Brave: Επιλέγει Chromium όπως οι Google Chrome, Vivaldi, Opera, Edge
infosec

Brave: Επιλέγει Chromium όπως οι Google Chrome, Vivaldi, Opera, Edge

Το Chromium code base ανοιχτού κώδικα της Google κερδίζει σταθερά έδαφος. Μετά την απόφαση της Microsoft να το χρησιμοποιήσει για...
Read More
infosec

e-volution awards 2019: Δύο βραβεία για την υπηρεσία Ηλεκτρονικών Διαγωνισμών της cosmoONE

Δύο σημαντικές διακρίσεις για την ανάπτυξη πρωτοποριακών εφαρμογών ηλεκτρονικού επιχειρείν, απέσπασε η cosmoONE στα e-volution awards 2019, το θεσμό που...
Read More
infosec

Εφαρμογές Android που πρέπει να απεγκαταστήσετε άμεσα

Το Google Play Store, δυστυχώς φιλοξενεί πολλές εφαρμογές adware και clickfraud για συσκευές Android. Μια πρόσφατη έρευνα έριξε φως σε...
Read More
infosec

Τι νέο υπάρχει στην ενημέρωση KB4471332 των Windows 10 1809

Η Microsoft διαθέτει μία ακόμα ενημέρωση για τα Windows 10 1809 (Οκτωβρίου 2018) και αυτή είναι η δεύτερη ενημέρωση που...
Read More
infosec

Hacker εισέβαλε στο DNS του Linux.org!

Hacker κατάφερε να εισβάλλει στο DNS του Linux.org και να κατευθύνει το domain σε άλλο server με αποτέλεσμα να εμφανίζεται...
Read More
Latest Posts

WhatsApp: Αποχωρούν στελέχη και πλάνα διαφημίσεων από το 2019

Μια συνέντευξη με έναν από τους συνιδρυτές του WhatsApp νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, επιβεβαίωσε ότι ο Brian Acton και Jan Koum (επίσης συνιδρυτές του WhatsApp) αποχώρησαν από το Faceboook καθώς είχαν σημαντικές διάφορες με τον Mark Zuckerberg σχετικά με τον τρόπο που θέλει να βγάλει λεφτά το WhatsApp. Στην ίδια συνέντευξη αναφέρετε ότι η εφαρμογή θα περιέχει σύντομα διαφημίσεις, και εξηγεί τι θα συμβεί με την end to end κρυπτογράφηση που υπάρχει ήδη.

WhatsApp facebook ads

Πάντα γνωρίζαμε ότι το Facebook θα θελήσει μια μέρα να καταστρέψει την εφαρμογή, και από ότι φαίνεται αυτή η στιγμή πλησιάζει. Κατά κάποιο τρόπο, είναι κατανοητή η κίνηση του, καθώς θέλει να βγάλει τα 22 δισεκατομμύρια δολάρια που πλήρωσε για να την αγοράσει.  Ο αρχικός στόχος ήταν τα κέρδη να φτάσουν τα 10 δισεκατομμύρια μέσα στα 5 πρώτα χρόνια.

Η εμφάνιση των διαφημίσεων θα ξεκινήσει από τις αρχές του 2019. Το Facebook όμως έχει προσπαθήσει ήδη αρκετές φορές να εισάγει (έμμεσα ή άμεσα) διαφημίσεις στην εφαρμογή.  Αρχικά προσπάθησε να «συνδέσει» τους κοινούς χρήστες μεταξύ Facebook και WhatsApp, και να εμφανίζει τις διαφημίσεις από την πλατφόρμα του Facebook, κάτι που όχι μόνο δεν πέτυχε, αλλά και ανάγκασε την εταιρεία να πληρώσει ένα πρόστιμο 122 εκατομμυρίων, και την αφαίρεση του συγκεκριμένου χαρακτηριστικού.

Το Facebook θέλει να εισάγει στοχευμένες διαφημίσεις στο status των χρηστών, κάτι που θα συμβεί από του χρόνου. Τι θα συμβεί όμως με την end to end κρυπτογράφηση του WhatsApp? Προς το παρών τίποτα. Να σημειωθεί ότι καθώς η υπηρεσία παρέχει κρυπτογραφημένη ανταλλαγή μηνυμάτων, το Facebook και το WhatsApp δεν μπορούν να δουν τα μηνύματα των χρηστών.

 

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *