ΑρχικήGamingTake-Two: Νέες Απολύσεις και Ακυρώσεις Παιχνιδιών

Take-Two: Νέες Απολύσεις και Ακυρώσεις Παιχνιδιών

Take-Two

Η εταιρεία Take-Two Interactive, εκδότρια του Grand Theft Auto, ανακοίνωσε σήμερα ότι έχει εγκρίνει ένα πρόγραμμα μείωσης του κόστους για τoν εντοπισμό αποδοτικότητας σε όλη την επιχείρησή της και την ενίσχυση του προφίλ κέρδους της εταιρείας, ενώ παράλληλα επενδύει για την ανάπτυξη. Αυτό σημαίνει στην πράξη ότι ακυρώνει παιχνίδια που βρίσκονται αυτή τη στιγμή υπό ανάπτυξη και απολύει περίπου το 5% του προσωπικού της.

Δείτε επίσης: Gamer Αγοράζει 4.000 ΜΗ-λειτουργικά Αντίγραφα του Alan Wake

Η είδηση για τις απολύσεις προήλθε από μια καταχώρηση στην SEC, όπου η Take-Two “ριζοσπαστικοποιεί το περιβάλλον ανάπτυξης” και “διαμορφώνει την οργανωτική δομή της“. Μεταξύ των χρεώσεων που θα αναλάβει σχετικά με τις μειώσεις είναι $15 έως $25 εκατομμύρια σχετιζόμενα με τη μείωση του γραφειακού χώρου, υποδηλώνοντας ότι μερικά γραφεία της Take-Two θα κλείσουν ως μέρος των μειώσεων.

Ο πραγματικός αριθμός των υπαλλήλων που απολύονται δεν αποκαλύφθηκε, αλλά σε μια ετήσια αναφορά το 2023, η Take-Two ανέφερε ότι είχε σχεδόν 11.580 υπαλλήλους παγκοσμίως στις 31 Μαρτίου 2023, οπότε ο αριθμός των απολύσεων πιθανότατα θα ήταν λίγο λιγότερος από 600 θέσεις. Αυτή θα είναι η δεύτερη φορά που γίνονται απολύσεις σε λιγότερο από ένα χρόνο στην Take-Two: Τον Μάρτιο του 2023, μετά τη “διαστημική ανάπτυξη των τελευταίων ετών“, η Take-Two απέλυσε άγνωστο αριθμό υπαλλήλων από την ετικέτα δημοσίευσης Private Division και άλλες διανομές.

Take-Two

Η Take-Two ανέφερε $1,3 δισεκατομμύρια σε καθαρές κρατήσεις στο πιο πρόσφατο οικονομικό τρίμηνο και αναμένει συνολικές καθαρές κρατήσεις $5,25 έως $5,3 δισεκατομμυρίων για το οικονομικό έτος 2024. Αυτά ακούγονται σαν πολλά χρήματα, αλλά φαίνεται ότι δεν είναι αρκετά για να αποφευχθούν οι απολύσεις εκατοντάδων ατόμων. Και ενώ θα υπάρχουν ακόμα περισσότερα χρήματα – πολύ περισσότερα χρήματα – όταν το Grand Theft Auto 6 κυκλοφορήσει το 2025 ή το ’26 ή οποτεδήποτε, αυτό δεν θα είναι αρκετό επίσης.

Δείτε ακόμα: Tesla: Απολύσεις επηρεάζουν 14.000 υπαλλήλους

Από τις αρχές Φεβρουαρίου είχαμε περισσότερες από 16.000 απολύσεις στη βιομηχανία των παιχνιδιών από την αρχή του 2023, και το 2024 δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης. Από τότε έχουμε δει εκατοντάδες ακόμη απολύσεις από στούντιο όπως τα Relic, Certain Affinity, Sega, EA και πολλά άλλα.

Η Take-Two αρνήθηκε να σχολιάσει τις απολύσεις και τις ακυρώσεις. Η επόμενη οικονομική της αναφορά θα πραγματοποιηθεί τον Μάιο και ενδέχεται να φωτίσει περισσότερο το μέγεθος των μειώσεων.

Πηγή: pcgamer

Teo Ehc
Teo Ehchttps://secnews.gr
Be the limited edition.
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS