Το Megabreach των 773 εκατομμυρίων Passwords ξεκίνησε χρόνια πριν
infosec

Το Megabreach των 773 εκατομμυρίων Passwords ξεκίνησε χρόνια πριν

Πρόσφατα κυκλοφόρησε η είδηση, ότι σχεδόν 773 εκατομμύρια διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και 21 εκατομμύρια passwords δημοσιεύθηκαν σε ένα φόρουμ hacking....
Read More
infosec

Instagram influencers ανακτούν τα accounts με τη βοήθεια hackers

Οι Instagram influencers που έχουν δει τους λογαριασμούς τους να χακάρονται και τις προσωπικές τους πληροφορίες να εκτίθενται, λένε ότι...
Read More
infosec

Windows 10: Πώς να διορθώσετε το browsing σφάλμα στο Microsoft Edge

Η τελευταία αναβάθμιση που κυκλοφόρησε από τη Microsoft για τα Windows 10 έφερε ένα πρόβλημα, το οποίο παρατηρείται όταν επιχειρεί...
Read More
infosec

Google Play: Κρυβόταν malware με τη χρήση των αισθητήρων κίνησης

Στην αγορά του Google Play υπάρχουν πολλές κακόβουλες εφαρμογές που δοκιμάζουν κόλπα για να αποφευχθεί η ανίχνευση τους. Για την...
Read More
infosec

Bug του Twitter δημοσίευε τα προσωπικά tweets των χρηστών για 5 χρόνια

Οι χρήστες του Twitter, οι οποίοι χρησιμοποιούν το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο από τις Android συσκευές τους, θα πρέπει να ελέγξουν...
Read More
Latest Posts

Insurtech: Τεχνολογία και Ασφάλιση ενώνουν τις δυνάμεις τους!

Το Insurtech είναι ο μετασχηματισμός του ασφαλιστικού κλάδου με την βοήθεια της τεχνολογίας, με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, την απλοποίηση του policy management και την αύξηση του ανταγωνισμού.

Το Insurtech (θα το συναντήσετε και ως «insuretech» ή «instech») έρχεται να αναζωογονήσει την παραδοσιακή βιομηχανία της ασφάλισης με την βοήθεια, μεταξύ άλλων, του mobility, των big data, των cloud υποδομών, του AI , του blockchain, του VR / AR και του IOT.

Σίγουρα, η τεχνολογία μπορεί να κάνει την ασφάλιση φθηνότερη. Μπορεί επίσης να διευκολύνει την κατανόηση, την αγορά και τη διαχείριση. Η κατανόηση διευκολύνει, με τη σειρά της, τους ανθρώπους να το συστήσουν στους φίλους τους, κάτι που είναι καλό για τον ασφαλιστή αλλά και για τους καταναλωτές. Θα αναρωτιέστε γιατί είναι καλό για τους καταναλωτές … Επειδή, φυσικά, οι ενημερωμένοι καταναλωτές επιλέγουν με ορθότερα κριτήρια την ασφάλιση που τους ταιριάζει.

Επιπλέον, το data mapping και το analytics βελτιώνονται στην πρόβλεψη του αντίκτυπου των φυσικών καταστροφών, ακόμη και όταν τα ίδια τα γεγονότα καθίστανται λιγότερο προβλέψιμα. Οι ασφαλιστές μπορούν να προετοιμαστούν καλύτερα για τέτοια περιστατικά. Τα drones και η παραμετρική ασφάλιση βοηθούν τους ασφαλιστές να αξιολογήσουν ταχύτερα τις επιπτώσεις των φυσικών καταστροφών.

Insurtech

Το insurtech αλλάζει τον χώρο ασφάλισης σε 5 σημεία:

  • Νέα επιχειρηματικά και τεχνολογικά μοντέλα. Μέσα από πλατφόρμες σύγκρισης τιμών — aggregators, ασφάλιση νέων προϊόντων και υπηρεσιών, χρήση dirupting τεχνολογιών σε παραδοσιακούς κλάδους ασφάλισης (π.χ IOT, telematics στα αυτοκίνητα), αποκεντρωμένα επιχειρηματικά μοντέλα p2p insurance, και συγκέντρωσης ζήτησης για την πληρωμή ασφαλίστρων, σύνδεση επιχειρηματικών μοντέλων insurtech με το fintech (re insurance, payments κ.α).
  • Αλλαγή στη παραδοσιακή / υφιστάμενη αλυσίδα αξίας των υφιστάμενων ασφαλιστικών. Νέα προϊόντα και υπηρεσίες που κλειδώνουν απόλυτα με τις ανάγκες βασικών εργασιών των ασφαλιστικών εταιρειών όπως servicing, renewals, claims handling and management, payments, customer feedback. Oι παραδοσιακές δουλειές μπορούν να γίνονται με νέο τρόπο π.χ νέα κανάλια παροχής υπηρεσιών μέσα από chatbots, διαχείριση απαιτήσεων και integration με 3rd party service providers από το δημόσιο κ.α
  • Αυξανόμενα και απαιτητικά κοινά και χρήστες (π.χ millennials) και αγαθά / υπηρεσίες που μπορούν να ασφαλίζονται στην λογική των micro payments — micro insurance models.
  • Νέες ευκαιρίες συνεργατικής ανάπτυξης υπηρεσιών βασισμένα σε open APIS από startups σε συνεργασία με ασφαλιστικές και win — win συνεργασίες ανάπτυξη δικτύου και διαχείρισης εργασιών (out sourcig).
  • Αξιοποίηση υφιστάμενων υποδομών και πληροφοριακών συστημάτων των ασφαλιστικών (π.χ CRM, βάσεις δεδομένων) με στόχο το digital transformation στο πλαίσιο της οικονομίας των APIs και ευκαιρίες στην ανάπτυξη υπηρεσιών IT outsourcing για τις παραδοσιακές εταιρίες του κλάδου.

Οι Insurtech companies χρησιμοποιούν την ψηφιακή τους τεχνογνωσία για να μεγιστοποιήσουν την αξία τους με διάφορους τρόπους που χαρακτηρίζουν τις πραγματικά ψηφιακές επιχειρήσεις:

  1. Αυξημένη συνδεσιμότητα. Οι Insurtechs χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και bots για να παρέχουν robo-συμβουλές μέσω ενός ψηφιακού πελατειακού περιβάλλοντος με ψηφιακή διανομή.
  2. Στοχοθετημένες έννοιες προϊόντων. Η Insurtechs είναι σε θέση να προσφέρει εξατομικευμένα προϊόντα μικρής εμβέλειας βάσει υπηρεσιών χρήσης ή προστιθέμενης αξίας.
  3. Πλήρης αυτοματοποίηση. Με μια αυτοματοποιημένη προσέγγιση, οι insurtechs μειώνουν το κόστος και επιταχύνουν τις διαδικασίες ώστε να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των πελατών.
  4. Δημιουργία αποφάσεων βάσει δεδομένων και πληροφοριών. Με την πρόσβαση σε διάφορες πηγές δεδομένων, συμπεριλαμβανομένων των telematics από τα εγκατεστημένα boxes και τις smartphone apps, οι insurtechs εφαρμόζουν machine-learning τεχνικές για να προσφέρουν καινοτόμα, εξατομικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες.

Υπάρχουν πολλοί κίνδυνοι για τα παραδοσιακά επιχειρηματικά μοντέλα, καθώς η ψηφιακή καινοτομία επαναπροσδιορίζει αναλλοίωτα το ασφαλιστικό οικοσύστημα της επόμενης γενιάς. Οι άμεσα συσχετιζόμενοι πρέπει να προσαρμόσουν ή να χάσουν μεγάλο μερίδιο αγοράς.

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *