ΑρχικήReviewsΗ Renault αποκαλύπτει τα πάντα για το 5 E-Tech Electric της

Η Renault αποκαλύπτει τα πάντα για το 5 E-Tech Electric της

Renault 5 E-Tech Electric

Η Renault αποκαλύπτει τα πάντα για το 5 E-Tech Electric της, μια γαλλική συνένωση ρετρό γοητείας, μοντέρνας πρακτικότητας ηλεκτρικών οχημάτων και τεχνητής νοημοσύνης.

Περιλαμβάνονται φωτισμός που…”κλείνει το μάτι”, virtual assistant (εικονικός βοηθός) και αξεσουάρ εκτύπωσης 3D.

Φαίνεται σαν να έχει περάσει μια εποχή από τότε που η Renault παρουσίασε το ηλεκτρικό της αυτοκίνητο 5 concept το 2021, αλλά η γαλλική εταιρεία επιτέλους αποκάλυψε ένα μοντέλο παραγωγής.

Ωστόσο, δεν θα το δούμε να κυκλοφορεί στους ευρωπαϊκούς δρόμους μέχρι τις αρχές του επόμενου έτους.

Αποκαλύφθηκε σε ένα πολύ μικρότερο και πιο οικείο Motor Show της Γενεύης από αυτά που είμαστε συνηθισμένοι, η Renault παρουσίασε ένα έτοιμο για παραγωγή ηλεκτρικό αυτοκίνητο που παρέμεινε πιστό στο αρχικό concept του 2021 (95% πιστό, σύμφωνα με το brand), που παρουσιάζει στοιχεία σχεδίασης από το αγαπημένο τρίκυκλο μοντέλο που πούλησε περίπου 5,5 εκατομμύρια μονάδες μεταξύ του 1972 και του 1985, αλλά συνδυάζει ταυτόχρονα την τελευταία λέξη σε ηλεκτρική αρχιτεκτονική και βάσεις.

Δείτε επίσης: Η Aston Martin αποκαλύπτει το νέο Vantage GT3

Το Renault 5 E-Tech κυκλοφορεί σε ένα νέο σασί AmpR Small που σχεδιάστηκε από τον όμιλο για να υποστηρίζει μια σειρά νέων, συμπαγών ηλεκτρικών οχημάτων. Το αυτοκίνητο θα διατίθεται με δύο επιλογές μπαταρίας – είτε μια μονάδα 40kWh ή μια 52kWh, με το σύστημα κίνησης να παράγει είτε 90kW/120hp ή 110kW/150hp.

Οι ηλεκτρικοί κινητήρες προέρχονται από τον τρέχοντα Megane E-Tech, αλλά έχουν μειωθεί στο βάρος κατά 15 κιλά χάρη σε μερικές επαναστατικές μηχανικές. Η Renault λέει ότι αποφεύγει τους μόνιμους μαγνήτες στους κινητήρες της προς όφελος του χαλκού και συνεπώς λιγότερης εξάρτησης από σπάνια γαιοστοιχεία.

Η απόδοση είναι αρκετά εντυπωσιακή, αν και λίγο ανεπαρκής με τα πρότυπα των σημερινών ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Η Renault δηλώνει ότι η επιτάχυνση από 0 σε 100χλμ./ώρα είναι δυνατή σε 8 δευτερόλεπτα στα πιο ισχυρά μοντέλα. Ωστόσο, τονίζει ότι έχει εμπνευστεί από την “ευελιξία” της διαχείρισης και τα διασκεδαστικά χαρακτηριστικά οδήγησης.

Οι ταχύτητες φόρτισης κυμαίνονται από 11kW AC έως 100kW DC γρήγορη φόρτιση στη μεγαλύτερη μπαταρία 52kWh, ενώ η μπαταρία 40kWh διαθέτει έναν υποδοχέα DC 80kW, που σημαίνει ότι και οι δύο μπαταρίες χρειάζονται περίπου 30 λεπτά για να πετύχουν ένα 15% έως 80% επάνω πλήρωμα για τις αντίστοιχες γρηγορότερες πρίζες.

Δείτε ακόμα: Lancia Ypsilon: Το νέο EV της ιταλικής εταιρείας προκαλεί έκπληξη!

Η Renault λέει ότι ο στόχος της είναι να διατηρήσει το βάρος κάτω από 1.500kg για να βελτιώσει την αποδοτικότητα της μπαταρίας, αν και αυτό πραγματικά περιγράφεται ως ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης – όχι ένα υπερβολικά οικονομικό EV tourer. Το μακρύτερο επιθυμητό εύρος αυτονομίας είναι 248 μίλια στην έκδοση 52kWh και 186 μίλια στη μικρότερη επιλογή μπαταρίας.

Δεν πρόκειται ακριβώς να ανταγωνιστεί τα Kia, Tesla και Porsche, αλλά η τιμή θα κινηθεί σε ένα πολύ πιο προσιτό επίπεδο αποτελεί αποτέλεσμα.

Renault 5 E-Tech Electric

Μια γεύση νοσταλγίας

Όσον αφορά το μέγεθος, το συνολικό μήκος των 3,92 μέτρων σημαίνει ότι είναι μικρότερο από το νεότερο Clio της Renault. Ωστόσο, με τους τροχούς πιεσμένους σε κάθε γωνία, τις μικρές υπερπροεκτάσεις και την έξυπνη χρήση του εσωτερικού χώρου, περιγράφεται ως ένα καθημερινό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα μπορεί να φιλοξενήσει πέντε άτομα και να προσφέρει 326 λίτρα αποσκευών στο πίσω μέρος.

Συνεχίζοντας με το στιλ των πρώην ποθητών Turbo μοντέλων, όλα τα 5 E-Tech θα κινούνται σε ζάντες 18″ ιντσών, ενώ το αυτοκίνητο θα κυκλοφορήσει σε ορισμένα εντυπωσιακά χρώματα, συμπεριλαμβανομένων των Yellow Pop και Green Pop. Ωστόσο, έχουν εμφανιστεί επίσης πιο συνηθισμένες μπλε navy και λευκές αποχρώσεις.

Δείτε επίσης: Σας ταλαιπωρεί η εύρεση parking; Έρχεται το parking robot “Parkie”

Ίσως όμως ο μεγαλύτερος λόγος είναι οι κάποιες από τις Γαλλικές ζαβολιές και τα κακομαθημένα χαρακτηριστικά που είτε μεταφέρθηκαν από το στάδιο του concept είτε εισήχθησαν στο παραγωγικό αυτοκίνητο. Τα φωτεινά LED προβολάκια της μπροστινής πλευράς κοιτάζουν σαν μάτια ενώ ο ψηφιακός πίνακας εμφανίζει ένα δείκτη φόρτισης, καθώς και το αναγνωρίσιμο αμέσως λογότυπο 5.

Renault 5 E-Tech Electric

Μέσα, οι καθίσματα έχουν πάρει έμπνευση από το παλιό R5 Turbo στο σχήμα τους, αλλά η επένδυση τους είναι από ένα φανταχτερό ύφασμα denim, φτιαγμένο από 100% ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια.

Στην κορυφαία έκδοση Iconic Five, ο επιβάτης λαμβάνει μια αναπαυτική περιοχή μπροστά του και η γενική εμφάνιση του ταμπλό και του εσωτερικού είναι πολυτελής και προηγμένη … φράσεις που δεν χρησιμοποιούνται συνήθως όταν μιλάμε για το Renault 5 του παρελθόντος.

Οι πελάτες μπορούν να προχωρήσουν ένα βήμα παραπέρα και να προσαρμόσουν περαιτέρω το εσωτερικό χώρο χάρη στην τεχνολογία εκτύπωσης 3D, με τη δυνατότητα εξατομίκευσης των χώρων αποθήκευσης και ακόμη και τη χρυσωμένη άκρη του μοχλού ταχυτήτων – που ονομάζεται “e-pop shifter” – με διάφορα προκαθορισμένα σχέδια. Αυτό το μικρό οβάλ κάλυμμα μοχλού ταχυτήτων μπορεί να διακοσμηθεί με τρικολόρ ή φανταχτερά λογότυπα 5, για παράδειγμα.

Ενσωματωμένη Τεχνολογία

Το ηλεκτρικό της Renault θα χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα πολυμέσων OpenR Link που βρίσκεται στο ηλεκτρικό Megane. Χρησιμοποιεί ένα επεξεργαστή Qualcomm Snapdragon για ταχύτητα και χρησιμοποιεί το λογισμικό Android Auto της Google για να κάνει την πλειονότητα των εφαρμογών βασισμένων σε εφαρμογές.

Έχοντας το χρησιμοποιήσει πρόσφατα στο υβριδικό μοντέλο Austral E της Renault, μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι είναι λείο, γρήγορο και εύκολο στη χρήση. Ωστόσο, το μικρό 5 E-Tech δεν λαμβάνει το ίδιο κάθετο tablet με το μεγάλο SUV της γαλλικής μάρκας. Αντ’ αυτού, διαθέτει μια ψηφιακή οθόνη 10” ιντσών και ένα οριζόντιο αφής σύστημα πλοήγησης ίδιου μεγέθους.

Δείτε επίσης: Αξιολόγηση του Honor Magic V2

Ωστόσο, αυτό θα είναι το πρώτο όχημα που θα προσφέρει το Reno – η πρώτη προσπάθεια της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας για έναν AI Assistant (φωνητικό βοηθό). Προφανώς, η “αισθητική ενσυναίσθηση που δημιουργείται θα ενισχύσει το συναισθηματικό δέσιμο μεταξύ του χρήστη και του ηλεκτρικού του Renault 5 E-Tech”, σύμφωνα με τον κατασκευαστή.

Δεν είμαστε βέβαιοι γι’ αυτό, αλλά η Renault λέει ότι το Reno μπορεί να διαχειριστεί πολλές λειτουργίες του οχήματος και ακόμη και να απαντήσει σε ερωτήσεις. Τα παραδείγματα που δίνονται είναι: “Έι Ρένο, προγραμμάτισε μια φόρτιση για τις 8 το πρωί αύριο” ή “Έι Ρένο, πώς μπορώ να αυξήσω την αυτονομία του αυτοκινήτου μου;”

Επιπλέον, η Renault λέει ότι η ενσωμάτωση του ChatGPT θα επιτρέψει επίσης στους οδηγούς να θέτουν ευρύτερες ερωτήσεις και να λαμβάνουν απαντήσεις από ένα από τα πιο δημοφιλή AI συστήματα στον κόσμο. Επιπλέον, το Reno μπορεί ακόμα και να μελετήσει το εγχειρίδιο του οχήματος και να σας δίνει συμβουλές για το πώς να αλλάξετε ένα ελαστικό.

Δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση για την τιμή, αλλά το Renault 5 E-Tech αναμένεται να ξεκινήσει από 35.000 Ευρώ (£30.000 λίρες Αγγλίας/ 38.000 δολάρια ΗΠΑ / 58.000 δολάρια Αυστραλίας) όταν κυκλοφορήσει στην Ευρώπη.

Όσον αφορά αυτό το θέμα, θα πρέπει να περιμένετε μέχρι την αρχή του επόμενου έτους πριν το νέο καυτό ηλεκτρικό της Renault φτάσει στα καταστήματα. Φαίνεται ότι η γαλλική μάρκα αρέσει να κρατάει τους οπαδούς της να περιμένουν.

Πηγή: techradar

SecNews
SecNewshttps://secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS