ΑρχικήinetΗ Apple μπορεί να αντιγράψει ενοχλητική λειτουργία του Google Maps

Η Apple μπορεί να αντιγράψει ενοχλητική λειτουργία του Google Maps

Το Apple Maps δέχθηκε έντονη κριτική κατά την κυκλοφορία του το 2012, καθώς υστερούσε σημαντικά σε σύγκριση με τον κύριο ανταγωνιστή του, το Google Maps. Σήμερα, όμως, οι δύο υπηρεσίες χαρτογράφησης έχουν εξελιχθεί αξιοσημείωτα και βρίσκονται πλέον σε παρόμοιο επίπεδο. Μάλιστα, θα μπορούσε κανείς να υποστηρίξει ότι το Apple Maps ξεχωρίζει χάρη στη πιο καθαρή και μίνιμαλ διεπαφή του.

Δείτε επίσης: Σφάλμα του Google Maps στέλνει τουρίστες σε λάθος τοποθεσία

Advertisement
Apple Google Maps

Πολλοί εξακολουθούν να προτιμούν το Google Maps, παρά την ολοένα αυξανόμενη παρουσία διαφημίσεων στην πλατφόρμα — κάτι που οι περισσότεροι χρήστες δύσκολα παρατηρούν. Ωστόσο, αυτή η στρατηγική φαίνεται να αποδίδει, καθώς μια νέα αναφορά αποκαλύπτει ότι ακόμη και η Apple εξετάζει το ενδεχόμενο εισαγωγής διαφημίσεων στη δική της εφαρμογή Maps.

Σύμφωνα με μια αναφορά του Bloomberg, η Apple εξετάζει το ενδεχόμενο να αξιοποιήσει την εφαρμογή Maps της για την αύξηση των εσόδων από τις υπηρεσίες της. Φαίνεται ότι οι εργαζόμενοι της εταιρείας είχαν διερευνήσει την πιθανότητα ενσωμάτωσης διαφημίσεων στους Χάρτες πριν από μερικά χρόνια και τώρα η Apple φαίνεται να επαναφέρει αυτή την ιδέα στο προσκήνιο.

Δείτε ακόμα: Apple Maps web: Υποστηρίζει τη δυνατότητα Look Around

Οι διαφημίσεις στο Apple Maps θα λειτουργούν με τρόπο παρόμοιο με εκείνον του Google Maps. Οι επιχειρήσεις θα μπορούν να πληρώνουν την Apple για να προβάλλονται τα εστιατόρια ή οι χώροι τους σε υψηλότερες θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε αυξημένη επισκεψιμότητα από καταναλωτές, ενισχύοντας τη δραστηριότητα των λιανικών επιχειρήσεων τους.

Η έκθεση αναφέρει ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την υλοποίηση αυτής της στρατηγικής δημιουργίας εσόδων και ότι δεν έχει ξεκινήσει καμία ενεργή μηχανική εργασία. Παρ’ όλα αυτά, η εταιρεία έχει εξετάσει την ιδέα της επιβολής χρεώσεων για την προτεραιοποίηση αποτελεσμάτων στις αναζητήσεις. Επιπλέον, θα μπορούσε να προωθήσει την εμφάνιση συγκεκριμένων τοποθεσιών πιο έντονα στον χάρτη. Αυτές οι προσεγγίσεις θυμίζουν τις Τοπικές Διαφημίσεις της Google στο Maps.

Δείτε επίσης: Οι κλέφτες αξιοποιούν το Google Maps για να βρουν τον επόμενο στόχο τους – Πώς να προστατευτείτε;

Εάν αυτή η ιδέα πραγματοποιηθεί, η Apple και η Google θα έρθουν πιο κοντά από ποτέ στην εκτέλεση της εφαρμογής Maps τους. Αυτή η κίνηση δεν είναι πιθανό να είναι χρήσιμη για τους καταναλωτές άμεσα, αλλά θα μπορούσε να αποφέρει καλά έσοδα για την Apple, τα οποία με τη σειρά τους θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη της εφαρμογής και των δυνατοτήτων της. Εάν το Apple Maps μπορεί να πλησιάσει τόσο το Google Maps χωρίς άμεσο στοιχείο εσόδων, υπάρχει πιθανότητα να αναπτυχθεί όταν γίνει σημαντικός παράγοντας εσόδων. Έτσι, ο ανταγωνισμός θα γινόταν πιο έντονος και το Google Maps θα έπρεπε επίσης να βελτιώσουν το παιχνίδι του. Στο τέλος, οι καταναλωτές θα κερδίσουν, ελπίζουμε.

Πηγή: androidauthority

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS