ΑρχικήGamingΤο μάρκετινγκ «Suicide Squad: Kill The Justice League» ήταν μια καταστροφή από...

Το μάρκετινγκ «Suicide Squad: Kill The Justice League» ήταν μια καταστροφή από την αρχή

Με αντιφατικές αντιδράσεις , το ‘Suicide Squad: Kill The Justice League’ καλείται να αντιμετωπίσει τις αρνητικές κριτικές.

Με αντιφατικές αντιδράσεις , το 'Suicide Squad: Kill The Justice League' καλείται να αντιμετωπίσει την κριτική κοινότητα.

Το “Suicide Squad: Kill the Justice League” θα είναι διαθέσιμο σε λίγες εβδομάδες, αλλά πρόσφατα προκάλεσε αντιφάσεις όταν δημοσιογράφοι και influencers αποκάλυψαν τις εντυπώσεις τους μετά από λίγες ώρες παιχνιδιού. Οι influencers φάνηκε να το αξιολογούν λίγο καλύτερα από τους δημοσιογράφους, αλλά γενικά η ατμόσφαιρα ήταν μεικτή έως… όχι και τόσο καλή.

Αυτό αναδεικνύει μια μακρά σειρά λαθών στον τομέα του μάρκετινγκ από το “Suicide Squad: Kill the Justice League“, αν και δεν είναι σαφές αν είναι απόφαση της Rocksteady ή της Warner Bros. Ενώ το παιχνίδι προσπάθησε να πείσει με το εντυπωσιακό του concept ως co-op live service, παρουσίασε προβλήματα στο μάρκετινγκ με αποφάσεις που προκαλούν σύγχυση.

Δείτε επίσης: Το Hogwarts Legacy Ξεπερνά τις 22 Εκατομμύρια Πωλήσεις

Τον Φεβρουάριο του 2023, το Suicide Squad παρουσιάστηκε στην παρουσίαση State of Play του PlayStation, με 15 λεπτά για να επιδείξει το concept του. Ωστόσο, το υλικό απορρίφθηκε ευρέως και σύντομα μετά, το παιχνίδι καθυστερήθηκε κατά εννέα μήνες, αν και υποστηρίχθηκε ότι δεν σχετιζόταν με την αντίδραση στο preview.

Από τότε, η προώθηση του παιχνιδιού ήταν σχετικά περιορισμένη, με λίγα χαρακτηριστικά για διάφορες πτυχές του. Αν και αυτά δεν αντιμετωπίστηκαν τόσο αρνητικά, η γενική αίσθηση περιβάλλοντος δεν βελτιώθηκε, και πιθανώς δεν θα βελτιωθεί με νέο υλικό που θα αναφέρεται στα live service.

Δείτε ακόμα: Nintendo Switch 2: Θα κυκλοφορήσει φέτος η κονσόλα;

Στη συνέχεια, όμως, τα πράγματα γίνονται περίεργα. Η Rocksteady λάνσαρε ένα κλειστό alpha για το Suicide Squad λίγο πριν από την κυκλοφορία, με θετικές αναφορές από συμμετέχοντες. Ωστόσο, αυτές οι θετικές εντυπώσεις δεν μεταφέρθηκαν δημοσίως, καθώς οι συμμετέχοντες παραμένουν υπό συμφωνία μη αποκάλυψης, χωρίς σχέδια για δημόσια beta για την παρουσίαση του gameplay.

Τώρα, υπάρχει αυτό το preview event στο Λος Άντζελες. Είναι σπάνιο να δούμε τόσες αρνητικές αντιδράσεις σε γεγονότα όπως αυτό, καθώς συνήθως είναι προσεκτικά σχεδιασμένα για να αναδείξουν ό,τι η εταιρεία θεωρεί ότι είναι τα καλύτερα χαρακτηριστικά ενός παιχνιδιού.

Δείτε επίσης: Magic: The Gathering: Χρήση AI στο marketing artwork;

Στη συνέχεια, βρισκόμαστε σχεδόν στην κυκλοφορία. Πάλι, αναμένεται ένα άλλο βίντεο “Direct”, αυτή τη φορά με θέμα τα στοιχεία live service του παιχνιδιού, κάτι που οι περισσότεροι θα έχουν προκαταληφθεί να μην τους αρέσει από την αρχή.

Είναι παράξενο που οι κυρίως θετικές κριτικές που έλαβε το παιχνίδι προήλθαν από διαρροές του κλειστού alpha που δεν μπορούν να κοινοποιηθούν ευρέως λόγω αυστηρής συμφωνίας μη αποκάλυψης. Και αν η δυναμική μάχη και το UI του παιχνιδιού παίζουν καλύτερα από κοντά, δεν έχουν πραγματοποιήσει καμία ανοιχτή beta για να αποδείξουν ότι θα είναι πραγματικά διασκεδαστικό.

Πηγή πληροφοριών: https://www.forbes.com/

spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS