ΑρχικήinetΑπογοητευτική η απόδοση της Toyota στην προστασία του κλίματος

Απογοητευτική η απόδοση της Toyota στην προστασία του κλίματος

Toyota

Η Toyota κατατάσσεται για μια ακόμα φορά ως η χειρότερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο σε θέματα παρεμβολής για το κλίμα και τρίτη χειρότερη σε σχέδια παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2030, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του InfluenceMap για την παρεμβολή στο κλίμα.

Δείτε επίσης: Επεκτείνετε τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας M4 iPad Pro

Ένα ακόμα έτος, ένα ακόμα ρεπορτάζ που δείχνει πόσο κακή είναι η Toyota για το περιβάλλον.

Η Toyota έχει συστηματικά βαθμολογηθεί στο κάτω μέρος των κατατάξεων πολιτικής για το κλίμα του InfluenceMap, και φέτος δεν αποτελεί εξαίρεση.

Το InfluenceMap βαθμολογεί συχνά τις αυτοκινητοβιομηχανίες και τα συνδικάτα της αυτοκινητοβιομηχανίας βάσει του πόσο πολύ παρεμβαίνουν για να σταματήσουν τους στόχους πολιτικής για το κλίμα. Αυτές οι κατατάξεις δεν δείχνουν μόνο τα σχέδια των αυτοκινητοβιομηχανιών για ηλεκτρικά οχήματα, αλλά δείχνουν επίσης πόσα κάνει κάθε αυτοκινητοβιομηχανία για να προσπαθήσει να σταματήσει οι κυβερνήσεις από το να προστατεύσουν τον πληθυσμό από την ρύπανση.

Κάποια από αυτές τις ενέργειες παρεμβολής προέρχονται από τις ίδιες τις αυτοκινητοβιομηχανίες, και κάποιες προέρχονται από τη συμμετοχή τους σε επαγγελματικούς συνδέσμους, οι οποίοι συγκεντρώνουν τις θέσεις πολλών εταιρειών για να αυξήσουν την επιρροή τους στην παρέμβαση.

Δείτε ακόμα: Μόνο το 2% προχώρησε στην αγορά του Tesla Full Self-Driving μετά τη μηνιαία δοκιμή

Το InfluenceMap εξετάζει τις ενέργειες αυτών των επαγγελματικών συνδέσμων σε όλο τον κόσμο και βαθμολογεί τις αυτοκινητοβιομηχανίες βάσει του πόσοι σύνδεσμοι είναι μέλη τους, πόσα έγγραφα έχουν υποβάλει υπέρ ή κατά διάφορων στόχων πολιτικής για το κλίμα και ποια είναι τα σχέδιά τους για το μέλλον της κατασκευής τους.

Toyota

Αυτό διασπάται σε ένα “σκορ οργάνωσης” (πόσο πολύ κάνει lobby η ίδια η οργάνωση), “σκορ σχέσης” (μέλος σε επαγγελματικούς οργανισμούς και πόσο θετικές είναι οι προσπάθειες lobby), “ένταση εμπλοκής” (πόσο ενεργά ασχολείται η εταιρεία με το lobby) και πόσο ανέρχονται τα σχέδια κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων του κατασκευαστή.

Η Tesla κατέλαβε την πρώτη θέση, αλλά λάμβανε μόνο “Β” βαθμολογία λόγω της χαμηλής έντασης συμμετοχής της. Ενώ η Tesla υποστηρίζει θετική πολιτική για το κλίμα και γενικά είναι μέλος ομάδων που πιέζουν για θετική αντί για αρνητική πολιτική για το κλίμα, δεν κάνει τόσο πολύ lobbying όσο άλλοι οργανισμοί (κάτι που μπορεί να επιδεινωθεί από την αναχώρηση του επικεφαλής πολιτικής της Tesla τον Απρίλιο).

Δείτε επίσης: Lufthansa: Δοκιμάζει το Meta Quest 3 headset σε επιβάτες Business Class

Κάποιοι άλλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων έλαβαν επαινετικά σχόλια για περιστασιακές θετικές κινήσεις, όπως η Ford, η GM, η VW και η Mercedes. Αλλά σχεδόν κανείς δεν έλαβε αυτό που θα μπορούσε να θεωρηθεί περαστικό βαθμός – με βαθμολογίες “C-” ή χειρότερες για όλους εκτός από τρεις κατασκευαστές αυτοκινήτων.

Και όπως συνήθως, οι Ιάπωνες κατασκευαστές αυτοκινήτων κατατάσσονται ανάμεσα στους χαμηλότερους. Η ιαπωνική βιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων, Toyota, έχει προχωρήσει αργά στην ηλεκτρικοποίηση, θέτοντας σε κίνδυνο μια σημαντική εθνική βιομηχανία. Η Nissan ξεχωρίζει από τους Ιάπωνες, αλλά ακόμα δεν έλαβε θετικό βαθμό.

Toyota προστασία κλίματος

Δείτε ακόμα: Το αναδιπλούμενο τηλέφωνο Xiaomi MIX Flip έκανε την εμφάνισή του

Σε ό,τι αφορά τα σχέδια παραγωγής, οι περισσότεροι κατασκευαστές αποτυγχάνουν, με μόνο 3 στους 15 κατασκευαστές που αναλύθηκαν να έχουν δεσμεύσεις συμβατές με τον στόχο του Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας για το 66% ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2030. Αυτός ο αριθμός είναι απαραίτητος για να υπάρχει οποιαδήποτε πιθανότητα περιορισμού της κλιματικής αλλαγής σε 1,5ºC. Οι προβλέψεις υποδεικνύουν ότι η βιομηχανία θα παράγει μόνο 53% ηλεκτρικά οχήματα έως το 2030 στο ρυθμό που έχει τώρα.

Η Toyota πράγματι δεν κατατάσσεται στην τελευταία θέση σε αυτό το μέτρο – η Honda και η Suzuki είναι πίσω της. Αλλά δεδομένης της έντασης του αρνητικού lobbying για το κλίμα της Toyota, αποσπά το στέμμα για την χειρότερη αυτοκινητοβιομηχανία για το κλίμα για μια ακόμα φορά, συνεχίζοντας τα πολλά χρόνια που το φορά.

Πηγή: electrek

SecNews
SecNewshttps://secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS