ΑρχικήGamingWB: Μετά την Αποτυχία του Suicide Squad, αλλάζει στρατηγική

WB: Μετά την Αποτυχία του Suicide Squad, αλλάζει στρατηγική

Warner Bros Suicide Squad

Μετά την αποτυχία του Suicide Squad, η Warner Bros. Απομακρύνεται από τα AAA Single Player παιχνίδια και προσανατολίζεται προς τα Live-Service Παιχνίδια.

Ο J.B. Perrette, επικεφαλής του gaming της Warner Bros. Discovery αποκαλεί τα AAA singleplayer παιχνίδια “ευαίσθητα“.

Το παιχνίδι με τις περισσότερες πωλήσεις του 2023 ήταν το Hogwarts Legacy. Παρ’ όλα αυτά, παρά το γεγονός ότι το singleplayer παιχνίδι πούλησε 22 εκατομμύρια αντίτυπα, η εκδότρια εταιρεία Warner Bros. Discovery θα κατευθύνει τις προσπάθειές της μακριά από τα singleplayer παιχνίδια AAA για κονσόλες και προς την κατεύθυνση των δωρεάν παιχνιδιών, υπηρεσιών ενημέρωσης σε πραγματικό χρόνο και κυκλοφοριών για κινητά. Αυτό προκύπτει από έναν ομιλητή της Morgan Stanley, στον οποίο ο επικεφαλής gaming της Warner Bros. Discovery, J.B. Perrette, μίλησε για τα σχέδια της εταιρείας για το μέλλον.

Δείτε επίσης: Μέσα στο Σκοτάδι: Η Ανασκόπηση του The Outlast Trials

Hogwarts Legacy

“Το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε είναι ότι η επιχείρησή μας ιστορικά… βασίστηκε πολύ σε τίτλους ΑΑΑ για κονσόλες και έτσι, όπως ξέρετε, αυτό είναι ένα εξαιρετικό επιχείρημα όταν έχετε έναν επιτυχημένο τίτλο όπως ο Χάρι Πότερ, κάνει τη χρονιά να φαίνεται εκπληκτική”, είπε ο Perrette. “Και όταν δεν έχετε μια κυκλοφορία ή δυστυχώς, εμείς επίσης έχουμε απογοητεύσεις – μόλις κυκλοφορήσαμε το Suicide Squad αυτό το τρίμηνο που δεν ήταν τόσο δυνατό – απλά κάνει τα πράγματα πολύ ευαίσθητα.” Το Suicide Squad: Kill the Justice League κυκλοφόρησε στις 30 Ιανουαρίου και μέχρι τις 23 Φεβρουαρίου, ο CFO Gunnar Wiedenfels ανακοίνωσε ότι το παιχνίδι “δεν έφτασε τις προσδοκίες μας” κατά τη διάρκεια μιας τηλεδιάσκεψης επικεφαλής.

Δείτε ακόμα: Dune: Awaking Φωτίζει το PS5 με Εντυπωσιακό Gameplay Επιβίωσης

Warner Bros Suicide Squad
Suicide Squad: Kill the Justice League

Ο Perrette είπε ότι στο μέλλον η εταιρεία θα επικεντρωθεί περισσότερο σε κινητά, υπηρεσίες ενημέρωσης σε πραγματικό χρόνο και δωρεάν παιχνίδια που περιστρέφονται γύρω από τις “τέσσερις βασικές μορφές του IP μας στα παιχνίδια, οι οποίες είναι καθεμία επιχειρήσεις που αξίζουν δισεκατομμύρια”. Αυτές είναι το Χάρι Πότερ, το DC, το Mortal Kombat και το Game of Thrones. Αυτό το σχέδιο για την επαναπροσέγγιση στα είδη όπως οι υπηρεσίες ενημέρωσης σε πραγματικό χρόνο επαναλαμβάνει δηλώσεις από τον CEO της Warner Bros. Discovery, David Zaslav, πίσω στον Νοέμβριο, αν και ένα κύριο πράγμα έχει αλλάξει. Το Suicide Squad έχει πραγματικά κυκλοφορήσει και έχει χαρακτηριστεί από την εταιρεία ως αποτυχία.

Δείτε επίσης: Νέα εξέλιξη για το Ghost of Tsushima στο PC

Ενώ ο Perrette λέει ότι αυτή η αποτυχία είναι μέρος του λόγου για την αλλαγή στη στρατηγική gaming, αυτή η μετατόπιση αποτυγχάνει να αναγνωρίσει γιατί απέτυχε το Suicide Squad. Παρόλο που το Suicide Squad είναι ένας τίτλος AAA για κονσόλες, απέτυχε λόγω της διαφθοράς των υπηρεσιών ενημέρωσης σε πραγματικό χρόνο που εισήλθε στο αλλιώς λειτουργικό παιχνίδι δράσης τρίτου προσώπου. Η Warner Bros. ουσιαστικά επιμένει στο στοιχείο του Suicide Squad που οδήγησε στην αποτυχία του. Κατά τη διάρκεια ενός χρόνου όπου έρευνες δείχνουν ότι πάνω από 500 στούντιο εργάζονται σε παιχνίδια με υπηρεσίες ενημέρωσης σε πραγματικό χρόνο, φαίνεται λιγότερο πιθανό κάθε εκδότης που επιθυμεί μια μερίδα από αυτά τα γλυκά, γλυκά χρήματα να μπορέσει να παραδώσει ένα παιχνίδι που πραγματικά κατακτά τους παίκτες. Το αποτέλεσμα πιθανότατα θα είναι: περισσότερα αποτυχημένα παιχνίδια που δεν φτάνουν τις προσδοκίες και πεθαίνουν μέσα σε χρόνια ή ακόμη και μήνες.

Πηγή: kotaku.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://secnews.gr
Be the limited edition.
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS