Σύμφωνα με μία ανακοίνωση της Google, το Google Domains, η υπηρεσία καταχώρισης τομέα της εταιρείας, χάνει επιτέλους την ετικέτα beta, μετά από περισσότερα από επτά χρόνια από την αρχική της κυκλοφορία. Η υπηρεσία είναι πλέον γενικά διαθέσιμη σε 26 χώρες και η εταιρεία λέει ότι έχει ήδη «εκατομμύρια ενεργές εγγραφές».
Δείτε επίσης: Android trojan παραμένει στο Google Play Store από τον Ιανουάριο
Εάν εγγραφείτε στο Google Domains, μπορείτε να επιλέξετε από περισσότερες από 300 διαφορετικές καταλήξεις τομέα, να έχετε πρόσβαση σε “υψηλής απόδοσης DNS“, που η Google ισχυρίζεται ότι είναι η ίδια υποδομή που χρησιμοποιεί για τον εαυτό της, “υπηρεσία πελατών όλο το εικοσιτετράωρο από πραγματικούς ανθρώπους” και πολλά άλλα. Η εταιρεία προσφέρει επίσης έκπτωση 20 τοις εκατό για «οποιαδήποτε εγγραφή τομέα ή μεταφορά στο Google Domains» για νέους και επιστρέφοντες χρήστες με τον κωδικό DOMAINS20.
Δείτε ακόμα: Οι υπάλληλοι της Google είναι δυσαρεστημένοι με τις παροχές της εταιρείας
Λογισμικό ακουστικών βαρηκοΐας εγκρίθηκε για τα AirPods Pro
OpenAI o1: Νέο AI μοντέλο "σκέφτεται" σαν άνθρωπος
Καταγγελία εναντίον γνωστών gaming εταιρειών
Ωστόσο, εάν καταχωρίσετε έναν τομέα με το Google Domains, θα πρέπει να δημιουργήσετε πραγματικά έναν ιστότοπο για να τον χρησιμοποιήσετε. Η Google προτείνει γι’ αυτό το προϊόν της Google Sites, αλλά συνιστά επίσης τους “premium συνεργάτες” της, οι οποίοι περιλαμβάνουν τους Wix, Shopify, Squarespace, Weebly και Bluehost.
Δείτε επίσης: Η Google τερματίζει το YouTube Vanced για νομικούς λόγους
Το Google Domains βρίσκεται σε ανάπτυξη εδώ και αρκετό καιρό. Κυκλοφόρησε για πρώτη φορά σε μια έκδοση beta μόνο με πρόσκληση τον Ιούνιο του 2014 και άνοιξε σε μια δημόσια έκδοση beta στις ΗΠΑ τον Ιανουάριο του 2015. Ούτε το Gmail δεν ήταν σε beta έκδοση για τόσο πολύ καιρό.