ΑρχικήReviewsΗ Aston Martin αποκαλύπτει το νέο Vantage GT3

Η Aston Martin αποκαλύπτει το νέο Vantage GT3

Η Aston Martin αποκάλυψε επίσημα το νέο μοντέλο Vantage GT3 για το 2024 συντροφιά με τη διεθνή παρουσίαση του νέου οδικού μοντέλου Vantage.

Η Aston Martin αποκάλυψε επίσημα το νέο μοντέλο Vantage GT3 για το 2024 συντροφιά με τη διεθνή παρουσίαση του νέου οδικού μοντέλου Vantage.

Αυτή η αποκάλυψη έρχεται μετά το παγκόσμιο ντεμπούτο του νέου Vantage GT3 τον Ιανουάριο στον αγώνα 24 Ώρες του Daytona, αλλά πριν από τον πρώτο αγώνα του στο FIA WEC στο Κατάρ τον επόμενο μήνα.

Το Vantage GT3 του 2024 είναι μια ολοκληρωμένη εξέλιξη των πρόσφατα αποσυρθέντων Vantage AMR GTE και GT3, τα οποία έκαναν το ντεμπούτο τους το 2018.

Μοιράζεται τη μηχανική του αρχιτεκτονική – και αυτή του νέου οδικού Vantage – και είναι κατασκευασμένο γύρω από τη δομή αλουμινίου με επικόλληση της Aston Martin και τροφοδοτείται από τον ίδιο κινητήρα twin-turbo 4,0 λίτρων V8. Διαθέτει ένα ολοκαίνουριο πακέτο αεροδυναμικών από τη μύτη ως την ουρά, εντελώς αναθεωρημένη ανάρτηση και προηγμένη ηλεκτρονική.

Δείτε ακόμα: Waymo: Αυτόνομο αυτοκίνητο συγκρούστηκε με ποδηλάτη

Η μύτη αυτή καθαυτή είναι ένα μεγάλο κομμάτι καπό από ίνες άνθρακα, με σχεδιασμό γρήγορης απελευθέρωσης για να διευκολύνει τη γρήγορη αφαίρεση και αντικατάσταση. Φιλοξενεί ένα φως laser πλήρους πλάτους και έναν μικρότερο διαχωριστή· το αποτέλεσμα του οποίου, όπως δηλώνει η Aston Martin, μεταφέρει το κέντρο πίεσης προς τα πίσω για να μειώσει την ευαισθησία στην κλίση και να βοηθήσει στη σταθερότητα.

Μεγάλες οπές στο πάνω μέρος των εμπρός φτερών επιτρέπουν επίσης την απομάκρυνση υψηλής πίεσης αέρα για να μειώσουν την ανύψωση, με έναν ακόμη μεγαλύτερο σωρό οπών στα πίσω φτερά επιτρέποντας στην υψηλή πίεση να διαφύγει από την πίσω πλευρά για να μειώσει την αντίσταση.

Η ταυτόχρονη αποκάλυψη του νέου Vantage και του αγωνιστικού αυτοκινήτου Vantage GT3 υπογραμμίζει τη δέσμευση της Aston Martin να κατασκευάσει τον κορυφαίο αγωνιστικό αυτοκινητισμό του κόσμου και στη συνέχεια να αποδείξει τις δυνατότητές του στην πίστα," δήλωσε ο Marco Mattiacci, ο παγκόσμιος αρχηγός μάρκας και εμπορικός διευθυντής της Aston Martin.

Η ταυτόχρονη αποκάλυψη του νέου Vantage και του αγωνιστικού αυτοκινήτου Vantage GT3 υπογραμμίζει τη δέσμευση της Aston Martin να κατασκευάσει τον κορυφαίο αγωνιστικό αυτοκινητισμό του κόσμου και στη συνέχεια να αποδείξει τις δυνατότητές του στην πίστα,” δήλωσε ο Marco Mattiacci, ο παγκόσμιος αρχηγός μάρκας και εμπορικός διευθυντής της Aston Martin.

Αυτό δείχνει επίσης μια πιο στενή σχέση μεταξύ των οδικών και αγωνιστικών προγραμμάτων μας, με την Aston Martin Racing να επωφελείται από την εξαιρετική πισίνα ταλέντων, εμπειρίας και γνώσεων που διαμορφώνονται στη Formula 1 και βρίσκονται σε όλες τις Aston Martin Performance Technologies.

Δείτε επίσης: Ημιηλεκτρικό φορτηγό με 1.000 kWh οργώνει στο χιόνι like a boss

Το αποτέλεσμα είναι ένα αληθινά προηγμένο GT αγωνιστικό αυτοκίνητο, που μοιράζεται ξεκάθαρα το DNA του με το τελευταίο οδικό Vantage, αλλά είναι τέλεια εξελιγμένο για να ταιριάζει με τους τελευταίους κανονισμούς GT3.

Κατεβαίνοντας από μια σειρά διαδοχικών προκατόχων που έχουν κερδίσει πολλαπλά παγκόσμια πρωταθλήματα, το νέο Vantage GT3 είναι ανεξίτηλο για μια εντυπωσιακή διεθνή λίστα κορυφαίων ομάδων GT, πεινασμένων για νίκη και έτοιμων να βασιστούν στο εξαιρετικό αποτύπωμα της Aston Martin στην πίστα.

Δείτε ακόμα: Lancia Ypsilon: Το νέο EV της ιταλικής εταιρείας προκαλεί έκπληξη!

Έχει κατασκευαστεί σύμφωνα με όλους τους κανονισμούς της FIA GT3, συμπεριλαμβανομένης της νέας κατηγορίας LMGT3 για το 2024, όπου απαιτούνται αισθητήρες ροπής. Είναι επίσης το πρώτο προϊόν που προέρχεται από μια συνεργασία μεταξύ της Aston Martin Racing (AMR) και της Aston Martin Performance Technologies (AMPT).

Το νέο GT3 αποτελεί την πρώτη μας ευκαιρία να χρησιμοποιήσουμε την AMPT για να διαδραματίσουμε ρόλο στην αξιοποίηση των ικανοτήτων, της νοοτροπίας και των μεθόδων όλων των διαφόρων νευρικών κέντρων της Aston Martin, τις οποίες συνδυάσαμε με την αντισυνταγματική εμπειρία διαχείρισης προγραμμάτων GT της AMR," πρόσθεσε ο Adam Carter, επικεφαλής του τμήματος αγώνων αντοχής της Aston Martin.

Το νέο GT3 αποτελεί την πρώτη μας ευκαιρία να χρησιμοποιήσουμε την AMPT για να διαδραματίσουμε ρόλο στην αξιοποίηση των ικανοτήτων, της νοοτροπίας και των μεθόδων όλων των διαφόρων νευρικών κέντρων της Aston Martin, τις οποίες συνδυάσαμε με την αντισυνταγματική εμπειρία διαχείρισης προγραμμάτων GT της AMR,” πρόσθεσε ο Adam Carter, επικεφαλής του τμήματος αγώνων αντοχής της Aston Martin.

Το πρόγραμμα αγώνων GT θα λειτουργήσει ως εργαστήριο ανάπτυξης που θα οδηγήσει σε μια αυξανόμενη μεταφορά γνώσεων και προσεγγίσεων στα μελλοντικά οδικά αυτοκίνητα της Aston Martin.

Διαβάστε ακόμα: Ferrari: Δοκιμάζει το Tesla Model S Plaid πριν το πρώτο της EV

Η Aston Martin αναφέρει ότι οι αναβαθμίσεις στο νέο Vantage GT3 επικεντρώνονται στο “αντιμετώπιση μερικών από τα πιο προβληματικά χαρακτηριστικά χειρισμού του παλιού αυτοκινήτου, για να καταστήσουν το νέο GT3 όσο το δυνατόν πιο εύκολο στην οδήγηση τόσο για επαγγελματίες όσο και για ερασιτέχνες οδηγούς.”

Το εκτεταμένο πρόγραμμα δοκιμών του – περιλάμβανε περισσότερα από 12.000 χιλιόμετρα λειτουργίας και περιελάμβανε μια δοκιμή 30 ωρών – ολοκληρώθηκε το περασμένο έτος με μια συνδυασμένη χρήση των εργοστασιακών οδηγών της Aston Martin, συν την συμμετοχή επιλεγμένων ερασιτεχνών.

Διαβάστε παράλληλα: Lotus: Σε ευνοϊκή θέση για να καταχωρήσει τις μετοχές της

Η εστίαση στο νέο Vantage GT3 ήταν να αυξήσουμε το παράθυρο επίδοσης τους και να δημιουργήσουμε κάτι που θα λειτουργεί σε οποιοδήποτε κύκλωμα, με οποιοδήποτε ελαστικό και με οποιοδήποτε οδηγό. Επίσης, έπρεπε να εργαστούμε σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς, οπότε αυτό απαιτούσε επιπλέον αλλαγές,” εξήγησε ο επικεφαλής της απόδοσης της Aston Martin Racing, Gustavo Betelli.

Η εστίαση στο νέο Vantage GT3 ήταν να αυξήσουμε το παράθυρο επίδοσης τους και να δημιουργήσουμε κάτι που θα λειτουργεί σε οποιοδήποτε κύκλωμα, με οποιοδήποτε ελαστικό και με οποιοδήποτε οδηγό.

Αυτά τα νέα αυτοκίνητα GT3 εξαρτώνται περισσότερο από ποτέ στην αεροδυναμική καταποίηση, οπότε θέλαμε να κάνουμε το αυτοκίνητο πιο σταθερό κατά το φρενάρισμα. Το παλιό αυτοκίνητο θα κατέβαινε πολύ κατά το φρενάρισμα, οπότε έπρεπε να προσπαθήσουμε να ελέγξουμε την κλίση με τον στήσιμο της πίσω ανάρτησης. Αλλά αυτό σήμαινε ότι ήταν σκληρό, πράγμα που το έκανε αρκετά αιφνιδιαστικό και επίσης υπερβάλλε τα ελαστικά.

“Εργαζόμενοι εντατικά στο κούρδισμα των απορροφητήρων, βρήκαμε μια πολύ καλύτερη ισορροπία με το νέο αυτοκίνητο, έτσι ώστε να μπορούμε να δημιουργήσουμε την καταποίηση χωρίς να θέτουμε σε κίνδυνο την ανάρτηση. Το αποτέλεσμα είναι μια πολύ βελτιωμένη πρόοδος και μεγαλύτερη σταθερότητα σε όλες τις συνθήκες. Επίσης, δουλεύει τα ελαστικά του πολύ πιο ομοιόμορφα, έτσι ώστε οι ομάδες να έχουν περισσότερες επιλογές στρατηγικής. “Τα σχόλια από τους οδηγούς που το έχουν δοκιμάσει ήταν απόλυτα θετικά. Ειδικά οι ερασιτέχνες αγωνιστές, οι οποίοι κατάφεραν να πετύχουν χρόνους γύρων που είναι πολύ πιο κοντά στους επαγγελματίες.

Διαβάστε επίσης: Audi RS6 Avant GT: Η Απόλυτη Έκδοση με Έμφαση στην Απόδοση

Η Aston Martin στοχεύει σε 30 πελατοποιήσεις (συμπεριλαμβανομένων πακέτων αναβάθμισης για πελάτες που επιθυμούν να αναβαθμίσουν τα τρέχοντα αυτοκίνητά τους) κατά τη διάρκεια του ημερολογιακού έτους 2024.

Εκτός από τα προγράμματα της Magnus Racing και της Heart Of Racing στο IMSA GTD που είναι ήδη σε εξέλιξη, το αυτοκίνητο είναι επίσης ήδη επιβεβαιωμένο για το FIA WEC και το GT World Challenge Europe. Η Heart of Racing και η D’Station Racing θα αγωνιστούν στη νέα κατηγορία LMGT3 του WEC, ενώ η Comtoyou Racing και η Walkenhorst Motorsport είναι επιβεβαιωμένες για τα προγράμματα της ευρωπαϊκής SRO.

Η βασική τιμή για το αυτοκίνητο αναμένεται να είναι £ 575.000, με ένα ποσοστό ανά χιλιόμετρο “σε συμφωνία με το προηγούμενο μοντέλο.

Πηγή πληροφοριών: dailysportscar.com

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS