ΑρχικήinetΟι περισσότερες συνδρομητικές εφαρμογές δεν κερδίζουν χρήματα

Οι περισσότερες συνδρομητικές εφαρμογές δεν κερδίζουν χρήματα

Μια νέα λεπτομερής ανάλυση ανακάλυψε ότι η πλειοψηφία των συνδρομητικών εφαρμογών, δεν κερδίζουν χρήματα.

Δείτε επίσης: Εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων ελλοχεύουν κινδύνους για τους χρήστες

συνδρομητικές εφαρμογές

Το έγγραφο “State of Subscription Apps” προέρχεται από την RevenueCat, ένα κορυφαίο εργαλείο εφαρμογών συνδρομής για κινητά. Με σχεδόν 30.000 εφαρμογές να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα της για τη διαχείριση των εσόδων, η RevenueCat μπορεί να παρέχει μια αξιόπιστη επισκόπηση του τοπίου των εφαρμογών συνδρομής χάρη στις δυνατότητες συλλογής δεδομένων της. Η ανάλυση εξετάζει δεδομένα από πάνω από 29.000 εφαρμογές και 18.000 προγραμματιστές, οι οποίοι ευθύνονται συλλογικά για περισσότερα από 6,7 δισεκατομμύρια δολάρια σε εσόδα και πάνω από 290 εκατομμύρια συνδρομητές.

Η RevenueCat διαπίστωσε ότι, ενώ το 5% των κορυφαίων εφαρμογών συνδρομής συγκεντρώνουν έσοδα 200 φορές μεγαλύτερα από αυτές που είναι τελευταίες, τα μηνιαία έσοδα για τις εφαρμογές μετά από ένα έτος είναι λιγότερα από $50. Μόνο το 17.2% των συνδρομητικών εφαρμογών ξεπερνούν το όριο των $1,000 σε μηνιαία έσοδα. Όσες φτάνουν αυτό το ορόσημο ωστόσο, έχουν σημαντικές πιθανότητες για περαιτέρω οικονομική ανάπτυξη, με το 59% αυτών των εφαρμογών να επιτυγχάνουν 2.500 δολάρια σε μηνιαία έσοδα, ενώ το 60% αυτών φτάνει τα 5.000. Μόνο το 3,5% των εφαρμογών πετυχαίνει τα 10.000 δολάρια μηνιαίως.

Δείτε ακόμα: Mac App Store: Ψεύτικα ChatGPT apps στο κατάστημα εφαρμογών

Οι εφαρμογές υγείας και φυσικής κατάστασης παράγουν τουλάχιστον διπλάσια έσοδα σε σχέση με όλες τις άλλες κατηγορίες συνδυασμένες, τόσο στις τελευταίες όσο και ανάμεσα στο κορυφαίο 5% των εφαρμογών. Αντίθετα, οι εφαρμογές ταξιδίων και παραγωγικότητας αντιμετωπίζουν τις πιο σημαντικές προκλήσεις, με ακόμη και τους καλύτεροιυςεκπρόσωπους σε αυτές τις κατηγορίες, να αγωνίζονται να ξεπεράσουν τα $1,000 τον μήνα μετά από έναν χρόνο στην αγορά.

Παρά τα στατιστικά αυτά, η αγορά συνδρομητικών εφαρμογών συνεχίζει να αναπτύσσεται και η μέση τιμή των μηνιαίων συνδρομών έχει αυξηθεί κατά 14%, από $7.05 σε $8.01. Ωστόσο, η έκθεση ανέφερε επίσης μια πρόσφατη μετατόπιση στη συμπεριφορά των καταναλωτών, με μείωση 14% στη διατήρηση συνδρομητών εντός 12 μηνών.

Δείτε επίσης: Online shopping: Οι καλύτερες εφαρμογές για σύγκριση τιμών

Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα

Τα πλεονεκτήματα των συνδρομητικών εφαρμογών περιλαμβάνουν τη σταθερή ροή εσόδων. Οι εταιρείες μπορούν να προβλέπουν τα έσοδά τους με μεγαλύτερη ακρίβεια, καθώς οι χρήστες πληρώνουν μια συνδρομή σε τακτά χρονικά διαστήματα. Επιπλέον, οι εφαρμογές αυτές συχνά προσφέρουν καλύτερη εμπειρία στον χρήστη, καθώς δεν έχουν διαφημίσεις και οι χρήστες έχουν πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες και τα χαρακτηριστικά της εφαρμογής. Ωστόσο, οι συνδρομητικές εφαρμογές έχουν και μειονεκτήματα. Οι χρήστες μπορεί να είναι διστακτικοί να πληρώσουν για μια εφαρμογή πριν τη δοκιμάσουν, ιδιαίτερα αν δεν είναι βέβαιοι για την ποιότητα ή την αξία της. Επιπλέον, οι χρήστες μπορεί να θεωρήσουν τη συνδρομή ως μια δέσμευση και να προτιμήσουν εφαρμογές που δεν απαιτούν τακτικές πληρωμές. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε χαμηλότερα ποσοστά εγκατάστασης και χρήσης.

Πηγή: macrumors

Absenta Mia
Absenta Miahttps://secnewsgr.kinsta.cloud
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS