ΑρχικήinetΗ Toyota διακόπτει την παραγωγή βενζινοκίνητων μοντέλων Corolla και Yaris

Η Toyota διακόπτει την παραγωγή βενζινοκίνητων μοντέλων Corolla και Yaris

Η Toyota ανακοινώνει τη διακοπή της παραγωγής βενζινοκίνητων μοντέλων Corolla και Yaris, εστιάζοντας στην υβριδική τεχνολογία.

Η Toyota ανακοινώνει τη διακοπή της παραγωγής βενζινοκίνητων μοντέλων Corolla και Yaris, εστιάζοντας στην υβριδική τεχνολογία.

Η Toyota έχει αυξήσει την τιμή των μικρότερων αυτοκινήτων μετά από απόφαση να επικεντρωθεί στην υβριδική ισχύ.

Ο αυτοκινητοβιομηχανικός γίγαντας έχει σταματήσει τις παραγγελίες των συμβατικά κινούμενων Yaris και Corolla hatchbacks, με αποτέλεσμα οι τιμές να αυξηθούν κατά περίπου 5000 δολάρια.

Δείτε επίσης: Πώς θα έμοιαζε το Apple Car, αν κυκλοφορούσε;

Η τιμή εισόδου για το συμπαγές Yaris της Toyota ανέβηκε από 24.800 δολάρια σε 30.190 δολάρια συν τα έξοδα κυκλοφορίας, ή περίπου 34.500 δολάρια μετά την αγορά.

Το προηγούμενο μοντέλο Yaris ξεκινούσε από 15.390 δολάρια συν τα έξοδα κυκλοφορίας το 2019.

Ο Sean Hanley, αντιπρόεδρος πωλήσεων και μάρκετινγκ της Toyota στην Αυστραλία, δήλωσε ότι οι αλλαγές προς την υβριδική εστίαση για μικρά αυτοκίνητα ήταν “λόγω της φυσικής ζήτησης των καταναλωτών”.

Η τιμή εισόδου για το συμπαγές Yaris της Toyota ανέβηκε από 24.800 δολάρια σε 30.190 δολάρια συν τα έξοδα κυκλοφορίας, ή περίπου 34.500 δολάρια μετά την αγορά.

“Οδηγείται από τη μεταβολή της συμπεριφοράς του καταναλωτή… συμπεριφορά και επιλογές που η Toyota έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στο να ενθαρρύνει”, δήλωσε.

“Δεν οδηγείται από ένα πρότυπο απόδοσης. Η κυβέρνηση Άλμπανεζε ετοιμάζεται να εισαγάγει ένα πολυσυζητημένο πρότυπο εκπομπών με σκοπό να προτρέψει τους Αυστραλούς να αγοράσουν πιο αποδοτικά αυτοκίνητα. Τα προτεινόμενα πρότυπα θα επιβάλλουν πρόστιμα στις αυτοκινητοβιομηχανίες που πουλάνε μοντέλα που παραβιάζουν τα πρότυπα απόδοσης.

Δείτε ακόμα: Τι μπορείτε να κάνετε το παλιό σας αυτοκίνητο;

Ο Hanley λέει ότι “οι τιμές θα αυξηθούν” ως αποτέλεσμα της περιβαλλοντικής προσπάθειας.

“Αυτό που θα πω είναι ότι δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το περιβάλλον στην αυστραλιανή αυτοκινητοβιομηχανία ετοιμάζεται να δει μια σημαντική αλλαγή”, δήλωσε.

“Ενώ υπάρχουν πτυχές του NVES σήμερα που μπορούμε να ζήσουμε, υπάρχουν και άλλες πτυχές που θα κάνουν τη ζωή πολύ δύσκολη τόσο για τους αντιπροσώπους μας, τους πελάτες μας όσο και για τους εργάτες στην Αυστραλία στο μέλλον.

Η Toyota πούλησε περισσότερα από 400.000 υβριδικά αυτοκίνητα στην Αυστραλία πριν εισαγάγει το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το bZ4X.

“Η πραγματικότητα είναι ότι αυτό θα μπορούσε, αν δεν βρούμε μια λογική λύση και μια λογική περίοδο μετάβασης, να οδηγήσει σε αυξημένες τιμές στα αυτοκίνητα.”

Η Toyota πούλησε περισσότερα από 400.000 υβριδικά αυτοκίνητα στην Αυστραλία πριν εισαγάγει το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το bZ4X.

Δείτε επίσης: Αποκαλύφθηκε το Mercedes-AMG E53 Hybrid 4Matic+ του 2025

Μιλώντας στην παρουσίαση του υβριδικού μόνο Toyota C-HR compact SUV, ο Hanley υπογράμμισε την επιτυχία των υβριδικών της Toyota, ισχυριζόμενος ότι η γκάμα των υβριδικών της προσέλκυσε περισσότερους πελάτες από οποιαδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία στη χώρα τον περασμένο μήνα.

Το Camry sedan και το Yaris Cross compact crossover της Toyota έχουν ήδη επιβεβαιωθεί ως προτάσεις μόνο για υβριδικά στην Αυστραλία.

Μεγαλύτερα αυτοκίνητα όπως το Toyota RAV4 και το Kluger θα παραμείνουν διαθέσιμα με επιλογή βενζίνης και υβριδικής ισχύος για το αμέσως προσεχές μέλλον.

Μιλώντας στην παρουσίαση του υβριδικού μόνο Toyota C-HR compact SUV, ο Hanley υπογράμμισε την επιτυχία των υβριδικών της Toyota, ισχυριζόμενος ότι η γκάμα των υβριδικών της προσέλκυσε περισσότερους πελάτες από οποιαδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία στη χώρα τον περασμένο μήνα.

Ο Hanley λέει ότι αυτό μπορεί να αλλάξει “στο πέρασμα του χρόνου”.

Αφού παρακολούθησε την αργή αρχική ανάπτυξη των υβριδικών αυτοκινήτων πριν γίνει απαραίτητη τεχνολογία, ο Hanley παροτρύνει την κυβέρνηση να δώσει στους κατασκευαστές αυτοκινήτων και στους καταναλωτές χρόνο να μεταβούν σε πράσινα αυτοκίνητα.

Διαβάστε παράλληλα: Η Porsche κατηγορείται για καταστροφική φωτιά σε πλοίο με φορτίο ηλεκτρικών οχημάτων

“Χρειάζεται χρόνος σε έναν κατασκευαστή αυτοκινήτων για να καινοτομήσει και να παράγει κινητήρες με χαμηλές εκπομπές που είναι πρακτικοί, ικανοί και, πάνω απ ‘όλα, προσιτοί.

“Χρειάζεται χρόνος στους ανθρώπους να κατανοήσουν νέες τεχνολογίες, να ξεπεράσουν τα μύθους και να τις εκτιμήσουν.

“Και χρειάζεται χρόνος για να αλλάξει η συμπεριφορά του καταναλωτή, ώστε οι άνθρωποι να αγοράζουν αυτά τα οχήματα σε μεγάλους αριθμούς.”

Πηγή πληροφοριών: news.com.au

SecNews
SecNewshttps://secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS