ΑρχικήReviewsHyundai Ioniq 5: Ποια τα χαρακτηριστικά του;

Hyundai Ioniq 5: Ποια τα χαρακτηριστικά του;

Το Hyundai Ioniq 5 ανανεώθηκε με νέες λειτουργίες και βελτιώσεις, συμπεριλαμβανομένης της ενημέρωσης OTA και της μεγαλύτερης μπαταρίας.

Το Hyundai Ioniq 5 ανανεώθηκε με νέες λειτουργίες και βελτιώσεις, συμπεριλαμβανομένης της ενημέρωσης OTA και της μεγαλύτερης μπαταρίας.

Η Hyundai έχει ενημερώσει τον ιστότοπό της στη Νότια Κορέα με λεπτομέρειες σχετικά με την ανανέωση που αναμένεται για το δημοφιλές ηλεκτρικό της μοντέλο, το Ioniq 5, με μόνο μικρές αλλαγές από τον αρχικό σχεδιασμό αλλά πολλά νέα χαρακτηριστικά στο εσωτερικό.

Περιμέναμε μια ανανέωση για το Hyundai Ioniq 5, και μια φαινομενική ανανέωση παρατηρήθηκε να δοκιμάζεται το προηγούμενο έτος, με πλήρη κάλυψη από τα συνηθισμένα ασχηματισμένα καμουφλάζ του κατασκευαστή που καλύπτουν τις πόρτες και τους προφυλακτήρες.

Τώρα έχει ανασπαστεί το κουρτίνα σχετικά με την ανανέωση και… φαίνεται αρκετά παρόμοιο. Αλλά η ανανέωση έρχεται με πολλά νέα χαρακτηριστικά, ειδικά μερικές διορθώσεις για πολλές από τις διάφορες ελλείψεις ενός διαφορετικά εξαιρετικού αυτοκινήτου.

Δείτε τον κομήτη 13P/Olbers στον νυχτερινό ουρανό

SecNewsTV3 hours ago

Σούπερ μάρκετ εισάγει AI για να ελέγχει χαμόγελα υπαλλήλων

SecNewsTV6 hours ago

Δείτε ακόμα: Η Toyota πιστεύει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα είναι «πεταμένα λεφτά»

Οι λεπτομέρειες είναι όλες διαθέσιμες στον ιστότοπο της Hyundai, αλλά είναι μόνο στα κορεατικά. Ο αμερικανικός ιστότοπος δεν έχει ενημερωθεί ακόμα με τις νέες λεπτομέρειες, και όλα όσα συζητάμε εδώ είναι στην κορεατική έκδοση και μπορεί να καταλήξουν ή όχι στην αμερικανική έκδοση. Μπορούμε να φανταστούμε ότι πολλές από αυτές τις αλλαγές θα μεταφερθούν, αλλά μπορεί να υπάρξουν κάποιες διαφορές στο τι είναι διαθέσιμο σε κάθε αγορά.

Οι εξωτερικές αλλαγές περιλαμβάνουν νέα χρώματα, μερικές αλλαγές γύρω από την εμπρόσθια προσοψη περιλαμβανομένων περισσότερων λεπτομερειών σε σχήμα “εικονοστοιχείου” και ένδειξη της κατάστασης φόρτισης στο εξωτερικό, καθώς και ένα ελαφρώς μεγαλύτερο πίσω αεροτομή πάνω από το πίσω παράθυρο. Οι αλλαγές στους προφυλακτήρες σημαίνουν ότι το αυτοκίνητο είναι τώρα 20 χιλιοστά (.8 ίντσες) μακρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο.

Δείτε επίσης: Ηλεκτρικά λεωφορεία άντεξαν περισσότερο κρύο από τα κανονικά

Η κορεατική έκδοση του αυτοκινήτου αποκτά επίσης μερικές αλλαγές στους “ψηφιακούς καθρέπτες,” που είναι ψηφιακές κάμερες αντί των πλαϊνών καθρεφτών, που δεν είναι διαθέσιμοι στις ΗΠΑ.

Υπάρχουν επιπλέον εξωτερικές αλλαγές για την αναβαθμισμένη έκδοση “N line“, ειδικά διαφορετικοί προφυλακτήρες, επένδυση του αρχείου τροχών στο χρώμα του σώματος στους προφυλακτήρες τροχών και τις πλευρικές πόρτες, 20-ιντσών τροχούς και σήματα N line.

Η εμπειρία χρήστη έχει βελτιωθεί με πρόσβαση στο “Ψηφιακό Κλειδί 2” της Hyundai, που σας επιτρέπει να χρησιμοποιείτε το τηλέφωνο ή το Apple Watch σας για να κλειδώσετε και να ξεκλειδώσετε το όχημα. Το Ioniq 5 έχει επίσης κλειδαριές πόρτας με αυτόματο κλείδωμα όταν απομακρύνεστε (αν και αυτές μπορεί να λειτουργούν μόνο με το κλειδί, όχι με το ψηφιακό κλειδί;)

Δείτε ακόμα: Elon Musk: Το νέο Tesla Roadster θα παρουσιαστεί φέτος – Συνεργασία με SpaceX

Και φυσικά η μεγαλύτερη αλλαγή στο εξωτερικό είναι η προσθήκη ενός Υαλοκαθαριστή στο πίσω παράθυρο. Αυτή ήταν μια μεγάλη παράλειψη στο αρχικό όχημα, για την οποία πολλοί ιδιοκτήτες και πιθανοί αγοραστές θρηνούσαν την απουσία της. Η ανανέωση παίρνει ένα υαλοκαθαριστή στο πίσω μέρος, οπότε δεν θα πρέπει πια να ανησυχείτε για το μπάζο στο πίσω παράθυρό σας.

Και φυσικά η μεγαλύτερη αλλαγή στο εξωτερικό είναι η προσθήκη ενός Υαλοκαθαριστή στο πίσω παράθυρο. Αυτή ήταν μια μεγάλη παράλειψη στο αρχικό όχημα, για την οποία πολλοί ιδιοκτήτες και πιθανοί αγοραστές θρηνούσαν την απουσία της. Η ανανέωση παίρνει ένα υαλοκαθαριστή στο πίσω μέρος, οπότε δεν θα πρέπει πια να ανησυχείτε για το μπάζο στο πίσω παράθυρό σας.

Οι πραγματικές αλλαγές έρχονται μέσα στο αυτοκίνητο, με τη μεγαλύτερη αλλαγή να είναι η προσθήκη περίπου 7kWh μπαταρίας, φέρνοντας το αυτοκίνητο σε χωρητικότητα 84kWh (από 77.4kWh). Το Ioniq 5 ήταν προηγουμένως βαθμολογημένο στα 458χλμ εύρος (285μίλια) στην Κορέα, και η αύξηση της μπαταρίας αυξάνει αυτή τη βαθμολογία σε 485χλμ (301μίλια).

Δεν έχουμε ακόμα διαθέσιμους αριθμούς εύρους της EPA ή γνωρίζουμε αν η Hyundai θα διατηρήσει μερική από αυτή τη χωρητικότητα, αλλά μπορούμε να φανταστούμε ότι αυτή η αλλαγή θα αυξήσει το εύρος της EPA από τα τρέχοντα 270 μίλια σε κάπου στα μέσα-υψηλά 280.

Διαβάστε παράλληλα: Apple Car: Η Apple ακύρωσε το project για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Παρά τη μεγαλύτερη μπαταρία, η Hyundai λέει ότι το Ioniq 5 έχει ελαφρώς βελτιωμένη απόδοση φόρτισης και επομένως θα φορτίζεται ακόμα από το 10% έως το 80% σε 18 λεπτά, διατηρώντας την ουσιαστικά καλύτερη απόδοση γρήγορης φόρτισης που είναι διαθέσιμη αυτή τη στιγμή.

Άλλες μηχανικές αλλαγές περιλαμβάνουν βελτιωμένη αποσβέστωση ήχου και δόνησης, που θα κάνει το ταξίδι πιο ομαλό και με λιγότερο θόρυβο από τον κινητήρα και τον δρόμο.

Στο εσωτερικό, προστέθηκαν αρκετά νέα χαρακτηριστικά. Το τιμόνι έχει ανασχεδιαστεί με 4 "pixel" φώτα στο κέντρο τα οποία χρησιμοποιούνται ως δείκτες φόρτισης ή δείκτες για το σύστημα αναγνώρισης φωνής - και επίσης έχει κάτι που ονομάζεται "hands on detection", το οποίο υποθέτουμε ότι είναι κάποιο χαρακτηριστικό ευαισθησίας του οδηγού

Στο εσωτερικό, προστέθηκαν αρκετά νέα χαρακτηριστικά. Το τιμόνι έχει ανασχεδιαστεί με 4 “pixel” φώτα στο κέντρο τα οποία χρησιμοποιούνται ως δείκτες φόρτισης ή δείκτες για το σύστημα αναγνώρισης φωνής – και επίσης έχει κάτι που ονομάζεται “hands on detection”, το οποίο υποθέτουμε ότι είναι κάποιο χαρακτηριστικό ευαισθησίας του οδηγού.

Η συρόμενη κεντρική κονσόλα είναι ελαφρώς ανασχεδιασμένη, με την προσθήκη θύρων USB-C, τη μετακίνηση του περιφερειακού φορτιστή smartphone και φυσικά κουμπιά για μερικά συχνά χρησιμοποιούμενα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου όπως η θερμαινόμενη/αεριζόμενη κάθιση.

Η συρόμενη κεντρική κονσόλα είναι ελαφρώς ανασχεδιασμένη, με την προσθήκη θύρων USB-C, τη μετακίνηση του περιφερειακού φορτιστή smartphone και φυσικά κουμπιά για μερικά συχνά χρησιμοποιούμενα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου όπως η θερμαινόμενη/αεριζόμενη κάθιση.

Και για άλλες λειτουργικές αλλαγές στο εσωτερικό, προστέθηκε ένα κουμπί στο πορτμπαγκάζ για να αναδιπλώνονται οι πίσω καθίσματα, κάνοντας πιο εύκολο το φόρτωμα μεγάλων αντικειμένων από το πίσω μέρος. Και η θήκη για γάντια έχει ανασχεδιαστεί – πριν ήταν “σαν συρταριέρα” και τώρα ανοίγει κάτω σαν τυπική θήκη γάντια, μια αλλαγή που μπορεί να έρθει ανακριβώς για κάποιους.

Διαβάστε επίσης: Microlino Lite: Το πιο χαριτωμένο μίνι αυτοκίνητο, στυλ Mr. Bean

Αλλά ίσως η μεγαλύτερη αλλαγή στο εσωτερικό δεν είναι ορατή, είναι στο λογισμικό. Το Ioniq 5 αποκτά πρόσβαση στο λογισμικό “Connected Car Navigation Cockpit” της Hyundai μαζί με… ενημερώσεις μέσω του αέρα!

Αλλά ίσως η μεγαλύτερη αλλαγή στο εσωτερικό δεν είναι ορατή, είναι στο λογισμικό. Το Ioniq 5 αποκτά πρόσβαση στο λογισμικό "Connected Car Navigation Cockpit" της Hyundai μαζί με... ενημερώσεις μέσω του αέρα! Αυτή είναι μια νέα λειτουργία για το Ioniq 5, αν και είναι ήδη παρούσα στο sedan Ioniq 6. Οι ενημερώσεις δεν θα είναι μόνο για κρίσιμες ασφαλείας/ανάκλησης, αλλά και για βελτιώσεις λογισμικού.

Αυτή είναι μια νέα λειτουργία για το Ioniq 5, αν και είναι ήδη παρούσα στο sedan Ioniq 6. Οι ενημερώσεις δεν θα είναι μόνο για κρίσιμες ασφαλείας/ανάκλησης, αλλά και για βελτιώσεις λογισμικού.

Τέλος, όλα αυτά δεν έχουν οδηγήσει σε καμία αλλαγή στην τιμή στην Κορέα, με την ίδια βασική τιμή των 52.400.000 κορεατικών γουον (~39.400 δολάρια ΗΠΑ). Έτσι μπορούμε να ελπίζουμε ότι η βασική τιμή στις ΗΠΑ, που είναι αυτή τη στιγμή 41.800 δολάρια, θα παραμείνει η ίδια ή πολύ κοντά στο ίδιο επίπεδο όταν αυτή η ανανέωση εφαρμοστεί.

Όσον αφορά τη διαθεσιμότητα, αυτό είναι θέμα υποθέσεων. Θα πρέπει να περιμένουμε μια απάντηση από τη Hyundai για αυτό.

Ανάλυση του Electrek

Το Ioniq 5 έχει γρήγορα γίνει αγαπημένο στην κοινότητα των ηλεκτρικών οχημάτων. Είναι ένα πραγματικά αξιόπιστο όχημα με εξαιρετικά τεχνικά χαρακτηριστικά, μια καλή τιμή (ειδικά αν το ενοικιάσετε για πρόσβαση σε φορολογικά καταλύματα στις ΗΠΑ, στα οποία η Hyundai έχει δώσει μεγάλη έμφαση), και γενικά ευχαριστημένους πελάτες.

Διαβάστε ακόμη: Tesla Cybertruck + νερό: Το πρώτο πραγματικό Wade Mode test!

Προσωπικά, πιστεύω ότι είναι ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα στο δρόμο σήμερα. Παρόλο που είμαι ένας λάτρης των μικρών αυτοκινήτων, είναι περίπου το μόνο SUV που μου αρέσει πραγματικά – κυρίως επειδή είναι ακόμα συμπαγές, και επίσης επειδή η γλώσσα σχεδιασμού του αυτοκινήτου είναι τόσο αξιόπιστη και συνεπής. Φαίνεται αρκετά παράξενο για να ξεχωρίζει, χωρίς να είναι υπερβολικά εκεί.

Ως αποτέλεσμα, πουλάει επίσης εξαιρετικά καλά, ακόμα και στις ΗΠΑ παρά το γεγονός ότι προέρχεται από ξένο κατασκευαστή, που έχει ως αποτέλεσμα μειονεκτήματα στα φορολογικά καταλύματα. Το 2023 ήταν το καλύτερα πωλούμενο ξένο EV που συναρμόζεται στις ΗΠΑ (το VW ID.4 πούλησε καλύτερα, και προέρχεται από ξένο κατασκευαστή, αλλά συναρμολογείται στο Τενεσί).

Δείτε επίσης: Forvia: Ο προμηθευτής των Tesla και Ford προχωρά σε απολύσεις

Αλλά αυτές οι αλλαγές ήταν επίσης αναγκαίες. Η έλλειψη υαλοκαθαριστή στο πίσω μέρος ήταν ιδιαίτερα έντονη παράλειψη, και οι ενημερώσεις OTA είναι μια τόσο σημαντική λειτουργία που πήρε πολύ καιρό να διαδοθεί στον υπόλοιπο κλάδο. Ένα πρώιμο μοντέλο Tesla Model 3 είναι καλύτερο σήμερα από ό,τι ήταν το 2017, πράγμα που δεν μπορείτε να πείτε για τις περισσότερες αυτοκινήτων, και ελπίζουμε ότι το Ioniq 5 έχει ενταχθεί σε αυτές τις κατηγορίες λόγω της προσθήκης της δυνατότητας ενημέρωσης OTA.

Έτσι ελπίζουμε ότι οι περισσότερες από αυτές τις αλλαγές θα φτάσουν στις ΗΠΑ, και σύντομα, επειδή αυτό είναι ήδη ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο και αυτές οι μικρές επισκευές θα το κάνουν ακόμη καλύτερο.

Πηγή πληροφοριών: https://electrek.co/

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS