Ο developer του Helldivers 2 συζητά τις αλλαγές στα όπλα και στρατηγήματα, καλώντας τους παίκτες να τις δοκιμάσουν.
Καθώς οι παίκτες του Helldivers 2 επεξεργάζονται το πρώτο patch ισορροπίας του παιχνιδιού, ο developer Arrowhead έχει συζητήσει τη σκέψη πίσω από τις αλλαγές στα όπλα και στρατηγήματα, καλώντας τους παίκτες να τους δώσουν μια ευκαιρία.
Το Patch 01.000.100 μειώνει τη δύναμη του Breaker, του Railgun και του Shield Generator Backpack, τριών αντικειμένων που θεωρούνται απαραίτητα για παιχνίδι σε υψηλότερες δυσκολίες και τα καλύτερα loadouts του Helldivers 2. Αλλά ενισχύει επίσης αδύναμα όπλα και στρατηγήματα, συμπεριλαμβανομένου του Flamethrower, του Laser Cannon, του Punisher, και των 380mm και 120mm Orbital Barrages.
Δείτε επίσης: Ο επόμενος Horizon τίτλος για το PS5, επιβίωσε
Ένα «νέο αστέρι» φωτίζεται στο νυχτερινό ουρανό
Mark Zuckerberg: Έγινε ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος! 💰💰
Ανακαλύψτε το Νέο Ανθρωποειδές Ρομπότ GR-2!
Είναι οι μειώσεις στο Breaker, Railgun και Shield Generator Backpack που ήδη προκαλούν τις περισσότερες συζητήσεις στην κοινότητα του Helldivers 2, δεδομένης της αποτελεσματικότητάς τους και, συνεπώς, της δημοτικότητάς τους. Σε υψηλότερες δυσκολίες, το Helldivers 2 ρίχνει συχνά έναν συνωστισμό από ισχυρούς εχθρούς που απαιτούν όπλα και στρατηγήματα με δυνατό πλήγμα για να αντιμετωπιστούν.
Το Breaker ήταν ένα αποτελεσματικό κυνηγετικό όπλο με μεγάλη εμβέλεια και επιβλαβή πυροβολισμό. Το Railgun θεωρείτο απαραίτητο για την αντιμετώπιση των ισχυρότερων εχθρών του παιχνιδιού, όπως ο Terminid Bile Titan. Και το Shield Generator Backpack θεωρείτο απαραίτητο για την επιβίωση. Αυτά τα αντικείμενα ήταν τόσο αποτελεσματικά, ώστε κάποιοι παίκτες του Helldivers 2 παραδέχτηκαν ότι έδιωχναν τυχαίους παίκτες από την ομάδα τους αν δεν είχαν ένα loadout που τα περιελάμβανε.
Σε ένα post στο Helldivers 2 Discord, ο σχεδιαστής Alex K περιέγραψε την προσέγγιση της Arrowhead στην ισορροπία του παιχνιδιού. Ο Alex παραδέχτηκε ότι “είναι απόλυτα απογοητευτικό να σου μειώσουν το αγαπημένο σου παιχνίδι” λόγω του χρόνου που επενδύθηκε από τους παίκτες για να κυριαρχήσουν σε αυτά τα παιχνίδια. “Και μετά, να αισθάνεσαι ότι αυτό το όπλο αδυνατεί να ανταπεξέλθει αισθάνεται σαν τιμωρία για το να είσαι πολύ καλός στο παιχνίδι”, συνέχισε ο Alex.
Δείτε ακόμα: Νέα εξέλιξη για το Ghost of Tsushima στο PC
Ωστόσο, ο Alex ζήτησε από τους παίκτες να δώσουν μια ευκαιρία στα πρόσφατα μειωμένα όπλα και στρατηγήματα. “Σας ικετεύω να μη συγκρίνετε ένα αλλαγμένο αντικείμενο με την παλιά του έκδοση, αλλά να αξιολογήσετε το υπάρχον όπως είναι και να δείτε αν εξακολουθεί να έχει έναν θέση στην καρδιά σας”, είπε ο Alex. Μιλώντας γενικά για τη φιλοσοφία της Arrowhead, ο Alex είπε ότι η σημερινή ενημέρωση είναι “η πρώτη γύρα σε μια ατελείωτη σειρά αλλαγών ισορροπίας”.
“Στόχος μας είναι να σας δώσουμε μια ευρεία γκάμα επιλογών όπλων, όπου κάθε όπλο έχει τον σκοπό του και κανένα δεν είναι απόλυτα καλύτερο από ένα άλλο”, εξήγησε ο Alex. “Βεβαίως, θα έχετε το δικό σας αγαπημένο, αλλά πρέπει να προέρχεται από την προσωπική σας προτίμηση, όχι από την καθολικώς συμφωνημένη γνώση για ποιο όπλο είναι το ισχυρότερο. Γενικά, ισορροπούμε κάθε αντικείμενο σύμφωνα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, οπότε αν ένα όπλο είναι πολύ αποτελεσματικό στο ό,τι κάνει, πρέπει να έχει σημαντικά μειονεκτήματα για να ισορροπήσει τη δύναμή του.
“Το AC-8 Autocannon είναι ένα καλό παράδειγμα ενός ισορροπημένου όπλου: προσφέρει ισχυρό πλήγμα, έχει πολύ καλή εμβέλεια, αλλά απαιτεί να κουβαλάτε ένα σακίδιο με πυρομαχικά ή να σας βοηθάει ένας φίλος. Το GL-21 Grenade Launcher είναι το αντίθετο παράδειγμα. Είναι ένα καλό όπλο γενικής χρήσης που σας δίνει τόση ευελιξία, προφανώς δεν μπορεί να προκαλέσει πάρα πολλές ζημιές χωρίς να γίνει υπερβολικά ισχυρό.
Δείτε επίσης: Dune: Awaking Φωτίζει το PS5 με Εντυπωσιακό Gameplay Επιβίωσης
“Αλλά τα όπλα που είναι ταυτόχρονα ισχυρά και ευέλικτα γίνονται μια αυτόματη επιλογή κατά τη φάση επιλογής όπλου. Σας στερούν τη δική σας εξουσία, καθώς οι σταλέ ‘μετα’ κατασκευές σας αναγκάζουν να κάνετε μια άδικη επιλογή μεταξύ ενός διασκεδαστικού όπλου και ενός αποτελεσματικού. Συνοπτικά: τα ισχυρά όπλα δεν μπορούν να είναι πολύ ευέλικτα, τα ευέλικτα όπλα δεν μπορούν να είναι πολύ ισχυρά.”
Μετά από ανάλυση των ανατροφοδοτήσεων των παικτών και των δεδομένων, o Arrowhead ανακάλυψε ότι το Breaker, το Railgun και το Shield Generator Backpack ήταν οι “τρεις μεγαλύτεροι παραβάτες αυτού του αρχέγονου κανόνα”, αποκάλυψε ο Alex. “Όλα τα τρία ήταν αρκετά δυνατά με πολύ λίγα μειονεκτήματα, επικρατώντας πάνω σε όλες τις άλλες επιλογές σε υψηλά επίπεδα δυσκολίας. Έτσι, με αυτό το patch, λαμβάνουν σημαντικά μειονεκτήματα για να ισορροπήσουν τη δύναμή τους. Ωστόσο, πιστεύουμε ακράδαντα ότι οι αλλαγές δεν θα καταστρέψουν αυτήν την κατασκευή, αλλά θα βοηθήσουν τα επηρεασμένα αντικείμενα να βρουν τη θέση τους μεταξύ των άλλων επιλογών και να παραμείνουν αποτελεσματικά στα ικανά χέρια.”
Διαβάστε παράλληλα: Insomniac για απολύσεις της PlayStation: ‘Χωρίς προηγούμενο
Υπάρχει πολλή δράση στον κόσμο του Helldivers 2, συμπεριλαμβανομένης μιας πρόσφατης νέας στρατηγικής που περιλαμβάνει αγκαλιά. Ο γαλαξιακός πόλεμος συνεχίζεται, φυσικά, καθώς οι παίκτες περιμένουν την άφιξη των μηχανών.
Πηγή πληροφοριών: ign.com