Το Megabreach των 773 εκατομμυρίων Passwords ξεκίνησε χρόνια πριν
infosec

Το Megabreach των 773 εκατομμυρίων Passwords ξεκίνησε χρόνια πριν

Πρόσφατα κυκλοφόρησε η είδηση, ότι σχεδόν 773 εκατομμύρια διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και 21 εκατομμύρια passwords δημοσιεύθηκαν σε ένα φόρουμ hacking....
Read More
infosec

Instagram influencers ανακτούν τα accounts με τη βοήθεια hackers

Οι Instagram influencers που έχουν δει τους λογαριασμούς τους να χακάρονται και τις προσωπικές τους πληροφορίες να εκτίθενται, λένε ότι...
Read More
infosec

Windows 10: Πώς να διορθώσετε το browsing σφάλμα στο Microsoft Edge

Η τελευταία αναβάθμιση που κυκλοφόρησε από τη Microsoft για τα Windows 10 έφερε ένα πρόβλημα, το οποίο παρατηρείται όταν επιχειρεί...
Read More
infosec

Google Play: Κρυβόταν malware με τη χρήση των αισθητήρων κίνησης

Στην αγορά του Google Play υπάρχουν πολλές κακόβουλες εφαρμογές που δοκιμάζουν κόλπα για να αποφευχθεί η ανίχνευση τους. Για την...
Read More
infosec

Bug του Twitter δημοσίευε τα προσωπικά tweets των χρηστών για 5 χρόνια

Οι χρήστες του Twitter, οι οποίοι χρησιμοποιούν το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο από τις Android συσκευές τους, θα πρέπει να ελέγξουν...
Read More
Latest Posts

Google Chrome: Από τον Ιούλιο μπλοκάρονται οι ενοχλητικές διαφημίσεις

Επιτέλους έρχεται σύντομα από το Google Chrome ένα ιδιαίτερα χρήσιμο feature που όλοι περιμέναμε!

Google

Η Google από το 2017 είχε ανακοινώσει πως προσθέτει το χαρακτηριστικό του ad-filtering στο Chrome για mobile και desktop, με σκοπό να διασφαλίσει πως οι χρήστες δεν βομβαρδίζονται από spam διαφημίσεις όσο σερφάρουν στο web. Ο κύριος στόχος ήταν να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα για την βελτίωση των online ads, μετά την συμμετοχή της Google στο Coalition for Better Ads. Παρόλα αυτά οι αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν περιορίστηκαν στις Η.Π.Α., τον Καναδά και την Ευρώπη. Για αυτό τον λόγο, η εταιρεία αποφάσισε να εξαπλώσει το εργαλείο του ad-filtering σε όλο τον κόσμο και αποκάλυψε πρόσφατα πως από τις 9 Ιουλίου θα μπλοκάρονται όλες οι ενοχλητικές διαφημίσεις στο web browser.

Τι να περιμένουμε από το νέο εργαλείο;

Ουσιαστικά πρόκειται για έναν μηχανισμό, ο οποίος θα μπλοκάρει τις διαφημίσεις και θα ακολουθήσει μια σειρά από οδηγίες, τις λεγόμενες «Better Ads Standards» για να καθορίσει αν η διαφήμιση είναι ενοχλητική και αν θα πρέπει να εμποδίσει την εμφάνισή της στο web. Μάλιστα, για να βελτιωθεί η ανίχνευση αυτών των διαφημίσεων, η Google δημοσίευσε στο επίσημο site της ορισμένα guidelines για δώδεκα τύπους ενοχλητικών στρατηγικών διαφημίσεων, τους οποίους πρέπει να αποφύγουν οι διαφημιστές, διαφορετικά οι διαφημίσεις τους θα μπλοκάρονται. Ειδικότερα, τα ads που σίγουρα θα θεωρηθούν ενοχλητικά τόσο για τα κινητά όσο και για τα laptops και desktops είναι τα pop-ups, τα full-screen ads και τα auto-play videos με ήχο.

Να επισημανθεί πως η Google εστιάζει πάντα στην εμπειρία του χρήστη και θέτει την ικανοποίηση του ως πρωταρχική προτεραιότητα. Για αυτό τον λόγο, από το 2017 επιχειρεί να δημιουργήσει νέα εργαλεία που να μπλοκάρουν το ενοχλητικό περιεχόμενο. Από την άλλη πλευρά, όσον αφορά τους ιδιοκτήτες και τους εκδότες των websites, πρέπει να επιβεβαιώσουν πως οι διαφημίσεις τους δεν  παραβιάζουν τις δοθέντες οδηγίες. Επιπλέον, είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν το εργαλείο «Ad Experience Report».  Σε περίπτωση που κάποιο site αρνηθεί να εφαρμόσει τους κανόνες, η Google για να εξασφαλίσει ένα καλό user experience θα μπλοκάρει ολόκληρο τον ιστότοπο!

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *