα, όπως σημείωσε το PC Gamer.

Αυτοί οι αριθμοί μπορεί να φαίνονται ασήμαντοι, όμως ο εντυπωσιακός ρυθμός εξέλιξης των βιντεοπαιχνιδιών και του Steam τα τελευταία 16 χρόνια, ειδικά από το 2017, έχει γίνει σαφής.

Σύμφωνα με το Steamspy, κυκλοφόρησαν σχεδόν 9.300 βιντεοπαιχνίδια, το 2018, και περίπου 6.700 το 2017. Αυτό σημαίνει ότι περισσότερα από τα μισά – περίπου το 53% – των παιχνιδιών που διατίθενται στο Steam, κυκλοφόρησαν τα τελευταία δύο χρόνια.

Για να το κάνουμε πιο ξεκάθαρο, σύμφωνα με το RPS, αυτό σημαίνει κατά μέσο όρο 154 παιχνίδια που κυκλοφορούν κάθε εβδομάδα στο Steam, στη -13 ετών- διάρκεια ζωής του.

Προφανώς, δεν υπήρχε καμία πιθανότητα να έρχονταν τόσοι πολλοί νέοι τίτλοι στο ηλεκτρονικό κατάστημα, το 2003. Έτσι, ο μέσος όρος των 154 παιχνιδιών ανά εβδομάδα έχει επιτευχθεί μέσω μιας σημαντικής αύξησης των καταχωρήσεων του Steam τα τελευταία χρόνια, κάτι που είναι πολύ τρομακτικό.

Αλλά τι γίνεται με το μέλλον του Steam; Θα ήταν δύσκολο να περιμένουμε περισσότερα από 10.000 νέα βιντεοπαιχνίδια το 2019; Εάν λάβουμε υπόψη τα προηγούμενα δεδομένα, ίσως όχι.

Αυτό θα γίνει, εφ ‘όσον το Steam συνεχίζει την κυριαρχία του στο χώρο των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Η άφιξη του σκληρού ανταγωνισμού, με το πιο φθηνό Epic Games Store και το επερχόμενο Discord Store, μπορεί να βγάλει το ορόσημο των 40.000 παιχνιδιών της Valve εκτός προγράμματος.

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *