Με την επιτυχία του Mi Band 3 στην Ινδία και σε άλλες αγορές πέραν της Κίνας, η Xiaomi κατέκτησε την πρώτη θέση με μερίδιο αγοράς 21,5% σε παγκόσμιο επίπεδο, για το τρίτο τρίμηνο, ενώ η Apple κατέλαβε τη δεύτερη θέση με 13,1%, σύμφωνα με το International Data Corporation (IDC).
Οι παγκόσμιες κυκλοφορίες συσκευών wearable έφτασαν τις 32 εκατομμύρια μονάδες το τρίτο τρίμηνο του 2018 – αύξηση κατά 21,7% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με το “Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker” της IDC.
Παρόλο που η Κίνα αντιπροσωπεύει κατά κανόνα πάνω από το 80 τοις εκατό της αποστολής προϊόντων της Xiaomi, το μερίδιο αυτό μειώθηκε στο 61%, καθώς η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει την παρουσία της και σε άλλες αγορές όπως η Ινδία, η Ευρώπη, η Μέση Ανατολή και η Αφρική.
Η Xiaomi εξήγαγε 6,9 εκατομμύρια wearables, σε σύγκριση με 4,2 εκατομμύρια της Apple. Η Fitbit κατέλαβε την τρίτη θέση, με 3.5 εκατομμύρια εξαγωγές.
Οι κομήτες έπαιξαν «μείζονα» ρόλο για τη ζωή στη Γη
Πεντάγωνο: Τι συμβαίνει με τα μυστήρια drones στο New Jersey
RT-G Robot: Νέα Εποχή στην Καταπολέμηση Εγκλήματος
Πολλά από τα νέα βασικά wearables περιλαμβάνουν χαρακτηριστικά όπως ειδοποιήσεις ή απλές ενσωματώσεις εφαρμογών.
“Αυτό βοήθησε να ικανοποιηθεί η ζήτηση των καταναλωτών για πιο ικανές συσκευές, διατηρώντας παράλληλα και τις μέσες τιμές πώλησης σε μια αγορά που αντιμετωπίζει πολλές πίεσης από πωλητές χαμηλού κόστους και φθίνουσα τιμολόγηση των smartwatch”, δήλωσε ο Jitesh Ubrani, Senior Research Analyst της IDC Mobile Tracker.
Νέα προϊόντα από τις Fitbit, Garmin και Huawei βοήθησαν την βασική κατηγορία των wearables να επιστρέψουν στο προσκήνιο κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου, δήλωσε η IDC.
Ένας άλλος παράγοντας που οδήγησε σε αυτή την ανάπτυξη ήταν η αυξανόμενη ζήτηση σε αγορές όπως η Ασία (εξαιρουμένης της Ιαπωνίας), η οποία αντιπροσώπευε περισσότερο από το ήμισυ όλων των εξαγωγών και αυξήθηκε κατά 21,4% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Η αύξηση αυτή φαίνεται να οφείλεται και στο γεγονός ότι τα Wearables εμβάθυναν περισσότερο στον τομέα της υγείας.
Η Apple κατάφερε να ξεκινήσει το Series 4 Watch, το πρώτο της smartwatch που εγκρίθηκε για ιατρική χρήση, προς το τέλος της χρονιάς.
Ο νέος σχεδιασμός και τα μεγέθη μαζί με την τελευταία έκδοση του Watch OS ήταν ευπρόσδεκτες αλλαγές.
Η Huawei βρέθηκε ακριβώς μπροστά από τη Samsung στην τέταρτη θέση παγκοσμίως, δίνοντας έμφαση στην νεώτερη της σειρά “TalkBand B5” των wristbands της.
Η Samsung μείωσε κάπως την απόστασή της από τη Huawei, κερδίζοντας την πέμπτη θέση για το τρίτο τρίμηνο.
Η εταιρεία ξεκίνησε την επόμενη γενιά smartwatch της, το Galaxy Watch, που είναι η πρώτη φορά που μια wearable συσκευή της εταιρείας απομακρύνθηκε από το παραδοσιακό μενού του “Gear” στο sub-brand “Galaxy”, δήλωσε η IDC.