Το Snapchat τροποποιεί τον τρόπο με τον οποίο οι creators και οι influencers κερδίζουν χρήματα στην πλατφόρμα, εισάγοντας ένα νέο, ενοποιημένο πρόγραμμα δημιουργίας εσόδων. Οι αλλαγές σχετίζονται με περιεχόμενο που δημοσιεύεται σε Stories και στο Spotlight. Στο πλαίσιο του ανανεωμένου προγράμματος δημιουργίας εσόδων, οι influencers κερδίζουν έσοδα για διαφημίσεις που τοποθετούνται σε κατάλληλες αναρτήσεις Stories και Spotlight.
Προηγουμένως, η δημιουργία εσόδων γινόταν ξεχωριστά για τα δύο είδη αναρτήσεων.
Δείτε επίσης: Το Snapchat αποκτά νέο σχεδιασμό!
Το νέο ενοποιημένο πρόγραμμα δοκιμάζεται τώρα από μια μικρή ομάδα χρηστών και θα κυκλοφορήσει ευρέως την 1η Φεβρουαρίου 2025. Για να συμμετάσχουν, οι creators και οι influencers πρέπει να πληρούν κάποιες προϋποθέσεις: 50.000 folowers και 10 εκατομμύρια Snap views ή 1 εκατομμύρια Spotlight views ή 12.000 ώρες παρακολούθησης τις τελευταίες 28 ημέρες.
Νέα εικόνα: Πώς ο Κρόνος κρύφτηκε πίσω από το φεγγάρι!
Βόρεια Κορέα: Κλάπηκαν crypto αξίας $ 659 εκατ. το 2024
Το TikTok ετοιμάζεται για κλείσιμο στις ΗΠΑ την Κυριακή;
Πρέπει επίσης να δημοσιεύουν περιεχόμενο με συνέπεια στην πλατφόρμα. Αυτό σημαίνει τουλάχιστον 25 φορές το μήνα σε saved Stories ή Spotlight και να δημοσιεύουν στο Spotlight ή σε public Stories τουλάχιστον 10 από τις τελευταίες 28 ημέρες.
Δείτε επίσης: Friend Solar System: Πώς λειτουργεί το ηλιακό σύστημα φίλων του Snapchat;
Είναι φανερό ότι οι νέες απαιτήσεις για το ενοποιημένο πρόγραμμα δημιουργίας εσόδων στο Snapchat είναι πιο αυστηρές. Με το προηγούμενο σύστημα, οι creators και οι influencers μπορούσαν να κερδίζουν χρήματα μέσω του Spotlight, έχοντας ένα δημόσιο προφίλ, 1.000 ακόλουθους και 10.000 προβολές βίντεο. Ωστόσο, ένα ενοποιημένο πρόγραμμα για τις πληρωμές είναι σίγουρα πιο βολικό.
Δείτε επίσης: Snapchat: Πώς να δημιουργήσετε Group Chats;
Σε έναν κόσμο όπου το content είναι ο “βασιλιάς”, είναι σημαντικό οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων να δίνουν προτεραιότητα και να υποστηρίζουν τους δημιουργούς τους. Ένα ενοποιημένο πρόγραμμα εσόδων όχι μόνο ωφελεί μεμονωμένους δημιουργούς, αλλά συμβάλλει επίσης στη συνολική ανάπτυξη και βιωσιμότητα αυτών των πλατφορμών. Παρέχοντας έναν δίκαιο και προσιτό τρόπο στους δημιουργούς να δημιουργούν έσοδα από τη δουλειά τους, αυτό το πρόγραμμα μπορεί να ενισχύσει ένα ακμάζον οικοσύστημα δημιουργικότητας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επομένως, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι πολλοί αναμένουν με ανυπομονησία την εφαρμογή του και τον πιθανό αντίκτυπό του στον κλάδο. Ας περιμένουμε να δούμε τι επιφυλάσσει το μέλλον για αυτή τη νέα πρωτοβουλία.
Πηγή: www.theverge.com