Το Snapchat υφίσταται τον μεγαλύτερο επανασχεδιασμό του εδώ και χρόνια, μειώνοντας τις πέντε καρτέλες σε τρεις.
Οι καρτέλες αυτές είναι οι εξής: μία για μηνύματα και Ιστορίες με φίλους, μία για την κάμερα και μία για μια ροή βίντεο πλήρους οθόνης, παρόμοια με το TikTok, από δημιουργούς και εκδότες.
Ο επανασχεδιασμός, γνωστός ως “Simple Snapchat”, ανακοινώθηκε την Τρίτη κατά τη διάρκεια του ετήσιου Partner Summit του Snap στο Λος Άντζελες. «Φέρνει τις Ιστορίες πιο κοντά στις συνομιλίες, απλοποιεί την ανακάλυψη περιεχομένου και καθοδηγεί τους χρήστες απευθείας στην κάμερά μας για να εκφραστούν», δήλωσε στο The Verge ο CEO του Snap, Evan Spiegel.
Διαβάστε επίσης: Snapchat: Έρχεται τώρα στα iPad ως Native εφαρμογή
Windows 10 τέλος, απομένει μόλις ένας χρόνος υποστήριξης
Κομήτης θα κάνει μια θεαματική προσέγγιση τον Οκτώβριο
Εκτόξευση του Europa Clipper για ανίχνευση ζωής στην Ευρώπη!
Μέχρι τώρα, το Snapchat περιλάμβανε πέντε κύριες καρτέλες: μία για το Snap Map, τις ιδιωτικές συνομιλίες, την κάμερα, τις Ιστορίες και το Spotlight, τον ανταγωνιστή του TikTok και των Instagram Reels. Με την κυκλοφορία αυτού του επανασχεδιασμού στους 850 εκατομμύρια χρήστες του Snapchat, ο χάρτης Snap θα είναι προσβάσιμος από την καρτέλα ανταλλαγής μηνυμάτων, μαζί με Ιστορίες από φίλους και δημιουργούς που ακολουθείτε.
Δίπλα από την κάμερα, θα υπάρχει μια νέα, ενοποιημένη ροή βίντεο πλήρους οθόνης από εκδότες και δημιουργούς. Σε αυτή την περίπτωση, το Snap έχει ουσιαστικά συγχωνεύσει το Spotlight με περιεχόμενο από επωνυμίες μέσων, όπως η Wall Street Journal και η Daily Mail. Η εταιρεία κερδίζει το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της μέσω διαφημίσεων που προβάλλονται γύρω από αυτό το περιεχόμενο, γι’ αυτό και προχωρά προσεκτικά στον επανασχεδιασμό, ώστε να μπορέσει να κατανοήσει τις δυναμικές αλλαγές του περιεχομένου, σύμφωνα με τον Spiegel.
Ο στόχος αυτού του επανασχεδιασμού είναι να καταστήσει το Snapchat πιο προσβάσιμο και να προσφέρει έναν ελκυστικό τρόπο για παρακολούθηση βίντεο, που συνήθως θα αναζητούσατε στο TikTok ή το Instagram. Ο Spiegel πιστεύει ότι αυτό θα οδηγήσει σε μια καλύτερη επιχείρηση για τους δημιουργούς του Snap, οι οποίοι μοιράζονται συνολικά περισσότερα από ένα δισεκατομμύριο κομμάτια περιεχομένου μηνιαίως στην εφαρμογή.
Δείτε περισσότερα: Φίλτρα προσώπου τύπου Snapchat έρχονται στο Google Messages
«Ένα από τα πιο αποτελεσματικά πράγματα που έχουν κάνει οι δημιουργοί είναι να χρησιμοποιούν βίντεο σύντομης διάρκειας για να επεκτείνουν το κοινό τους μέσω των Stories, και στη συνέχεια να ενισχύσουν τα έσοδά τους μέσω του προγράμματος κατανομής εσόδων μας», αναφέρει. «Πιστεύω ότι αυτό θα γίνει ακόμα πιο απλό με αυτήν την εφαρμογή, όπου οι Ιστορίες από τους φίλους σας ή από δημιουργούς που παρακολουθείτε θα εμφανίζονται live στη σελίδα συνομιλίας. Έτσι, θα μπορείτε να ανακαλύπτετε νέους δημιουργούς ή νέο περιεχόμενο σε πλήρη οθόνη στην τρίτη καρτέλα»
Πηγή: theverge