ΑρχικήbusinessWendy's: Σκοπεύει να εφαρμόσει τη δυναμική τιμολόγηση το 2025

Wendy’s: Σκοπεύει να εφαρμόσει τη δυναμική τιμολόγηση το 2025

Η εταιρεία Wendy’s θα αρχίσει να πειραματίζεται με τις αυξανόμενες τιμές και θέλει να υιοθετήσει τη δυναμική τιμολόγηση, τακτική που έχουν εφαρμόσει η Uber και η Lyft.

wendy's τιμολόγηση

Στα πλαίσια των ψηφιακών εξελίξεων, η Wendy’s σχεδιάζει να εφαρμόσει ψηφιακά μενού σε όλα τα εστιατόριά της στις Ηνωμένες Πολιτείες έως το 2025, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας τον Φεβρουάριο. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, τα προϊόντα όπως τα burger, τα παγωτά και άλλα είδη του μενού θα παρουσιάζουν «δυναμικές τιμές», που θα προσαρμόζονται ανάλογα με τη ζήτηση.

Δείτε περισσότερα: Samsung: Θα διατηρήσει σταθερές τις τιμές στη σειρά Galaxy S24;

“Από το 2025, θα ξεκινήσουμε να δοκιμάζουμε πιο προηγμένα χαρακτηριστικά, όπως η δυναμική τιμολόγηση,” δήλωσε ο CEO της Wendy’s, Kirk Tanner, στην ετήσια σύσκεψη εκθέσεων της εταιρείας στις 15 Φεβρουαρίου. “Σκοπεύουμε να επενδύσουμε περίπου 20 εκατομμύρια δολάρια για να εγκαταστήσουμε ψηφιακές πινακίδες μενού σε όλα τα καταστήματα έως το τέλος του 2025.”

Ένα από τα πλεονεκτήματα αυτών των ψηφιακών μενού είναι η δυνατότητα προσαρμογής των τιμών. Οι καταναλωτές έχουν συνηθίσει στην αύξηση των τιμών μέσω υπηρεσιών κοινής χρήσης, όπως η Uber και η Lyft, όπου οι τιμές διαμορφώνονται δραματικά ανάλογα με τη ζήτηση. Η δυναμική τιμολόγηση αποτελεί μια σχετικά καινούρια έννοια στον κόσμο των γρήγορων γευμάτων. Οι τιμές προσαρμόζονται ανάλογα με την προσφορά, τη ζήτηση, την τιμολόγηση του ανταγωνιστή και άλλων εξωτερικών παραγόντων που μπορούν να υπολογιστούν με αλγόριθμο.

Ένα Baconator του Wendy’s κοστίζει 12,24 $ στη Νέα Υόρκη, αλλά με δυναμική τιμολόγηση, αυτή η τιμή μπορεί να διαφέρει κατά τη διάρκεια της ημέρας. Η τιμή του burger μπορεί να αυξηθεί κατά το μεσημεριανό γεύμα ή να μειωθεί κατά τη διάρκεια του απογεύματος. Η Wendy’s δεν παρείχε λεπτομέρειες σχετικά με το πόσο μπορεί να διακυμάνεται η τιμή.

Ο Tanner προβλέπει ότι η δυναμική τιμολόγηση θα οδηγήσει σε άμεση αύξηση των πωλήσεων, αλλά αυτή η προσέγγιση είναι επικίνδυνη. Η πλειοψηφία των καταναλωτών (52%) πιστεύει ότι η δυναμική τιμολόγηση σημαίνει υψηλότερες τιμές, ενώ το 65% δηλώνει ότι δυσκολεύει την απόφαση για το πού θα επιλέξουν να φάνε, σύμφωνα με έρευνα της Capterra.

wendy's τιμολόγηση

Διαβάστε ακόμη: Ισχυρή Απόδοση, Προσιτή Τιμή: Το TECNO Pova 6 Pro

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Wendy’s επιχειρεί να ενσωματώσει την τεχνολογία στην καθημερινότητά σας. Η εταιρεία είχε σχέδια να παρουσιάσει ένα chatbot με τεχνητή νοημοσύνη που θα λειτουργούσε στο drive-thru τον Μάιο. Ωστόσο, αργότερα αποδείχτηκε πως η μυστική τεχνολογία πίσω από αυτές τις εμπειρίες ήταν στην πραγματικότητα απλώς ανθρώπινη. Επιπλέον, η εταιρεία ανακοίνωσε ένα ρομπότ αυτόνομης οδήγησης που θα εγκατασταθεί σε τούνελ, με σκοπό να σας βοηθήσει να παραλάβετε την παραγγελία σας μέχρι το 2023.

Πηγή: gizmodo.com

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS